Arrival date
Departure date
From € 0
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Tauernhof****
Reviews Hotel Tauernhof****
Flachauer Strasse 163, A-5542, Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Tauernhof****? Then take a look at the reviews of Hotel Tauernhof**** in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, written by other travellers.
Hotel Tauernhof scores a 8.2 out of 10, based on 28 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Tauernhof****? Take a look at the reviews of Hotel Tauernhof**** in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, placed by visitors. Next to that you can find 92 holiday photos regarding Hotel Tauernhof**** on the Zoover website. You can view 1 video regarding HotelTauernhof****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Tauernhof**** Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

Family with older children, 2014
"Meer dan gewoon goed!"translate
Jörgen Van Bauwel
Swimming pool

01/10/2014 Hotel Tauernhof maakt van je actieve vakantie een prachtige herinnering.
Het personeel is enorm behulpzaam, geeft gerichte info, je voelt je hier welkom. De keuken is een echte aanrader, uitgebreid ontbijtbuffet, energierijke lunch en verfijnde diner, eveneens mogelijkheid om vegetarisch te eten!
De uitgestippelde MTB routes brengen je vrijwel onmiddellijk in de bosrijke omgeving, Via gezonde inspanning komen tot ontspanning!
De kamers zijn ruim en worden dagelijks proper gemaakt. Zeker met kinderen vanaf 10jaar is dit een ideale uitvalbasis voor de betere sportieve vakantie!

Family with older children, August 2014
"Superhotel als je van sport en lekker eten houdt!"translate
Evy Smets
Swimming pool

30/09/2014 Alles zéér netjes, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijk eten met dagelijks suggestiewijnen, mooie bar, sportactiviteiten zijn top (aangepaste niveaus). Dit is het ideale hotel voor sportieve gezinnen met tieners!

Family with older children, August 2014
"We kijken al uit naar volgend jaar! :)"translate
dominique knoors
Swimming pool

30/09/2014 Dit jaar voor de 6de keer terug gegaan naar Tauernhof. Daar aankolmen voelt aan als thuiskomen.
Je krijgt de indruk dat alle mensen die er werken hun job met liefde uitvoeren en dat uit zich ook in de service naar de hotelgasten toe. Bijna alles is mogelijk en wanneer iets niet mogelijk lijkt, wordt het toch voor je geregeld.
De begeleide mountainbike tochten (2 niveaus) op fietsen van top kwaliteit zijn een echte aanrader, Het ontbijt in de hut, de fakkeltocht na een gezellige avond in de berghut, de wandeling om half 4 's nachts om naar de zonsopgang op 2000 m hoogte te gaan kijken vervelen na 6x nog steeds niet.
De kinderen inmiddels 17 en 19 jaar willen nog steeds mee op vakantie. Dit zegt toch genoeg.
Het ontbijt is heel uitgebreid; 's avonds wordt je na het saladebuffet aan tafel bediend. Vis, vlees of vegetarisch je kiest zelf. De presentatie is ook altijd heel mooi.
Kortom; als er niets tussenkomt zijn we volgend jaar weer present in Flachau.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

Friends, January 2014
"Heerlijk hotel recht tegenover de skibus"translate
arjan.leen
Swimming pool

02/02/2014 Taurenhof heeft een flinke facelift aan de voorpui gehad en gaat volgend jaar de verouderde kamers opknappen, wat overgens geen overbodige luxe is.
Niet eerder een hotel met met zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding gehad en altijd groetend en vrolijk personeel wat erg hartelijke overkomt.
Eten was voor ieder wat wils was geen probleem als dit om 20.30 uur nog uitgeserveerd moest worden, hierdoor hoefde wij ons tijdens de apreski niet te haasten.

Group trip, January 2014
"Mooi tentje"translate
Albert
Swimming pool

29/01/2014 mooi tent. uitstekende service - bediening. kamers beetje klein, zwembad beetje gedateerd maar prima eten. Zelfs met groepen in tiroler kostuum uitstekend. Transfer naar en van luchthaven uitstekend geregeld door receptie.

