Reviews Hostel Elephant Backpacker Sydney

5.6
6.6
5.9

3 September 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Hostel Elephant Backpacker Sydney
50 Sir John Young Cresent, , 2011 NSW, Sydney

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hostel Elephant Backpacker Sydney? Then take a look at the reviews of Hostel Elephant Backpacker Sydney in Sydney, written by other travellers.
Hostel Elephant Backpacker Sydney scores a 6.0 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hostel Elephant Backpacker Sydney? Take a look at the reviews of Hostel Elephant Backpacker Sydney in Sydney, placed by visitors. You can view 1 video regarding HostelElephant Backpacker Sydney. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Elephant Backpacker Sydney Sydney. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Elephant Backpacker Sydney

Friends, July 2011
"Gewoon goedkoop verblijf"translate
Dehulster Chris
5.0

02/11/2011 ik ben het volledig eens met tommieboy_tjuh. Het is inderdaad nie proper maar kakkerlakken is ook een beetje een onderdeel van australie denk ik.
ik had het vanuit belgie al geboekt met een organisatie en moest daar een dag of 6 verblijven maar van als ik kon was ik daar weg.

Group trip, April 2010
"Goede ligging, slecht onderhoud en service"translate
tom
Rooms

08/07/2010 Het kost niet veel en daar krijg je ook weinig voor... Het hostel ligt prima tegen de botanische tuinen, vlakbij het centrum en metrolijnen daarheen en niet ver van de wijk King's Cross. Er is een dakterras waar je een mooi uitzicht hebt, maar je moet uitkijken voor de kakkerlakken. Dat geldt overigens ook voor binnen. De service is waardeloos, ze willen het liefst zo min mogelijk voor je doen. Er is wat ruimte om te koken en je kunt er wassen. Voordeel is dat er een uur gratis internet tot je beschikking staat, nadeel is dat je dat bijna niet kunt gebruiken omdat ze maar 5 pc's hebben. Wc's en douches zijn vies, brillen vielen van de potten af, kortom, als je een goedkoop verblijf wilt en het niet zo nauw neemt met de rest kun je je hier prima vermaken. Als je een normale kwaliteit gewend bent zou ik hier wegblijven. Oja, ook wiet en didgeridoos horen tot de orde van de dag.

You’ll find the friendliest people in: