Reviews Hotel Tango Mar****

30 October 2014

Tango Mar****
Reviews Hotel Tango Mar****
Carretera Cobabo Peninsula of Nicoya, 11260, Tambor

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Tango Mar****? Then take a look at the reviews of Hotel Tango Mar**** in Tambor, written by other travellers.
Hotel Tango Mar scores a 9.4 out of 10, based on 23 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Tango Mar****? Take a look at the reviews of Hotel Tango Mar**** in Tambor, placed by visitors. Next to that you can find 64 holiday photos regarding Hotel Tango Mar**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Tango Mar**** Tambor. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 23 reviews of Tango Mar****

9.7
9.3
With partner, June 2014
"Geweldig resort!"translate
D.P. van Leeuwen
Swimming pool

03/07/2014 Na een prachtige rondreis door Costa Rica hebben we in dit hotel onze vakantie afgesloten.
Een aantal dagen in dit resort hebben ons erg goed gedaan. We zijn heel erg positief over deze paradijselijke plek, het vriendelijke personeel, de geweldige maaltijden, en de zeer vriendelijke gastvrouw Hilde. Een ervaring om nooit te vergeten!

With partner, January 2014
"Paradijs, super accomodatie"translate
Jos Heesters
Swimming pool

13/01/2014 Een plek waar je alles kunt doen en ook niets. Niets moet, niets hoeft. alles kan!!! Strand, wandelen, paardrijden, golfen, excursies, luieren aan het zwembad of op het strand. Perfecte keuken, vriendelijk personeel.

With partner, 2014
"Ideale afsluiting van onze huwelijksreis"translate
Bianca
Swimming pool

02/01/2014 Voor onze huwelijksreis in juni 2013 hebben we een rondreis gemaakt door Costa Rica. Daarbij kwamen we in veel hotels terecht die allemaal prachtig waren, maar Tango Mar stak er echt met kop en schouders bovenuit!Vanuit ons appartement zagen we alleen zee en palmbomen, de zonsondergang doopte de hele omgeving in een sprookjesachtig licht. Het personeel is heel vriendelijk en niet te beroerd om je te voorzien van tips, ze doen echt hun best om het je naar de zin te maken. We kregen bij aankomst een schaal met vers fruit en een welkomstcocktail. Daarnaast werden we tijdens een diner in het hotel uitgenodigd om aan een 'privétafel voor twee' op het strand te gaan zitten, wat echt een hele gave ervaring was. De omgeving is schitterend, we hebben in de bomen langs het pad naar de nabijgelegen waterval apen van heel dichtbij gezien. Het eten is erg chique en heel lekker. Wij hebben echt een toptijd gehad in Tango Mar en kunnen dit aan iedereen aanraden!

The best prices and last minutes for this Hotel by:

Family with older children, December 2013
"Vakantie costa rica"translate
steven
Swimming pool

04/01/2014 na 2 weken rondreizen in het geweldige costa rica kwamen we aan in tango mar voor nog 8 dagen uit te rusten , samen met onze 2 kinderen 11 en 15 was tango mar meer als de verwachting al liet weten op internet,
een plek om bij te komen waanzinnig personeel die als team functioneren dit alles geregeld door de eigenaresse hilde welk zelf 100% betrokken is bij alles wat er gebeurd . iedereen staat klaar voor je en hotel ligt op een ongeloofelijke plek het is echt een paradijs om uit te rusten en te genieten van mooi weer mooi strand mooit hotel de uitkijk op de zee gewoon super eten super belangrijkste is dat je met je gezin je helemaal op je plek voelt Hilde ik wilde je dnaken voor de super laatste week ter afsluiting van onze reis in costa rica wijwaren bij jullie 24 dec 2013 toto 2 jan 2014 Liefst steven

With partner, August 2013
"Super paradijs in costa rica"translate
Rasmus Emmelkamp
Rooms

01/09/2013 Een oase van rust in het paradijs. Prachtig onderhouden zwembaden, zeer schone kamers, de onze met douche en jaccuzi. Lang uitgerekt prive strand, wat bijna aan onze kamer lag. Eten van een top costaricaans niveau. Mooie gerechten en allemaal even op smaak. Wij hebben genoten van ons verblijf. De gastvrouw/ eigenaresse is ook een zeer prettig persoon. Alle reden om terug te keren!

