Reviews Holiday park Le Cheneau

18 December 2014

Le Cheneau
Reviews Holiday park Le Cheneau
LE CHENEAU 22, 5563, Hour

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday park Le Cheneau? Then take a look at the reviews of Holiday park Le Cheneau in Hour, written by other travellers.
Holiday park Le Cheneau scores a 7.0 out of 10, based on 33 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday park Le Cheneau? Take a look at the reviews of Holiday park Le Cheneau in Hour, placed by visitors. Next to that you can find 23 holiday photos regarding Holiday park Le Cheneau on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Le Cheneau Hour. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

With partner, August 2010
"Fantastische plek"translate
Peter en Yvon
3.0

31/08/2010 Bungalow was 4-persoons en netjes en schoon. Ook sanitair was nieuw en schoon. Laatste dag controle en borg gelijk terugbetaald. Rondom bungalow veel groen en grote tuin. Mooi onderhouden park. Geen activiteiten op park en geen eetgelegenheid, maar dat wisten we vantevoren. Is ons heel goed bevallen en we komen graag terug.

Family with young children
"Park goed, woning aan restauratie toe"translate
Cattebeke
4.0
3.0
5.0

09/11/2009 Rustige omgeving met veel ruimte. Maar...in chalet 41:Binnen vuil en versleten. De vochtigheid droop letterlijk van de muren in de slaapkamers (met natte voeten uit bed)en in de living(onder lange zetel).Gelukkig hadden we mooi weer om van de omgeving te genieten.
TV : alleen La Une, dus voor onze kindjes was er niet veel te zien.

Friends, 2009
"Un endroit correct, à prix contenu"translate
Pierre

07/11/2009 Nous avons loué un chalet "carribou", en basse saison. Les trois chambres sont exigües, mais correctes. Dommage que l'insonorisation soit si mauvaise, surtout pour ceux qui dorment à côté des toilettes.
Le chalet est spacieux, bien équipé, un peu vieillot mais le parking spacieux, la terrasse avec barbecue et le grand living font pardonner les petits défauts de finition. Au niveau propreté, rien à redire. Un peu de peinture ou de vernis pourrait donner un cachet vraiment sympa.
La situation du village de vacances, un peu au bout du monde peut plaire ou déplaire, mais la taille des parcelles est un atout : votre voisin ne vous verra pas balayer pendant qu'il fait la vaisselle. Une assez abondante végétation cloisonne le complexe.
En conclusion : pas la passion, mais un point de chute intéressant pour pas trop cher.

"Rustig gelegen vakantiepark"translate
A en B

31/08/2009 Zeer rustig gelegen park met houten chalets. Prachtige omgeving en prima service. Echter de chalets zijn minimaal onderhouden, zowel van buiten als van binnen(kapotte bedden, keukenlades vallen naar je voeten, kapotte bekleding van meubels)Ben je op zoek naar luxe dan is dit geen goede optie. De prijs is er dan ook naar!!

Family with young children, August 2009
"Rustig park, mooie natuur, heeft z'n nadelen"translate
fam. van der Beek
5.0

15/08/2009 Op deze site is het bungalowpark ook te vinden onder Houyet, een plaatsje dat iets verder ligt dan Hour. Ik krijg de indruk dat de beheerders niet de ambitie hebben er iets leuks van te maken. Bij de ingang van het park staan wat speeltoestellen die al lang niet meer zijn onderhouden. Verder is er niets gedaan om kinderen te vermaken. De dichtstbijzijnde winkel is al gauw 8 km rijden (Aldi richting Beauraing). De huisjes staan vrij ver van elkaar opgesteld.

Eerst kregen we de sleutel van een huisje waar de sleutel wel paste, maar de deur niet open ging. Toen kregen we de sleutel van een twee-onder-een-kap-huisje. De buitenkant van het huisje is slecht onderhouden. Overal spinnenraggen en matig in de verf. Binnen schoon, wel vliegen, maar donker. De inrichting is voldoende, maar de bedden zijn slecht, ook de kussens. Check wel de inventarislijst. Wastafel verstopt, geen douchegordijn, rotte plinten in badkamer, verder ok.

Vlak bij bossen (25m) en in de omgeving is genoeg te doen.

