Reviews Campsite Le Pommier Rustique***

1 November 2014

Le Pommier Rustique***
Reviews Campsite Le Pommier Rustique***
Rue de Spontin, 5530, Durnal

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Le Pommier Rustique***? Then take a look at the reviews of Campsite Le Pommier Rustique*** in Durnal, written by other travellers.
Campsite Le Pommier Rustique scores a 6.5 out of 10, based on 29 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Le Pommier Rustique***? Take a look at the reviews of Campsite Le Pommier Rustique*** in Durnal, placed by visitors. Next to that you can find 14 holiday photos regarding Campsite Le Pommier Rustique*** on the Zoover website. You can view 1 video regarding CampsiteLe Pommier Rustique***. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Le Pommier Rustique*** Durnal. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

frans
5.0
5.0

17/08/2014 Camping-durnal pommier Rustique
Hallo mensen we willen jullie even laten weten,wanneer jullie een stacaravan huren let goed op wat er allemaal stuk is Je betaalt 200 euro borg maar is heel moeilijk die terug te krijgen.
Andre de concierce zegt dat alles op papier staat, maar daar is niets van waar.
De stoelen waren verweert en de tafel kapot
De dochekop moest je met een hand vasthouden met de andere hand wassen.
Een gasslang van 7 jaar oud, een brandblusser wat totaal leeg is
Een televisie wat alleen maar franse zenders gaf.
En zo kan ik nog wel even door gaan, Maar alles stond op papier zij onze Andre maar daar had onze Olivier Capelle geen boodschap aan.
Dus mensen let goed op.
Familie H.

Group trip, May 2014
"Mooi gelegen camping"translate
Mergaert Jacky
Sanitary

09/06/2014 we stonden er 12 dagen met een groep caravans(17 in totaal) en de eigenaars en de concierge hebben er alles aangedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.er is wat weinig sanitair ,maar altijd proper,een nieuw systeem voor het warm water is wel gewenst.

Group trip, May 2014
"Met een groepje studenten"translate
Jan Vanhees
Sanitary

16/05/2014 Tijdens onze outdoorstage hadden we het genoegen om te verblijven op de camping in Durnal.
Voor ons ideaal gelegen want niet ver van de rotsen. Aangenaam contact, aangepaste faciliteiten voor onze studenten waaronder een wat verder gelegen kampvuurkring met hout zodat de campingbewoners niet gestoord kunnen worden en een aangenaam cafetaria waar we ze via videomateriaal ook in contact konden brengen met andere extreme outdoorsporten.
Bedankt en tot volgend jaar.
Jan Vanhees
Lesgever outdoor Leuven

With partner, April 2014
"Chouette séjour dans un cadre magnifique"translate
JeanLuLu
Sanitary

21/04/2014 Nous avons séjourné dans le camping durant la période de Pâques 2014. Le cadre était magnifique: arbres en fleur, temps très agréable, superbe vue sur la vallée depuis notre emplacement. Nous avons profité du grand air et fait de belles balades dans le coin. L'accueil était très bien et disponible même si ce n'est que le début de la saison. Pour tempérer un peu: c'était un peu le chantier sur une autre partie du camping a cause de travaux d'amélioration des évacuations mais ce n'était pas dérangeant.

With partner, September 2013
"Veel te duur voor wat men maar krijgt"translate
Eggermont Marc
1.0

28/09/2013 Nog niet zolang geleden stonden wij op deze camping (buiten seizoen) en betaalden we met de Acsi-kaart 16euro per nacht. We konden er mee leven dat het basic was omdat we ook niet veel betaalden. Nu, september 2013, betaalden we 22 euro per nacht maar het was nog steeds basic, maar dan echt basic. Dit is een camping van vandaag onwaardig en mag voor mijn part geschrapt worden. Een onverwarmde werfcontainer als sanitairblok hoort niet meer in deze tijd. Slechts 2 toiletten en douches. Brood was er ook niet te krijgen. Besluit - geen aanrader.

August 2013
"5 redenen om deze camping te mijden"translate
Frank
2.0

22/08/2013 We hebben hier een week gestaan met een tent, geen aanrader. Aangekomen kregen we op een stuk grond toegewezen met bakstenen en leidingen die uit de grond kwamen (waarschijnlijk had hier een trailer gestaan). Zaterdag avond liep het halve dorp uit naar de bar/disco midden op de camping (met luide muziek) en om 3 uur 's nachts moest het langs ons tentje naar huis of naar de afterparty (+/- 50 meter verderop) lopen/kruipen. Ook een beetje vreemd: op een ochtend kwam een bouwvakker ons veldje omploegen terwijl we er nog stonden (wel netjes om de tent heen). Het sanitair (met camera bewaking) werd soort van schoongemaakt, maar in zo'n tempo dat je het verschil niet echt merkt. Soms was er ook geen personeel aanwezig, wat niet handig is als je wilt vertrekken en de slagboom op slot staat. Van andere gasten hebben we meer rare verhalen gehoord, maar die mogen dat zelf plaatsen. Om positief af te sluiten: als je de vrouw die gaat over de snackbar kunt vinden,kan ze best aardige patat bakken.

With partner, July 2013
"Zeer aan te raden"translate
Dupont,André
Sanitary

15/01/2014 we zijn zeer goed ontvangen geweest door een wat oudere man in het bureel we kregen veel uitleg wat er te zien was in de omgeving en ook waar we de nodige boodschappen konden doen enz de wc douhes waren zeer netjes iedere dag gepoest spijtig dat sommige mensen dat niet zo houden de frietuur en de cantiene waren de mensen zeer vriendelijk ook de eigenaar deet zeer zijnbest om nederlands te spreken

Family with older children, July 2013
"Je deconseille vivement !!"translate
Vanessa
2.0

04/09/2013 Pas bon accueil pour les campeurs,(taille de haie et bricolage sur notre emplacement ) on ne peut pas se placer ou l'on veut sur l'emplacement , les douches ferment le soir sans avis au préalable , les jeux pour enfants pas ouverts en juillet, le tarif du jacuzzi n'est affiché nul part et le gars de l'accueil est vraiment pas aimable avec les français ... je déconseille vivement !!

With partner, June 2013
"Goed verbeterd"translate
Gabrielle
Sanitary

27/06/2013 We zijn hier weer geweest op de terugreis van onze vakantie voor een paar nachten. De douches zijn verbeterd! Geweldig!!!!! De camping zag er goed uit, mooi groen en goed onderhouden. Een compliment voor André die de gasten goed ontvangt en plaatst. We zijn weer benieuwd naar de frieten want die zijn echt heerlijk hier.

Family with young children, March 2012
"Wat een waardeloze camping"translate
gaby_5
1.0

19/11/2012 Wij hebben op deze camping een seizoen gestaan (maart t/m sep). Het sanitair is zwaar verouderd en als het maar iets drukker op de camping is heb je koud water (voor zowel douche als afwas) Er staat voor de kinderen een onveilige trampoline (zonder net en zonder rand). Koop je een wasmachine munt a 5 euro, komt er na een wasprogramma van 40 graden je was er gekookt en klets nat uit. Ga je daarmee terug naar de eigenaar krijg je als antwoord ja hij is kapot. Verder zijn alle voorzieningen (kinderanimatie, snackbar, kantine) open op momenten dat het de eigenaar uit komt en komt het niet uit blijft b.v de snackbar gewoon dicht, Of de kinderanimatie die om 10 uur 's ochtends zou beginnen begint pas om 12.00. Jammer. Wij komen hier niet meer terug

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?