Reviews Campsite Le Pommier Rustique***

19 April 2014

Le Pommier Rustique***
Reviews Campsite Le Pommier Rustique***
Rue de Spontin, 5530, Durnal

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Le Pommier Rustique***? Then take a look at the reviews of Campsite Le Pommier Rustique*** in Durnal, written by other travellers.
Campsite Le Pommier Rustique scores a 6.1 out of 10, based on 24 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Le Pommier Rustique***? Take a look at the reviews of Campsite Le Pommier Rustique*** in Durnal, placed by visitors. Next to that you can find 10 holiday photos regarding Campsite Le Pommier Rustique*** on the Zoover website. You can view 1 video regarding CampsiteLe Pommier Rustique***. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Le Pommier Rustique*** Durnal. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 24 reviews of Le Pommier Rustique***

7.5
6.2
5.7
With partner, September 2013
"Veel te duur voor wat men maar krijgt"translate
Eggermont Marc
1.0

28/09/2013 Nog niet zolang geleden stonden wij op deze camping (buiten seizoen) en betaalden we met de Acsi-kaart 16euro per nacht. We konden er mee leven dat het basic was omdat we ook niet veel betaalden. Nu, september 2013, betaalden we 22 euro per nacht maar het was nog steeds basic, maar dan echt basic. Dit is een camping van vandaag onwaardig en mag voor mijn part geschrapt worden. Een onverwarmde werfcontainer als sanitairblok hoort niet meer in deze tijd. Slechts 2 toiletten en douches. Brood was er ook niet te krijgen. Besluit - geen aanrader.

August 2013
"5 redenen om deze camping te mijden"translate
Frank
2.0

22/08/2013 We hebben hier een week gestaan met een tent, geen aanrader. Aangekomen kregen we op een stuk grond toegewezen met bakstenen en leidingen die uit de grond kwamen (waarschijnlijk had hier een trailer gestaan). Zaterdag avond liep het halve dorp uit naar de bar/disco midden op de camping (met luide muziek) en om 3 uur 's nachts moest het langs ons tentje naar huis of naar de afterparty (+/- 50 meter verderop) lopen/kruipen. Ook een beetje vreemd: op een ochtend kwam een bouwvakker ons veldje omploegen terwijl we er nog stonden (wel netjes om de tent heen). Het sanitair (met camera bewaking) werd soort van schoongemaakt, maar in zo'n tempo dat je het verschil niet echt merkt. Soms was er ook geen personeel aanwezig, wat niet handig is als je wilt vertrekken en de slagboom op slot staat. Van andere gasten hebben we meer rare verhalen gehoord, maar die mogen dat zelf plaatsen. Om positief af te sluiten: als je de vrouw die gaat over de snackbar kunt vinden,kan ze best aardige patat bakken.

With partner, July 2013
"Zeer aan te raden"translate
Dupont,André
Sanitary

15/01/2014 we zijn zeer goed ontvangen geweest door een wat oudere man in het bureel we kregen veel uitleg wat er te zien was in de omgeving en ook waar we de nodige boodschappen konden doen enz de wc douhes waren zeer netjes iedere dag gepoest spijtig dat sommige mensen dat niet zo houden de frietuur en de cantiene waren de mensen zeer vriendelijk ook de eigenaar deet zeer zijnbest om nederlands te spreken

Family with older children, July 2013
"Je deconseille vivement !!"translate
Vanessa
2.0

04/09/2013 Pas bon accueil pour les campeurs,(taille de haie et bricolage sur notre emplacement ) on ne peut pas se placer ou l'on veut sur l'emplacement , les douches ferment le soir sans avis au préalable , les jeux pour enfants pas ouverts en juillet, le tarif du jacuzzi n'est affiché nul part et le gars de l'accueil est vraiment pas aimable avec les français ... je déconseille vivement !!

With partner, June 2013
"Goed verbeterd"translate
Gabrielle
Sanitary

27/06/2013 We zijn hier weer geweest op de terugreis van onze vakantie voor een paar nachten. De douches zijn verbeterd! Geweldig!!!!! De camping zag er goed uit, mooi groen en goed onderhouden. Een compliment voor André die de gasten goed ontvangt en plaatst. We zijn weer benieuwd naar de frieten want die zijn echt heerlijk hier.

Family with young children, March 2012
"Wat een waardeloze camping"translate
gaby_5
1.0

19/11/2012 Wij hebben op deze camping een seizoen gestaan (maart t/m sep). Het sanitair is zwaar verouderd en als het maar iets drukker op de camping is heb je koud water (voor zowel douche als afwas) Er staat voor de kinderen een onveilige trampoline (zonder net en zonder rand). Koop je een wasmachine munt a 5 euro, komt er na een wasprogramma van 40 graden je was er gekookt en klets nat uit. Ga je daarmee terug naar de eigenaar krijg je als antwoord ja hij is kapot. Verder zijn alle voorzieningen (kinderanimatie, snackbar, kantine) open op momenten dat het de eigenaar uit komt en komt het niet uit blijft b.v de snackbar gewoon dicht, Of de kinderanimatie die om 10 uur 's ochtends zou beginnen begint pas om 12.00. Jammer. Wij komen hier niet meer terug

Family with older children, July 2011
"Fantastic camping. Ook voor langere periodes..."translate
Patrice
Sanitary

31/07/2011 Aangename en zeer friendly camping. Top showers and always hot water. Terwijl we daar waren heeft men nieuwe douche-koppen geplaatst. Een aanrader, we komen hier zeker nog terug. Ps: de beste frietjes tijdens onze drie weekse reis in de Ardennen en Luxembourg. Ps2: chapeau voor Andre, die werkt dag en nacht voor de kampeerders' welzijn. Fam. Solyomvary (valkenborgh)

Family with older children, July 2011
"Camping à ne pas oublier dans une région superbe"translate
ronald parmentier
Sanitary

22/07/2011 la quiétude de l'endroit, l'accueil et un terrain très bien entretenu font de ce camping une référence à garder sous la main. Pas difficile, d'ailleurs, nous en revenons et y retournons dans quelques jours.
Un petit bémol, sans doute, la pente un peu accentuée des parcelles.

Group trip, October 2010
"Ideale camping voor Belgische begrippen"translate
Lammert
Sanitary

19/05/2011 Wij staan met grote regelmaat hier tijdens klimweekenden. Zeker het bovenveld is erg geschikt om met een groep te staan. Wel moet je niet te veel eisen stellen aan het sanitair.

Family with young children, August 2010
"Fantastische kader, rustig en vol met activiteiten"translate
Familie Vanthuyne
Sanitary

02/10/2010 Gedurende de maand augustus verbleven we in de kamping van Durnal en het was daar plezant. Het weer was niet altijd mooi in augustus, maar toch konden we profiteren van vele attracties in de omgeving (middeleeuwse feesten op enkele km daarvan , het stoomtreintje op de dichtbije toeristische lijn). De eigenaar van de kamping stelde kaarten ter onze beschikking om mooie wandelingen te maken vanaf de kamping naar de" Bocq" rivier en naar de grotten niet ver van de kamping.
Wat het sanitair betreft was de eigenaar in de weer opdat alles tip top in orde zou zijn . Ze hebben hier ook lekker bier (zoals het licht bier met vruchtensmaak van de bierbrouwerij van de Bocq), dat je absoluut niet mag vergeten te proeven.

1 2 3 next

What do you think of in-flight food?