"Perfecte Ardennen uitvalsbasis"translate
Peter K.

05/05/2009 Zojuist teruggekeerd van een weekje Le Cheneau.
Het is typisch een park van de Ourthe et Somme organisatie.
Een wat ouder vakantie park met minimale voorzieningen en redelijk onderhouden huisjes voor een uiterst aantrekkelijke prijs!
Het park zelf is klein, 30 huisjes, en rustig.
Er is een kleine speeltuin en een ruim grasveld voor de kinderen aanwezig.
Ieder huisje heeft een carport of een garage voor de auto!!
De inrichting van de huisjes is minimaal, maar meer ben je ook niet nodig, wil je meer luxe dan moet je ergens anders naar toe gaan en het dubbele betalen....!
Twee zaken die opvielen, de TV kende twee wazige Belgische zenders en wel 40 heldere, commercieele Duitse zenders....en hoe douchen Belgen eigenlijk zonder douche gordijn....dit is al het derde vakantiepark huisje in de Ardennen dat we huurden zonder zo´n gordijn.....!!

Family with older children, April 2009
"Schitterende Natuur goede wandelroutes"translate
M H Labee
5.0

31/05/2009 "Vakantiepark Le Cheneau in Houyet is prima voor bijvoorbeeld een meivakantie. zeer eenvoudige vakantiewoning maar wel veel speelruimte om de bungalow.
Er was in de bugalow ook veel bergruimte. helaas alleen maar Duitstalige tvzenders via de sateliet? Bedden waren niet best. ongeacht wat je aan energie gebruikt betaal je bij aankomst € 35 en borg en toeristenbelasting en eindschoonmaak.

Family with young children, April 2009
"Wij doen het niet meer."translate
Cools
4.0

14/04/2009 + punten: kleinschalig parkje met veel ruimte/natuur/rust, betonnen bbq bij elk huisje, parkeren naast het huisje, heel veel ruimte tussen de huisjes.

- punten: receptie is zelden open, tv en satelietontvanger werkten niet goed, matrassen zijn oud en slecht, kachel is met heeeeel veel moeite aan te zetten, kinderspeelplaats is sterk verouderd/vervallen en gevaarlijk, huisje niet echt schoon te krijgen.

Wij zaten een lang weekend met 4 volwassenen en 1 peuter in een 7 persoonshuisje. Dit is echt het maximum.

Al met al aardig voor een weekendje als je vrijheid zoekt en niet kieskeurig bent.
Anders... Niet doen.

Family with young children, December 2008
"Eenvoudig huisje maar"translate
pieter

03/01/2009 Oud en nieuw gevierd 2008/2009 in type Caribou, 7 persoons. Huisje is erg eenvoudig en met goedkope materialen (enkel glas, gaskachel, tl balken als verlichting) in elkaar gezet. Tijdens ons verblijf was het erg koud (tot -8), maar de gaskachel kon de woonkamer goed verwarmen, alleen de slaapkamers waren koud door gebrek aan eigen verwarming, +/- 10 graden. Toch was er wel sprake van enig onderhoud, gezien de nieuwe luiken (voorkant) en een nieuwe koelkast.

Receptioniste was erg aardig en behulpzaam. Toen bleek dat niet alle huizen waren voorzien van openhaard, werd dit snel verholpen door ons in een ander huisje te zetten. Park heeft vele lege plekken en daarom hebben de meeste huizen veel ruimte. Dit zegt wel iets over de populariteit van dit park. Er zijn namelijk geen bouwactiviteiten en dit park ligt er al een tijdje. Er is een eenvoudige speeltuin op het park

Type huisje biedt plaats aan 6 personen (7 alleen in oorlogstijd). Met 4 personen is er genoeg plek. Huisje was vol

Group trip
"Een megatof weekend !"translate
de buck peter
Service

19/09/2008 laatst weekend met 45 man en 14 chalets een weekendje Le Chenau : zalig ; een paradijs van rius t voor de tweevoeter en een paradijs voor de viervoeters ( met 25 hondjes), waren we er

gaan er volgende lente weer naar toe met beperkte groep en in september met de bende !!!!

1 2 3 4 next

What annoys you the most on the ski slopes?