Reviews Hotel Mountain Paradise****

26 November 2014

Mountain Paradise****
Reviews Hotel Mountain Paradise****
7 KM.DEL CENTRO DE LA FORTUNA,CTRA V, 113-4417, La Fortuna de San Carlos

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Mountain Paradise****? Then take a look at the reviews of Hotel Mountain Paradise**** in La Fortuna de San Carlos, written by other travellers.
Hotel Mountain Paradise scores a 10.0 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Mountain Paradise****? Take a look at the reviews of Hotel Mountain Paradise**** in La Fortuna de San Carlos, placed by visitors. Next to that you can find 19 holiday photos regarding Hotel Mountain Paradise**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Mountain Paradise**** La Fortuna de San Carlos. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Mountain Paradise****

9.8
8.2
With partner, July 2011
"Luxe voor een nette prijs"translate
G en S
Rooms

11/08/2011 Mountain Paradise ligt ongeveer 5 á 10 rijden van Fortuna. Wij vonden het echt geweldig! Je hebt een ruime badkamer met watervaldouche, massagedouche en een aparte wc en de slaapkamer bestaat uit 2 kingsize bedden. Verder hadden we een eigen bubbelbad op ons terras, die omgeven wordt door groen, waarop ontzettend veel vogeltjes op afkwamen. Het zwembad is verwarmt en je hebt uitzicht op de vulkaan. Wij vonden het echt perfect! We hebben ook een dagje raften bij hun geboekt (niveau 3,4) Ook heel leuk om te doen, want de begeleiding was goed en je gaat ook bij een lokaal restaurantje eten. Kortom, een super leuke tijd gehad.

With partner, October 2008
"Meest fantastische hotel in heel Costa Rica"translate
Jeroen & Sabine
Rooms

25/07/2009 Wij hebben hier in oktober 2008 3 nachten geslapen. Dit is het meest fantastische hotel dat wij in Costa Rica hebben gehad! Wij hadden dit hotel niet van te voren geboekt en kwamen er dus op de bonnefooi aan. Het is er in oktober nog niet zo druk, daarom kregen wij een gratis upgrate naar een premium room (nr. 103). De kamer (je eigen huisje) is een paradijsje: een heel groot hemelbed, alle lichten en gordijnen bedienbaar met een afstandsbediening, flat screen tv, airco, super gave badkamer met 2 douches, waarvan je eigen waterval als douche! Op je veranda 2 ouderwetse schommelstoelen en je eigen privé jacuzzi met uitzicht op de Arenal vulkaan. Ontzettend goed en chique eten in het restaurant, alleen best prijzig. Hotel heeft 2 mooi aangelegde zwembaden en gratis internet. De omgeving is adembenemend! De vulkaan, hanging bridges ($22), la Fortuna waterval ($8), sky tram + canopy(tokkelen) ($65), Baldi Hotsprings ($28). Prijs=pp. Erg lekker en betaalbaar gegeten bij pizzeria Vagabondo.

Do you spend the Christmas holidays with family?