Reviews Campsite Alpenferienpark Reisach****

23 November 2014

Alpenferienpark Reisach****
Reviews Campsite Alpenferienpark Reisach****
Schönboden 1, A-9633, Reisach

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Alpenferienpark Reisach****? Then take a look at the reviews of Campsite Alpenferienpark Reisach**** in Reisach, written by other travellers.
Campsite Alpenferienpark Reisach scores a 8.7 out of 10, based on 108 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Alpenferienpark Reisach****? Take a look at the reviews of Campsite Alpenferienpark Reisach**** in Reisach, placed by visitors. Next to that you can find 137 holiday photos regarding Campsite Alpenferienpark Reisach**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Alpenferienpark Reisach**** Reisach. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 108 reviews of Alpenferienpark Reisach****

8.9
8.5
8.8
"Leuke kleinere camping"translate
Ingridenjanmartens
Swimming pool

29/09/2014 Leuk aangelegde camping tegen een berghelling. Het natuurzwembad is erg leuk. Kinderen vangen er salamanders en spelen gemakkelijk met elkaar. De sfeer is er erg aangenaam en de eigenaren en medewerkers erg vriendelijk.
Het basketbalveld was erg vervallen (baskets kapot) en ook voetballen lukte niet erg op het kleine veldje met veel wortels. Dat was jammer want we hadden speciaal ballen meegenomen. Dus dat is nog een aandachtspunt. Camping ligt niet centraal t.o.v. Attracties, maar het is wel te doen. Mooie natuurlijke omgeving. Wij verbleven in een van de twee stacaravans. Deze waren netjes en goed ingericht. Met opgeschudde bedden!

Family with young children, August 2014
"Erg leuke zeer kindvriendelijke camping!"translate
sonjavr
Swimming pool

27/08/2014 Een erg fijne vakantie gehad in het mooie Karinthië en dat lag ook aan deze mooie camping. Camping is mooi gelegen iets boven Reisach. Plekken zijn erg wisselend qua formaat dus er zit altijd wel een plek tussen waar je tent/caravan goed op past. Keurig, gloednieuw sanitair met een erg handige kinderbadkamer. Erg fijn met een kindje van 1,5 dat je niet in een klein douchehokje moeilijk hoeft te doen. Douchen is gratis, dus geen gedoe met munten.
Mooi natuurzwembad met ligweide bestaande uit een diep gedeelte en een ondiep gedeelte voor de kleintjes. Speeltuintje bestaat uit onder andere een glijbaan, schommel, speelhuis en meerdere wippetjes. Zoon vermaakte zich er super.
Restaurant heeft een klein maar lekker aanbod en je kan er 's avonds ook fijn zitten als het weer iets minder is.
Wij hebben voor volgend jaar alvast geboekt!

With partner, August 2014
"Mooie camping"translate
Danielle
Swimming pool

21/09/2014 Dit is ons 2 e jaar op deze camping. Dit jaar nieuwe eigenaren. Leuk stel, hebben het goed opgepakt, erg leuk.
Camping plaatsen zijn top, sanitair erg netjes, niets op aan te merken.
Eten is goed, voor weinig. Top.
Wij gaan zeker weer terug naar deze camping.
Omgeving is ook erg mooi, vanaf de camping kun je al mooie wandelingen maken, maar het is ook zeker de moeite waard om de auto even te pakken.

The best prices and last minutes for this Campsite by:

Family with young children, August 2014
"Voor ons de beste camping tot nu toe"translate
Mike
Swimming pool

30/08/2014 Superlocatie voor tentkampeerders omdat de wagens enkel de camping opmochten voor het in- en uitladen bij het begin en einde van je verblijf.
Nog nooit zo'n rustige nachten gehad op een camping, het enigste lawaai dat je hoorde was van krekels en wilde dieren, die soms tot aan je tent kwamen. (niet gezien, wel gehoord :))
De koks maakten lekker eten klaar, wel met een beperkte kaart. De dagschotel die normaal voorzien was, werd alleen maar op onze eerste dag aangeboden. Nadien hebben de eigenaars beslist deze af te schaffen wegens te weinig vraag. (spijtig).
Het natuurzwembad heeft voor de echte zwemliefhebbers een meerwaarde tov een gewoon zwembad. Helaas kon hier maar gebruik van gemaakt worden van 8 uur 's morgens tot 18 uur voor het biologisch herstel te waarborgen.
Mochten we niet geweten hebben dat er nieuwe eigenaars deze camping beheerden zou dit ZEKER niet opgevallen zijn. De dienstverlening van de eigenaaars en het aanwezige personeel was TOP!
Rustige, gemoedelijke camping.