Friends, January 2014
"Wij zullen dit Hotel aan iedereen aanbevelen !!"translate
Adriaan
Swimming pool

02/02/2014 Wij zijn in heel wat hotels geweest, dit hotel heeft echt sfeer en vriendelijk personeel met gevoel voor humor. Dit hotel is ook zeker geschikt voor grotere groepen die van gezelligheid houden, als je in de horeca werkt dan ben je een entertainer en dat begrijpen zij als geen ander. Schoonmaak van de kamers prima, menu prima, het bed kraakte zo nu en dan een beetje mag verder geen naam hebben, na de stoelgang deed de afzuiger in de badkamer het ook prima, ruime keus aan zenders op de TV, snelle Wifi , lekker dat je badkleding mocht dragen in de Sauna, aan de overkant van de weg een gezellige apresskikroeg waar je tot in de laten uurtjes lekker kunt lallen. De laatste dag konden wij onze spullen opslaan in de zonnebankkamer zodat wij nog een lekkere afdaling konden maken. Kortom wij hebben echt een top week gehad, ons zien zij vast nog een keer !!

Family with young children, July 2013
"Fantastisch (sport)hotel"translate
Marco
Rooms

28/10/2013 "Beste vakantie ooit !" Commentaar van onze kids (3 jongens van 8 t/m 13) na een dikke week in dit hotel. Begon al met de heenreis, niet eerst nog een uur door de bergen maar kort van de snelweg, toch lekker in een klein dorpje. De kamers zijn prima, alle voorzieningen aanwezig. Eten helemaal top. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en nog beter diner. Tussen de middag sportmaaltijd. Bij het hotel ligt een bike-park en je kunt er de hele dag perfecte mountainbikes gebruiken, zonnen, volleyballen, trampolinespringen en nog veel meer. Binnenzwembad bijna niet gebruikt vanwege mooie weer maar prima. Zelfs een was-service voor je sportkleding ... Teveel dingen te doen dus eigenlijk waren deze 10 dagen te kort. Komen zeker nog een keer terug.

Family with older children, Febuary 2013
"Lekker relaxed"translate
d_plas
Proximity to pistes

25/02/2013 Goed hotel. Skibus voor de deur, binnen 5 minuten op de piste! Kwartiertje met de bus naar Zauchensee, ook leuk skieen daar. Ontbijt super, lekker pakken waar je trek in hebt. Diner was ook goed te doen, heerlijk soepje vooraf. Skiverhuur aan de overkant evenals een Spar voor de lekkere trek.
Wij zaten in de appartementen, mooi en groot, elke dag schoongemaakt.
Rodelen met Barbara, erg gezellige meid. Wifi niet snel. Tv alleen duitssprekende zenders.

Friends, January 2013
"Mij zien ze hier nooit meer!"translate
Sonja Assenberg-Sta...
1.0
3.0

11/02/2013 Wij hebben al in behoorlijk wat hotels vertoeft maar we hebben nog nooit in zo'n slecht hotel gezeten. Het had totaal geen sfeer en was onpersoonlijk. Herrie van grote groepen gasten, muziek (!) op de gang, receptioniste die bekken trekt achter de gasten hun rug, arrogant gedrag ober, schoonmaak die niet op komt dagen, zich niet aan het menu kunnen houden, krakend bed, luide afzuiginstallatie in de badkamer, slecht ontvangst op de tv, slechte wifi, badkleding in de sauna ondanks vermeldingen dat dat niet is toegestaan, herrie in de sauna ondanks dat er staat dat het een stiltezone is, herrie van de apresskikroeg aan de overkant en toen ik op de zonnebank wilde kon dat niet omdat daar tassen en koffers werden opgeslagen van vertrekkende gasten. Duidelijk te hoge werkdruk van de medewerkers van dit hotel. Wij zullen dit nooit aan iemand aanbevelen, laat staan nog eens naar toe gaan.

Family with older children, July 2012
"Schitterende sportfaciliteiten en gastvrij"translate
TROCH
Proximity to pistes

06/08/2012 Dit hotel is gewoon de max, schitterende gastvrijheid, lekker eten, en goede sportfaciliteiten voor ouders en jeugd waaronder prachtige MTB's van Focus.

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?