Reviews Hotel Volcano Lodge****

22 August 2014

Volcano Lodge****
Reviews Hotel Volcano Lodge****
ALAJUELA, LA FORTUNA DE SAN CARLOS (, 50-4417, La Fortuna de San Carlos

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Volcano Lodge****? Then take a look at the reviews of Hotel Volcano Lodge**** in La Fortuna de San Carlos, written by other travellers.
Hotel Volcano Lodge scores a 8.9 out of 10, based on 13 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Volcano Lodge****? Take a look at the reviews of Hotel Volcano Lodge**** in La Fortuna de San Carlos, placed by visitors. Next to that you can find 22 holiday photos regarding Hotel Volcano Lodge**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Volcano Lodge**** La Fortuna de San Carlos. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 13 reviews of Volcano Lodge****

8.8
8.4
6.4
With partner, September 2013
"Zalige plek met uitzicht op de vulkaan"translate
Specie
Swimming pool

24/06/2014 Comfortabele, goed verzorgde kamers met ruime badkamer gelegen in een grote, schitterende tropische tuin, vol kolibries en vlinders. Bijna overal uitzicht op de vulkaan. Mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Het eten was niet spectaculair, maar wel gewoon goed en het ontbijt zeer uitgebreid. Het restaurant was open, dus bent voor je gevoel lekker buiten aan het eten. Valt er plotseling regen, dan krijg je direct een paraplu aangeboden als je vanuit het restaurant terug naar je kamer wilt.
Relaxte ongedwongen sfeer. Als we nog eens naar deze omgeving teruggaan, dan weer dit hotel!

Family with young children, December 2011
"Mooi hotel met goed restaurant"translate
bakker
Rooms

12/01/2012 volcano lodge is een leuk hotel waar je het best 2 of 3 nachten kan blijven en dan bv hanging bridges doen, baldi springs vanaf einde middag en daar eten, er is ook canopy richitng het meer, helemaal om het meer rijden raad ik af kan ook onverharde weg een stuk in rijden tot dorpje, tours als je in het bezit auto ben zelf ter plaatse regelen bij de canopy het scheelt 20 dollar p.p. elk hotel legt geld op taxi en tours als gezin scheelt het veel, de vulkaan werkt al een tijd niet meer wordt daar gezegd door omstanders en het is een erg toeristsche omgeving niet zo leuk als bv samara of puerto veijo aan de caribien, denk aan pinnen onze 7 passen deden het 3 weken niet.
het restaurant is erg lekker, hoeft echt niet op zoek naar iets anders in la fortuna.
bediening super.

Group trip, Febuary 2011
"FANTASTISCHE LODGE"translate
Francis van Jette
Rooms

19/03/2011 Fantastische lodge gelegen op een vijftal minuten (met de wagen) van het centrum van La Fortuna. Heel mooi gelegen in een groene oase, praktisch aan de voet van de Arenal-vulkaan. Grote kamers (in bungalow-vorm) en een heel goede keuken. Ontbijt en avondmaal in buffetvorm.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

With partner, April 2010
"Super mooi park, luxe en prachtig uitzicht"translate
Jack en Ilse
5.0

09/05/2010 Wij hebben van 10/4/2010 t/m 6/5/2010, met huurauto, in Costa Rica rondgetrokken. (39 en 40 jaar). Ook Volcano Lodge bezocht. Wij hebben in de omgeving de skytrek gedaan en zijn naar de bronnen geweest (Baldi).
Het park is heel mooi en ligt praktisch aan de voet van de vulkaan. Wij hadden zeer helder weer en konden de vulkaan vanuit onze kamer goed bewonderen. De kamers zijn zeer luxe en mooi (meest luxe welke wij hadden op onze reis). Zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Airco, tv, goeie douche, wijnkoeler. Je kunt er goed eten en de zwembaden zijn mooi. Vooral een heerlijke grote jacuzi van waaruit je op de vulkaan uitkijkt. Personeel is heel vriendelijk en niets dan lof voor dit park. Super.
Ga vooral ook in Arenal eten of kijken, leuk dorpje en zeer vriendelijkl (let op gedeelte eenrichtingsverkeer). Als je een auto hebt, rij om het meer, maar dan de onverharde weg (andere kant). Leuk en mooi.

Family with young children, July 2009
"Een aanrader. Hotel met net dat beetje extra"translate
wilma en cees
Rooms

11/02/2010 Mooie ligging, uitkijkend op de vulkaan. Tenminste als je geluk hebt. Helaas was het bij ons bewolkt en konden we deze niet goed zien. Hotel is prima. Kamers mooi en schoon. Ontbijt redelijk tot goed. Avondeten kwalitatief goed en uitgebreide kaart.
Kamermeisje maakt er iets bijzonders van door de handdoeken in een mooie vorm te vouwen, met bloemen gedrapeerd. Vooral onze dochter vond de gevouwen aap heel mooi. Net dat beetje extra.

With partner, November 2008
"Heerlijk vertoeven"translate
Maaike en Martin
Rooms

30/11/2008 Prima hotel, vriendelijk personeel, servicegericht.
De kamers zijn ruim, netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht op de vulkaan Arenal.
Het eten in het restaurant was erg goed. Goede verhouding prijs/kwaliteit.
Een aanrader!

July 2008
"We loved the volcano lodge"translate
martin
Source Skoosh.com

25/06/2009 yes, the location was good staff excelent and very friendly, breakafast was fresh. My daughter particularly liked how they made the towels shapped into little hearts or swans each day.

They claim the internet will only work in the lobby but my laptop got great reception in our room.

With partner
A. Westerd
Rooms

15/04/2008 Erg mooi hotel. De kamer is ruim, mooi en erg schoon. Wij hadden in eerste instantie een kamer met bomen voor de vulkaan. Aangezien wij toch wel speciaal voor de vulkaan gekomen waren, hebben we om een andere kamer gevraagd. Deze hebben we zonder problemen gekregen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooie tuinen. Op hun internetsite staan oude/donkere foto's. Het is in werkelijkheid veeeel mooier.

Group trip
Stephanie
Rooms

08/03/2008 mooie en nette kamers, onvriendelijke receptie, prima restaurant, mooi uitzicht op de vulkaan, wij zaten in een kamer boven aan een steile weg maar als je dat graag wilt hoef je maar te bellen en men komt je halen met een busje, prachtig zwembad

With partner, December 2007
Raymond Jorna
Rooms

23/03/2008 304 Ruime en schone kamer met 2 prima bedden. Ruime badkamer met goede douche. Kamer is voorzien van kabel-tv, AC, koffie&thee en safe. Helaas geen mini-bar maar wel diverse ijskippen op het terrein. Op de kamer een zitje en op de veranda 2 schommelstoelen. Vanaf veranda uitzicht op rivier en misschien ook wel op vulkaan. Wij zagen alleen maar wolken en regen. Parkeerplek voor de deur. Minpuntje: het golfplaten dak produceert nogal wat lawaai als het regent. Ontbijt was redelijk.

1 2 next

You’ll find the friendliest people in: