Arrival date
Departure date
From € 71
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Golden Tulip Brussels Airport****
Reviews Hotel Golden Tulip Brussels Airport****
Bessenveldstraat 15, B-1831, Diegem

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Golden Tulip Brussels Airport****? Then take a look at the reviews of Hotel Golden Tulip Brussels Airport**** in Diegem, written by other travellers.
Hotel Golden Tulip Brussels Airport scores a 8.0 out of 10, based on 15 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Golden Tulip Brussels Airport****? Take a look at the reviews of Hotel Golden Tulip Brussels Airport**** in Diegem, placed by visitors. Next to that you can find 30 holiday photos regarding Hotel Golden Tulip Brussels Airport**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Golden Tulip Brussels Airport**** Diegem. You can be the first to add a review.

1 2 next

With partner, September 2014
"Goed hotel, prima verzorgd"translate
Rita
Rooms

07/09/2014 Net hotel, wij hadden een mooie, nette kamer. Ontbijt was heel goed, veel keus. We hebben er niet warm gegeten, dus weet niet hoe dat is. Hotel zit wel ver weg van t centrum , bij vliegveld. Maar we hadden geen last van de vliegtuigen! Ons goed bevallen.

Friends, August 2014
"Prima hotel voor een trip Brussel"translate
Mar
5.0

10/08/2014 Mooi en kwalitatief goed hotel met mooie en ruime kamer.
Vanaf het vliegveld is er 24/7 een pendeldienst.
Ontbijt en het eten in de bar is netjes verzorgd.
Minpuntjes waren de vele vliegen in het zwembad en de kapotte jacuzzi toen wij er waren. Verder is alles schoon en goed.

Het hotel is goed toegankelijk met een rolstoel.
Zij hebben helaas geen rolstoelkamer met douche, wel zijn de kamers ruim en denkt men graag mee in oplossingen zoals een nog ruimere kamer op de beneden etage.

Friends, Febuary 2014
"Prima"translate
Bart
Rooms

05/03/2014 Heel mooi hotel op 10 minuten van de luchthaven. Eén van de enige met een shuttle die 24u/24 rijdt. Heel mooie kamer, het hoofdkussen vond ik te dik. Parking is naast het hotel, in open lucht, afgesloten met een slagboom. Restaurant en spa hebben we niet gebruikt en kan ik dus ook niet beoordelen.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

With partner, 2013
"Zeer goed bevallen"translate
Dennis van Leur
Rooms

14/09/2013 Mooi en luxe hotel, met buiten zwembad. Goed ontbijt, en mooie schone kamers. Ligging is vlakbij het vliegveld, maar s'avonds en s'nachts heb je daar totaal geen last van. 20 min rijden van het centrum van Brussel.
Min puntje is het receptie personeel, nogal arrogant!

With partner, August 2013
"Zeer goed hotel"translate
van der Kolk
Rooms

18/09/2013 Het is dat het hotel een stukje van het centrum van Brussel is gelegen, echter verder zeer goed bevallen. Op ruim 10 minuten afstand is ook een station gelegen die je in 15 minuten naar het centrum van Brussel brengt.
Ik zou het een ander aanraden! Wij hadden mooi weer, dus ook heerlijk kunnen genieten het buitenzwembad!

With partner, July 2013
"Zakelijk, maar goed hotel"translate
johanneke
Swimming pool

29/06/2014 Wij verbleven hier 2 nachten. Goed, mooi en modern hotel! Ontbijt was prima en ook het diner was lekker (Wel prijzig). Afstand naar station was lopend net te doen. Met de trein was je binnen een kwartier op het centraal station. De receptioniste sprak nederlands, de bediening in het restaurant sprak daarentegen alleen frans en zij deden ook geen poging om zich goed verstaanbaar te maken. Verder was het een beetje een dood hotel, geen gezelligheid en sfeer op het terras en erg veel zakenmensen. Leuk voor wat oudere stellen. Jonge stellen die van gezelligheid houden kunnen beter een ander hotel opzoeken!

Family with young children, March 2013
"Prima hotel, zeker voor een weekendje Brussel"translate
M. de Graaf en/of I...
Rooms

02/04/2013 Afgelopen weekend in dit hotel geweest. Prima! Schoon, mooie hotelkamer, lekkere bedden (met z'n vijven op 1 kamer, ging prima!). Prima ontbijt, alles aanwezig. Personeel erg vriendelijk en het is 10 minuten lopen naar het station. Dan in 10 minuten met de trein zit je in Brussel. Kortom wij hebben het erg naar ons zin gehad en voor het geld, zeker een aanrader waard!

Friends, November 2012
"Perfect hotel voor een weekend Brussel"translate
Ruud
5.0

18/11/2012 Zeer mooie nette kamers. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt voldoende keuze.
Handige shuttle dienst die je bij het centraal station in Brussel om 10:00 uur afzet en om 17:00 uur weer ophaald.

Family with young children, August 2012
"Niet super maar ook niet slecht"translate
Niels
Rooms

12/08/2012 Wij hadden dit hotel via een superaanbieding als uitvalbasis voor weekendje Brussel. Kamer was goed, nespresso op kamer, ruim en schoon. Je bent snel in hartje Brussel circa 15 min. Heerlijk zwembad, waren onze kinderen blij mee. Dan nu de minpunten, het leek alsof de personele bezetting in het weekend was onderbezet. Glazen die bleven staan, eten in de bar duurde erg lang, bij ontbijt liep men ook op de tenen. Voor een 4 sterren mag dit niet.

With partner, May 2012
"Netjes"translate
richard
Rooms

30/05/2012 zeer net hotel, nette kamer met senseo en waterkoker wel een wat smal bed en geen raam wat open kan-minpunt. goed ontbijt, leuk zwembad . parkeren is heel erg duur maar kan ook vlakbij het hotel en dat is gratis. treinstation op 10 min. lopen
gratis busje naar brussel
in de buurt is echt niks te doen

1 2 next

What is most important to you when choosing a city break?