With partner, July 2014
"Leuke, mooie en gezellige camping"translate
Bart Cornelisse
Swimming pool

28/07/2014 Mooi opgezette camping, veel groen tussen de plaatsen, enthousiast aardig nederlands stel, mooi nieuw sanitair, ( geen munt douches ), natuurlijk zwembad, kindvriendelijk, goeie sfeer, mooie omgeving, leuk restaurant.

"Mooie groene camping"translate
hxe
Swimming pool

10/08/2014 Fijne camping met heerlijk natuurzwembad en schoon sanitair.
Veel plekken zijn helaas erg klein. Wij moesten gedeeltelijk afbreken om de buren met hun auto en vouwwagen te kunnen laten passeren.
De speeltuin is prima en er is een ruimte met tafeltennis en tafelvoetbal.
Geen animatieteam, maar wel 1x per week een klimmuur een een thema-avond bij het restaurant (BBQ, spareribs, pannenkoeken).

De camping is dit jaar overgenomen door een jong stel. Zij doen het prima. De groep vaste klanten is daar lang niet altijd tevreden over, maar dat ligt er volgens ons meer aan, dat ze niet zo goed kunnen omgaan met verandering. Het nieuwe stel is zeer gedreven. Ze willen de goede dingen behouden (dat zijn er veel) en hier en daar verbeteringen aanbrengen (zoals goede wifi over de hele camping). Momenteel is er alleen wifi bij het restaurant en dit werkt erg slecht.
Dit jaar lopen de oude eigenaren ook nog rond. Zij staan altijd voor je klaar met advies en een gezellig praatje.

"Super camping"translate
hilke bierman
Swimming pool

03/08/2014 wat een leuke camping! wij verbleven een week in een mobile home.
die was prima. de camping heeft een natuur zwembad met kleine salamandertjes die de kinderen kunnen vangen ( en weer vrijlaten!)
er is een groot bad en een ondiep bad (50 cm) waar de kleintjes heerlijk met steentje kunnen spelen.
er is een leuke speeltuin voor groot en klein.
een jong stel runt de camping en dat doen ze erg goed.. vriendelijk en attent.
er is een bar/restaurant waar je kunt eten of iets halen...

we hebben echt genoten hier... een aanrader dus..

"Unieke camping"translate
Bas
Swimming pool

22/07/2014 Unieke camping. Kindvriendelijk, kleinschalig, uniek natuurzwembad. Nieuwe jonge eigenaren dit jaar nog ondersteund door de vorige maakten het een unieke ervaring. Voor ons als "niet wandelaars" een klein nadeel. De camping moet je altijd met de auto verlaten door de hoogte waarop het ligt. Dorp Reisach zelf is echt heel klein. Maar de camping en verdere omgeving zijn fantastisch.

"Geweldige Camping!"translate
sylvia88
Swimming pool

22/07/2014 Prachtige Rustig gelegen Camping op een mooie locatie.
Vriendelijk Personeel en leuke Camping eigenaren die naar je luisteren en erg behulpzaam zijn. Onze kleine kinderen van 3 en 5 jaar hebben zich prima vermaakt.Ook werden er leuke dingen georganiseerd.
Staat van het Sanitair was TOP! altijd schoon en netjes ook voor kleine kinderen een ligbad.

"Mooie (kleine) terrassen camping"translate
Berend van Berkum
Swimming pool

20/07/2014 De camping is vanuit het dal bijna niet te zien, maar vanaf de camping zijn er plekken met een fantastisch uitzicht over het dal.

Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen door het jonge eigenaars paar die ons gelijk een goed gevoel gaven.

In de zeer nabije omgeving zijn er mooie wandel routes de bergen op (en af) met leuke watervalletjes en een mooie natuur.

Voor sanitair alleen maar lof, bij het douchen geen gedoe met muntjes of tijdslimieten. Alles wordt keurig schoon gehouden.

Bij het restaurant is er een dagelijks wisselend dagmenu te verkrijgen. (helaas) geen vette hap in vorm van kroketten of ander vet voedsel maar dat is een bewuste keuze geweest van de eigenaren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Do you spend the Christmas holidays with family?