Arrival date
Departure date
From € 0
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Sonnwend***
Reviews Hotel Sonnwend***
Schulweg 7, A-6391, Fieberbrunn

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Sonnwend***? Then take a look at the reviews of Hotel Sonnwend*** in Fieberbrunn, written by other travellers.
Hotel Sonnwend scores a 7.2 out of 10, based on 20 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Sonnwend***? Take a look at the reviews of Hotel Sonnwend*** in Fieberbrunn, placed by visitors. Next to that you can find 6 holiday photos regarding Hotel Sonnwend*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Sonnwend*** Fieberbrunn. You can be the first to add a review.

1 2 next

Group trip, March 2013
"Uitstekende prijs/kwalitiet verhouding"translate
Marlies Westra
Proximity to pistes

15/03/2013 We hebben met een groep van 11 volwassenen dit hotel bezocht voor 3 dagen in de tweede week van maart. In eerste instantie geschrokken van een eerdere beoordeling maar hier kon geen van ons zich in vinden. De eigenaar en zijn zoon waren zeer vriendelijk. De kamers schoon en functioneel en het eten prima. Het ontbijt was helemaal top. Bij aankomst 's ochtends vroeg konden we zonder probleem aanschuiven bij het ontbijt, zonder extra kosten. De reservering liep ook zeer flexibel, zeker gezien het feit we een paar keer dingen wilden aanpassen. We gingen met een goed gevoel weg en zouden dit zeker nog een keer boeken. Kan me wel voorstellen dat er in het hoogseizoen iets te weinig parkeerplaats is. So what!!

Friends, March 2013
"Erg gastvrij hotel!"translate
Rina koopman kuijl
Proximity to pistes

10/03/2013 Het hotel is prima en prijs/ kwaliteit is prima! Het ontbijt is zeer uitgebreid en het avondeten is prima! Het is geweldig dat je ook naar het zwembad en sauna kan, want dit zit bij de prijs inbegrepen. De slaapkamers zijn misschien iets gedateerd, maar alles is er en doet het.
De eigenaar is zeer gastvrij en geeft je het gevoel dat je in je eigen huiskamer zit. Het is een zeer leuk skigebied en er zijn meer skigebieden in de buurt.

With partner, Febuary 2013
"Skibus te ver van Hotel"translate
mevrouw van Unnik
Proximity to pistes

15/03/2014 Het Hotel redelijk niet al te beste bedden en erg gedateerd.........wel heel vriendelijke Hoteleigenaren

The best prices and last minutes for this Hotel by:

With partner, January 2013
2.0
5.0
3.0
Proximity to pistes

21/01/2013 Vreselijk, boek dit hotel niet. Het stinkt er, geen goede douche (geen water!)
nat beddengoed, geur van zweetvoeten vanuit het tapijt. Geen parkeerplaatsen bij het hotel, auto wordt van alle kanten vastgezet door andere gasten. Eten matig. Ongedierte op de kamer (in dekbed) Zeer onvriendelijk gedrag toen we na een nacht besloten uit te checken, gastvrouw stond erop dat we voor de hele week zouden betalen. Hebb en we niet gedaan, gewoon voor een nacht betaald maar eigenlijk was dit veel te veel voor deze kamer en de service en het eten. Hotel wordt gerunt door Hongaren, bijna alleen maar Hongaarse gasten, er wordt slecht duits gesproken. Absoluut geen driesterren waardig hotel.

Family with older children, Febuary 2010
"Gezellig"translate
Laura
Proximity to pistes

27/02/2010 Erg gezellige week gehad in Sonnwend!
De eigenaren waren aardig en het eten was goed!
De kamers zijn netjes.
Volgend jaar komen we misschien terug

Group trip, January 2010
"Helemaal geweldig!"translate
Jessica
Proximity to pistes

24/01/2010 Hotel was super. vriendelijke eigenaren, leuke zoon ! :)
avond eten was minder. maar voor de rest niks te klagen. kwamen met de bus eerste dag om 22.00 aan. en de eigenares was zelfs nog bereid om warm eten voor ons te maken. alles in fieberbrunn was al dicht en we hadden nog niks gegeten.

volgend jaar ga ik zeker weer hier heen!

With partner, March 2009
"Sehr freundliches hotel"translate
Horst
Proximity to pistes

03/04/2009 Perfektes Hotel im Sommer und im Winter, ideal zum Skifahren. Zum Dorf und Schwimmbad läuft man 3 min. Das Essen ist herrlich, 3 Wahl Menü. Große Zimmer mit sonnigem Balkon. Die Gastgeberin und das Personal waren sehr freundlich und professionell. Wir kommen gerne wieder.

Family with older children, Febuary 2009
"Heel gezellig"translate
brenda van der Spek
Proximity to pistes

23/02/2009 Ik ben in het hotel geweest op basis van half pension met 2 kinderen van 11 en 13 jaar.
De mensen in hotel Sonnwend zijn heel gastvrij en vriendelijk. Het is er lekker warm en er is een gezellige bar/lobby waar je 's avonds gezellig spelletjes kunt doen of een boek lezen of gezellig wat kletsen. De kamers zijn eenvoudig maar schoon met een lekker balkon. Het ontbijt bestaat uit broodjes en gebakken ei, worstjes, ham ,kaas, jam enz. Je kan voor het avondeten iedere dag kiezen uit 3 gerechten en het eten is goed en voldoende. Geen culinaire hoogstandjes. Kortom, prima hotel als je niet al te veel eisend bent.

Family, Febuary 2007
Rob
5.0

05/03/2007 Onze ervaring met hotel Sonnwend was goed.
De eigenaren zijn erg vriendelijk.Ze doen hun best voor de hotelgasten.
Het eten is normaal zeker voor die prijs!
1min puntje is dat de bushalte te ver lopen is van het hotel en gaat maar om het uur.
Maar daar kunnen zij niets aan doen.
prijs/kwaliteit is goed.

Family, January 2007
Janny Jan en Judith
Proximity to pistes

06/01/2007 Prima hotel met super vriendelijke mensen. Ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker. Diner hebben geen gebruik van gemaakt.

1 2 next

What do you think of in-flight food?