Reviews Apartment Angerhof

1 November 2014

Angerhof
Reviews Apartment Angerhof
Dorfbahnstraße 23, A-6534, Serfaus

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Angerhof? Then take a look at the reviews of Apartment Angerhof in Serfaus, written by other travellers.
Apartment Angerhof scores a 8.9 out of 10, based on 23 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Angerhof? Take a look at the reviews of Apartment Angerhof in Serfaus, placed by visitors. Next to that you can find 17 holiday photos regarding Apartment Angerhof on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Angerhof Serfaus. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

Family with young children, July 2014
"Perfect verblijf"translate
Barry
Proximity to pistes

04/08/2014 Net terug van een geweldige vakantie in appartement angerhof. We hadden een erg ruim appartement nr. 9 geschikt voor 4 personen met gescheiden ruimtes waar onze kinderen rustig konden slapen. Het was een erg schoon appartement met alle benodigdheden voorzien. Ook is er een leuke tuin waar rekening is gehouden met de kinderen, o.a. Trampoline, glijbaan, schommel en pingpong tafel etc. Daarnaast ligt het dicht bij de ondergrondse metro en zijn de passen voor de bergbanen bij de prijs inbegrepen. Ik zeg tot volgend jaar!

With partner, Febuary 2014
"Goed appartement"translate
rocky
Proximity to pistes

18/03/2014 Voor de 2e keer verbleven in dit appartement. Alles is goed geregeld, schoon en ons appartement had een prachtig uitzicht. Alles is aanwezig.

Family with older children, July 2013
"Super vakantie gehad"translate
ans
Proximity to pistes

23/07/2013 We hebben een superleuke vakantie gehad in Serfaus, mede te danken aan ons verblijf in Angerhof.
Thomas en Martina doen er alles aan om het verblijf aangenaam te laten verlopen.
De appartementen zijn echt keurig en supernetjes, echt helemaal prima!
We hebben er heerlijk gewandeld; ik zou er zo weer heen gaan.

Family with young children, Febuary 2013
"Wederom prima vakantie gehad"translate
darkyduck
Proximity to pistes

24/02/2013 Vorig jaar helaas over geslagen omdat onze reservering niet was doorgekomen, erg jammer. Dit jaar was er wel weer plaats en het was wederom prima vertoeven in het appartementencomplex.
Ideaal blijft de bakker onder het chalet en de ruime opzet van het appartement (kamernr 5).
We zijn rond 10:30 aangekomen en ons appartement was toen al klaargemaakt en brandschoon zoals altijd.

Family with older children, August 2012
"Voor de derde keer geweldig!"translate
Saskia Mensink
Proximity to pistes

10/09/2012 Vorige maand zijn we weer naar Angerhof geweest. Het was weer geweldig. Een prima appartement, perfecte ligging, zeer hartelijke eigenaren, bakkertje beneden, Sommercard (met een nog betere wandelbusregeling dan voorgaande jaren), voldoende speelgelegenheid, schitterende omgeving. Als je hier eenmaal bent geweest dan wil je terugkomen. En dat hebben we gedaan!

Family with young children, July 2012
"Heel goed appartement."translate
J. Toepoel
Space

04/08/2012 Angerhof is idd brandschoon en goed ingericht. Wij hadden app.nr 5. Geen negatieve dingen over te melden. Eigenaren zijn erg aardig. Serfaus is leuk en het was er druk. Idd erg handig dat je vlakbij op de metro stapt en die je zo in het centrum of bij de gondels afzet. Als we nog eens naar Serfaus gaan, kiezen we weer voor Angerhof !

Family with young children, Febuary 2012
"Appartement op de bgg"translate
soof
5.0
Proximity to pistes

12/02/2012 Zoals alles in oostenrijk, ook hier keurig schoon. Last min geboekt voor 2 vlw en k4 jr. Prijs ong 1000 e. App nr 10 ligt op de bgg en heeft eigen ingang. Woonkmr en keuken ongezellig geheel door te witte muren, laminaat vloer en laminaatkleurige meubels...alles is bijna nieuwstaat maar niet gemutlich qua uitstraling. Kastruimte vold, kleine maar prima badkmr. Slpkmr en 2pp bed ok, 1 pp bed beneden peil. Zeker niet geschikt voor volw, onze 4 jarige heeft er goed op geslapen met extra kussen in kuil. Tegen de verwachting in was er geen tuin of prive plaatsje buiten, maar lag het app aan de parkeerplaats van het complex en naast de garage van het taxibedrijf van de eig. Echt overlast hebben we hiervan niet gehad, maar het uitzicht is verre van gezellig. Als je iets verder kijkt dan de geparkeerde auto's zie je overigens wel de charmante kerktoren. Andere app in dit complex zien er op de foto's van de website goed uit, zouden een aanrader kunnen zijn. Contact met eig was prima.

Family with young children, Febuary 2011
"Weer heerlijke vakantie gehad"translate
darkyduck
Proximity to pistes

27/02/2011 Wederom een 3-kamer appartement gehuurd, ditmaal in het hoogseizoen.
Omdat onze nachtreis voorspoediger verliep dan gepland waren we al om 07:30 aangekomen. Na aanmelden hebben ze onze kamer als eerste schoongemaakt waardoor we al om 09:00 in ons appartement konden, klasse service dus.
Maria Purtscher was weer supervriendelijk.

Appartement was, net als vorig jaar, brandschoon en alles prima geregeld, we verheugen ons al weer op volgend jaar...

Family with young children, December 2010
"Schoon, netjes en vriendelijke mensen"translate
fam. Poortinga
Proximity to pistes

27/12/2010 Mooie, grote appartementen. Het complex is schoon en netjes. Ligt gunstig ten opzichte van de U-bahn en een bakker op de begane grond. Een aanrader.

With partner, August 2010
"Heerlijk appartement"translate
liesbethakkermans
Space

09/12/2010 Het appartement is van alle luxe voorzien, prima bed, leuk zitje binnen en balkon, er zijn trouwens verschillende appartementen wij hadden een klein appartement voor 2 pers. keuken van alle gemakken voorzien en een goede lokatie tov. liften en winkels en bussen.

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?