Reviews Campsite Kamp Olimp

Kamp Olimp
1 Review
Reviews Campsite Kamp Olimp
V. U. Drenovića 192, 78000, Banja Luka

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Kamp Olimp? Then take a look at the reviews of Campsite Kamp Olimp in Banja Luka, written by other travellers.
Campsite Kamp Olimp scores a 8.0 out of 10, based on 1 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Kamp Olimp? Take a look at the reviews of Campsite Kamp Olimp in Banja Luka, placed by visitors. Next to that you can find 14 holiday photos regarding Campsite Kamp Olimp on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Kamp Olimp Banja Luka. You can be the first to add a review.

1 Review in Kamp Olimp

1 Review
Family with older children, July 2012
"Ongekend vriendelijk"translate
Jack
5.0

12/08/2012 Bij toeval kwamen we op het Autocamp van dhr. Nedo bij Banja Luka (ca 10 km)terecht. De camping ligt aan de prachtige weg (E661) tussen BL en Jajce. Op dat moment waren we de enige gasten. Het kamp is erg mooi gelegen aan de rivier de Vrbas en de rivier is vanaf de camping eenvoudig te bereiken. Er is een klein kiezelstrand aanwezig. Kamperen aan de oever is mogelijk. Alle voorzienigen zijn erg basic maar wat alles goedmaakt is de ongekende ontvangst en vriendelijkheid van de eigenaars. We werden geholpen met het plaatsen van de caravan, aansluiten van de elektriciteit en werden onthaald met een glas slivovitsj. Toen we aan het koken waren kwam mevrouw met tomaten, komkommers en paprika's voor ons aan. De tent van onze dochter kon aan de rivier staan, er werd speciaal een plek voor vrijgemaakt.

Which country do you prefer driving in?