Reviews Holiday home De Regenboog (Lagun)

9.7
8.9
8.5
8.6
9.6

21 December 2014

De Regenboog (Lagun)
9.2
Reviews Holiday home De Regenboog (Lagun)
Curaçao

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home De Regenboog (Lagun)? Then take a look at the reviews of Holiday home De Regenboog (Lagun) in Curaçao, written by other travellers.
Holiday home De Regenboog (Lagun) scores a 9.2 out of 10, based on 9 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home De Regenboog (Lagun)? Take a look at the reviews of Holiday home De Regenboog (Lagun) in Curaçao, placed by visitors. Next to that you can find 15 holiday photos regarding Holiday home De Regenboog (Lagun) on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for De Regenboog (Lagun) Curaçao. You can be the first to add a review.

There are 9 reviews of De Regenboog (Lagun)

9.7
With partner, June 2011
"Wanneer mogen we weer?"translate
Karel en Ine
Space

15/08/2011 Het was voor ons de eerste keer dat we logies gezocht hadden aan deze kant van het eiland en we willen niet anders meer!
Bahia wordt efficiënt, vriendelijk en rustig geleid door Peter en Thea met hun team.
Vakantiehuis de Regenboog ligt wat verder in de straat, wat je de gelegenheid geeft om rustig op jezelf te zijn. Voor vertier, lekker eten, wekelijkse barbecue op donderdag, een borrel en duiklessen kun je terecht bij Bahia.
Vakantiehuis de Regenboog ligt op de rotsen met een privétrapje naar beneden naar de zee toe.
Net als onze voorgangers hebben we meer dan genoten van de rust, de suikerwater snoepende vogeltjes, de zonnebadende leguanen in de boomtoppen, de fantastische sterrenhemel en zonsondergangen, de ruimte in en om het huis, het uitzicht, de enorme koelkast en de vriendelijke omgeving.
Toegegeven: je moet even rijden naar Willemstad, maar je kunt je ook prima vermaken in de omgeving van Lagun. Daar zitten een paar prima restaurantjes!

Group trip, 2011
"Uitstekend"translate
J Groen
Space

13/02/2011 Net terug van 3 weken vakantie. Heerlijk huis. Ondanks de trappen is de zee prima bereikbaar, net zoals het strand en hoofdcomplex. Wel iets te ver van Willemstad, maar dat is persoonlijk. Een auto is aan te bevelen, wat overigens zeer goed te regelen is via Peter en Thea. Beiden zorgen goed voor hun gasten. Mocht het lukken, dan wilen we zeker terugkeren.

Family with older children, July 2010
"Super!"translate
marieke janus
Space

25/08/2010 De Caribische zee induiken vanaf het terras! Je hebt alle privacy en je kan daarnaast gebruik maken van de faciliteiten (o.a. duikschool) van Bahia. Alles is goed georganiseerd en zeer vriendelijk en gemakkelijk. Peter en Thea zorgen op een rustige manier. Daarnaast maak je ook kennis met het plaatselijke leven op Lagun.

Family with young children, December 2009
"Fantastisch"translate
Johan van den Heuve...
Space

13/02/2010 Wij zijn er zes weken geweest de tijd is omgevlogen.Het is een fijn ruim huis
en een mooi groot terras waar je een prachtig uitzicht hebt op de zee en
de prachtige zonsondergangen.
Rustige omgeving in een gezellige straat.Peter en Thea staan altijd klaar om het
je zo aangenaam mogelijk te maken.
Er is geen televisie maar die mis je niet.De huisdieren ( boomkippen /leguanen )
zijn erg tam,we hebben er 25 geteld,staan s'morgens al voor de poort op lekkere hapjes te wachten.
Er zij diverse mooie baaien in de buurt en Lagun zelf is gezellig en knus.
Het ligt ongeveer drie kwartier rijden van Willemstad,maar je kunt ook met de bus,
bushalte voor de deur.
Wij zien uit naar ons volgende bezoek.

Family with older children, August 2009
"Fantastisch"translate
feijen
Space

13/09/2009 Super vakantie gehad wat een geweldige plek, direct grenzend aan zee. Hier kan je dolfijnen voorbij zien komen, die je aan een baai niet zo goed ziet. Tevens wanneer je van rust houd is dit een ideale plek. En een paar minuten lopen naar Bahia-appartments, waar je donderdags heerlijk kunt barbecuen. De service die je krijgt van Peter en Thea en personeel is gewoon super te noemen.

Family, October 2008
"Heerlijk !"translate
Hans Baas
Space

06/11/2008 Een prachthuis op een mooie lokatie, geweldige zonsondergangen, en privacy ...wat wil een mens nog meer !
service van Peter en Thea was niks mis mee, alles prima geregeld !
de leguanen en vogeltjes voeren elke morgen, een belevenis !!
ja een kakkerlak in de keuken, je bent wel in de tropen hoor, we kregen meteen een spuitbus mee van Thea toen we dit melden.
en gebruik van stroom en airco, daar moet voor betaald worden, is volgens mij normale gan van zaken !
zeker de moeite waard om nog eens terug te keren !!! ... zie ook mijn commentaar bij Bahia appartementen !

Friends, June 2008
"Toppertje"translate
Judy Cicilia
Space

14/07/2008 Ik heb een geweldige tijd gehad op Lagun/Regenboog.
Ik heb mijn 50e jaardag gevierd samen met mijn vrienden en familie in de regenboog. Het was een heerlijke week om nooit te vergeten. Geweldige stek, dagelijks prachtige zonondergang en niet te vergeten de Leguanen, ik heb mijn therapie gehad, leguanen zijn geweldig, heb ze gevoerd!!!!
Wauwwwwwwwwwww !!!!! Mocht je willen genieten van alle moois op Curacao zoek niet verder en ga naar de Regenboog. Hele lieve eigenaar en prima service!!! Niet te vergeten de verse broodjes van Mw. van der Valk, kleine shop nabij de regenboog.
De gouden kooi op Curacao!!!!
Nogmaals ik heb een geweldige tijd gehad aldaar!!!!
Ben er zeker niet voor het laatst geweest!
Enne mocht je willen slapen onder een sterrenhemel is het terras aan te raden om op een bedje de nacht door te brengen! Fantastisch!!!!!!
Heel veel genietplezier voor een ieder die besluit om naar de Regenboog te gaan!
Ajoooooooooooooo
Judy Cicilia

Friends
J Schutte

16/01/2008 Vakantiehuis De Regenboog is echt geweldig! Het uitzicht is bijzonder mooi en we hebben zelfs dolfijnen vanaf de portch kunnen aanschouwen.
In het huis is alles aanwezig en goed.
Het ligt aan de andere kant van het eiland maar als je van rust houdt en het niet erg vind om een stukje te rijden is dit idiaal! We hebben 3 weken volop genoten van dit huis.
Als je van duiken, zwemmen, snorkelen, zonnen, en een gezellige tijd met je vrienden houd is dit een geweldige plek.

Family, October 2005
Hugo en Ilona Groen...
Space

25/10/2006 Als je veel privacy wil is dit de plek bij uitstek. Je kijkt rechtstreeks uit op zee en kunt ook zwemmen in de zee door je privétrap af te gaan. Je kan met drie stellen terecht en het zeker de moeite waard. De omgeving is heel mooi en met de eigenaren op 300 meter afstand kun je ze altijd om hulp vragen. De veranda is 's avonds fantastisch.

What annoys you the most on the ski slopes?