Family with older children, August 2013
"Uitstekend hotel"translate
yvonne_45
Swimming pool

25/11/2013 Zo'n beetje aan het eind van onze rondreis door CR in juli 2013 voor een paar relaxdagen in Tango Mar verbleven, en we hebben ervan genoten. Prima service aan de receptie, waar men niet de duurste vistrip, maar degene met de meeste vangkans aanraadt. De Belgische eigenaresse loopt iedere dag even langs alle tafels om te kijken of alles nog naar wens is. Ze zorgt er persoonlijk voor dat men het aan niets ontbreekt.

With partner, September 2012
"Super paradijs"translate
Marlien
Rooms

20/09/2012 Een week geleden hebben we tijdens onze laatste dagen in Costa Rica verbleven bij Tango Mar. Het is echt een superhotel! Erg mooie kamers/appartementen met jaccuzi! We werden welkom geheten door het personeel en de eigenaresse met een cocktail en omdat het zo rustig was, kregen we een upgrade. Het personeel was echt top. Ze zijn allemaal hartstikke aardig en doen echt hun best om je een onvergetelijke vakantie te geven. Het eten was super, vooral het ontbijt en avondeten, erg lekker!
Kortom echt een aanrader! Uitzicht vanuit zwembad en de kamer is helemaal top.

Family with older children, August 2012
"Echt een "Bounty" paradijs"translate
geerwen
Rooms

26/08/2012 In hotel Tango Mar zijn wij de laatste 3 nachten verbleven van onze spectucalaire rondreis door Costa Rica. Veruit het hotel met de meeste luxe, mooiste kamers en beste klant vriendelijkheid. Het personeel was absolute klasse qua alles wat je je kan wensen. Onze 8 andere hotels waren ook erg goed, maar Tango Mar is van een ander niveau. Wij waren met onze 3 kinderen (11,11,13) en ook zij vonden dit hotel met prachtige ligging aan de branding van de pacific helemaal geweldig.

With partner, July 2012
""n Weelde én gewoonweg fantastisch"translate
Joke
Rooms

03/07/2012 Toen we aan kwamen rijden dachten wij zoiets van: "Whow, wat een luxe hier. Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie. Koffers werden naar de kamer met oceanview gebracht. Kamer rook heerlijk fris en zag er piekfijn uit. Oceanview, ocean waves en oceansounds..... perfect en erg prettig!
Het hotel ligt echt aan de oceaan, stukje rijden vanaf de weg. Maar dan krijg je ook wat bijzonders.
Personeel bijzonder vriendelijk en geven het gevoel dat je je thuis voelt. Leuke contacten met de bediening. Grote bewondering voor gastvrouw en eigenaresse
Voor het eten hoef je de deur niet uit, in één woord: "verrukkelijk". Prijs - kwaliteit is prima. Voor ontbijt, lunch en diner zijn minimaal 3 verschillende opties en allemaal even aantrekkelijk. Kamers waren perfect, schoon en in goede staat, Het paradijs op aarde bestaat echt!

With partner, November 2011
"Super honeymoon"translate
Jette
Rooms

24/02/2012 In 1 woord geweldig. Klantvriendelijk, heerlijk eten, gezellig personeel, gastvrije eigenaresse, mooi strand + tuin + zwembad. Ligt niet in een dorpje of iets, maar daar kun je wel naar toe als je zin hebt. Wij hebben na 2 weken rondreizen, 1 week alleen maar gerelaxed dus weinig meer in de omgeving gedaan. Costa Rica is zeker een aanrader, maar Tango Mar ook.

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?