Reviews Hotel Importanne Resort - Importanne Suites*****

26 October 2014

Importanne Resort - Importanne Suites*****
Reviews Hotel Importanne Resort - Importanne Suites*****
Kardinala Stepinca 31, 20000, Dubrovnik

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Importanne Resort - Importanne Suites*****? Then take a look at the reviews of Hotel Importanne Resort - Importanne Suites***** in Dubrovnik, written by other travellers.
Hotel Importanne Resort - Importanne Suites scores a 9.0 out of 10, based on 3 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Importanne Resort - Importanne Suites*****? Take a look at the reviews of Hotel Importanne Resort - Importanne Suites***** in Dubrovnik, placed by visitors. Next to that you can find 7 holiday photos regarding Hotel Importanne Resort - Importanne Suites***** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Importanne Resort - Importanne Suites***** Dubrovnik. You can be the first to add a review.

There are 3 reviews of Importanne Resort - Importanne Suites*****

9.8
9.3
9.5
Family with older children, June 2009
"Fantastiek!"translate
Hanny Gale
Rooms

15/09/2009 Importanne Resort was een uitstekende verrassing die ik aan iedereen aanraad. Ik was er in 2009. Wij hadden een twee-kamer suite dat heel spectaculair was. De dag van aankomst kregen we een persoonlijke toer van alle faciliteiten. Er werd zelfs een roos naar onze suite gebracht. Het heeft een uitstekend ontbijt buffet. Goed restaurant. Het is gunstig geleden. Rustig, en de bus die rechtstreeks naar het Centrum van Drubrovnik rijdt stopt ervoor. De bus gaat van eindpunt naar eindpunt, dus zelfs voor diegenen die de weg altijd kwijt raken, kan het niet mis gaan. Naast het hotel is een scuba diving, snorkeling school waar ook parasailing gedaan kan worden. Het hotel heeft twee zout water zwembaden (kinderen en volwassen) die elke avond helemaal leeg wordt gemaakt en dan weer gevuld voor de volgende dag. Ook kan men direct in de zee zwemmen. Ik raad dit hotel echt aan. Al het personeel was heel vriendelijk en hielpen mij allerlei leuke tripjes te reserveren.

Friends, September 2008
"Beste Lage"translate
Tom Schmidhauser
Rooms

15/11/2008 Der ganze Komplex ist wunderschön gelegen, aber zu weit von DUB entfernt für Unterhaltungsmenschen. Sehr schön für ruhige Frühlings- oder Herbstkurzurlaube. Essen im Restaurant extrem teuer, sonst Preise i.o.

Friends, September 2007
Van Der Perren-Verb...
Rooms

04/03/2008 Vriendelijkheid van het personeel laat te wensen over.

Which country do you prefer driving in?