Arrival date
Departure date
From € 66
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Zum Goldenen Löwen***
Reviews Gasthof Zum Goldenen Löwen***
Postplatz 36, A-6543, Nauders

If you want to avoid disappointment during your holiday in Gasthof Zum Goldenen Löwen***? Then take a look at the reviews of Gasthof Zum Goldenen Löwen*** in Nauders, written by other travellers.
Gasthof Zum Goldenen Löwen scores a 9.4 out of 10, based on 27 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Gasthof Zum Goldenen Löwen***? Take a look at the reviews of Gasthof Zum Goldenen Löwen*** in Nauders, placed by visitors. Next to that you can find 63 holiday photos regarding Gasthof Zum Goldenen Löwen*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Zum Goldenen Löwen*** Nauders. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

With partner, August 2014
"Ieder jaar weer super!"translate
bea.waegemans
Proximity to pistes

03/09/2014 wij zijn stamgasten, een ander hotel of gasthof bestaat gewoonweg niet voor ons in Oostenrijk! Prijs kwaliteit kan gewoonweg niet beter! Voor ons zijn de 3 sterren er 4 waard! Chapeau voor de familie Habicher, we voelen ons al jaren als hun familie!

With partner, June 2013
"Gewoon geweldig!!!"translate
Bea Waegemans
Rooms

07/06/2013 Op dit moment verblijven we weer eens in Goldenen Lowen! Het galadiner was super en de bediening ook! Perfekte kamer met groot balkon en het weer is ons ook goedgezind ...wat moet een mens nog meer hebben voor een perfekt verlof!!! In augustus zien ze ons hier terug! Bravo aan de familie Habicher! :-)

With partner, August 2012
"Urlaub im Gasthof Löwen/Nauders"translate
Claudia und Stefan
Rooms

08/08/2012 Wir verbrachten 4 superschöne Tage in Gasthof Löwen/Nauders. Tolles Zimmer im 2. Stock (neu), super Essen und sehr netter Service !

The best prices and last minutes for this Gasthof by:

Family with young children, July 2012
"Erg vriendelijk en perfecte service."translate
Michiel
Rooms

26/07/2012 Of we de koninging zelf waren, zo voelde het verblijf in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je hier echt thuis.
Het hotel heeft een echt authentieke Oostenrijkse sfeer. De kamers zijn ruim maar misschien wat 'donker' ingericht. Prima badkamer met dubbele wastafel en een bad. Ze hebben niet veel kamers met een balkon, daar moet je dus even op letten bij het boeken als je dit belangrijk vindt.
's Morgens konden we genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet met verschillende soorten brood, beleg, fruit, cake, enz. Verder heerlijke cappuccino in plaats van de vaak niet al te geweldige koffie.
Wij hadden half pension geboekt,wat zeker aan te raden is. Waar vindt je nog voor € 25,- een 4-gangen diner voor 3 personen. Dit was wel in de zomer; in de winter zullen andere prijzen gelden verwacht ik.
Het hotel beschikt over een afgesloten garage wat handig kan zijn mocht je bijvoorbeeld fietsen mee hebben die je wilt stallen.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

With partner, June 2012
"Klasse"translate
Susanne Vinke
Rooms

26/06/2012 Anlässlich des Drei-Länder-Giros haben wir das Hotel ausgesucht. Es hat uns von der herzlichen Begrüßung, über das sehr gute Essen bis hin zur individuellen Betreuung sehr gut gefallen. Wir werden gerne wieder kommen.

Friends, April 2012
"Ach, wir könnten schon wieder.."translate
D. Ratzmann
Proximity to pistes

10/05/2012 Urlaub machen im Löwen. Wir haben überall auf der Welt unsere Lieblingsplätze, aber zum Skilaufen und Motorrad fahren in Österreich ist es für uns seit über 10 Jahren der Löwe. Man kann ihn ohne Bedenken Freunden und Bekannten empfehlen, sie sind alle begeistert, auch für Kinder hat man dort viel Verständnis. Das Essen ist wirklich lecker, man kann aus je 3 Vor-, Haupt- und Nachspeisen wählen, da sollte jeder was finden. Als Highlight sei noch das Vor- und Nachspeisenbuffet erwähnt. SUPER. In all den Jahren verhallte kein Wunsch ungehört, DANKE. Wir freuen uns schon wieder auf die nächste Reise zum Löwen, das ist so wie Freunde besuchen.
D. und KD. R mit Leonie

With partner, March 2012
"Gemoedelijk en uitstekende service"translate
Louis Slebos
Proximity to pistes

13/03/2012 Gasthof zum Goldenen Löwen is een tamelijk kleinschalig hotel met veel persoonlijke aandacht, met uitstekende 5-g diners, met goede en schone kamers in het hart van Nauders. Het hotel is schitterend gerenoveerd in 2010, zonder dat dit ten koste is gegaan van het karakter. Het is misschien wel het mooiste gebouw van Nauders.
De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

With partner, August 2011
"Super!!!"translate
bea.waegemans
Proximity to pistes

24/09/2011 Zoals ieder jaar weer geweldig ontvangen.Nu Franz (oudste zoon) kok is is het eten fijner en mooier geserveerd. Andreas (jongste zoon) serveert in het restaurant voortreffelijk. Het gasthof heeft een nieuw gedeelte bijgekregen, oud en nieuw lopen in elkaar over...PRACHTIG!!! Verheugen ons al op volgend jaar!

Family with older children, August 2011
"Prima hotel, een echte aanrader!"translate
fam. Nieuwenhuis
Proximity to pistes

14/08/2011 Gezellig pas gerenoveerd hotel met ongeveer 18 kamers die comfortabel en redelijk luxe zijn ingericht. De fam. Habicher doet er echt alles aan om het de gasten naar de zijn te maken.
Het eten is fantastisch en erg gevarieerd. Wij (46 en 50) verbleven 10 dagen in dit hotel samen met mijn ouders van 81 en 76 die moeilijk ter been zijn. Dit hotel is zeer geschikt voor minder validen door het ontbreken van drempels en beschikt over een ruime lift. Er is ook een ruime parkeerplaats vlakbij de ingang.

Voor de prijs van 43.80 euro per dag vinden wij dit een echte aanrader en we komen er zeker terug.

Family with older children, March 2011
"Skibus"translate
Jeroen en Dominique
Proximity to pistes

27/03/2011 Skibus direct naast hotel. Dan kleinde 5 minuten tot gondel naar pistes. Prima te doen! Heerlijk eten, goede service. prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

1 2 3 next

Do you spend the Christmas holidays with family?