Reviews Holiday park Crowhurst Park****

25 October 2014

Crowhurst Park****
Reviews Holiday park Crowhurst Park****
Telham Lane , TN33 0SL, Battle

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday park Crowhurst Park****? Then take a look at the reviews of Holiday park Crowhurst Park**** in Battle, written by other travellers.
Holiday park Crowhurst Park scores a 7.8 out of 10, based on 23 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday park Crowhurst Park****? Take a look at the reviews of Holiday park Crowhurst Park**** in Battle, placed by visitors. Next to that you can find 26 holiday photos regarding Holiday park Crowhurst Park**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Crowhurst Park**** Battle. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 23 reviews of Crowhurst Park****

8.8
7.7
7.3
6.6
Family with young children, July 2012
"Een park waar de auto's door heen scheuren"translate
Mirjam
3.0
3.0

16/10/2012 Wij hebben ruim 1100 euro betaald voor één week verblijf in type Virginia. De prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Het huisje is groot, maar erg gedateerd, zeer slechte bedden, de douche was meer een zitbak waarin een van ons niet eens in kon staan (1.95 m), de temperatuur was niet goed in te stellen waardoor het gevaarlijk was voor de kinderen.
Grootste probleem vonden wij de auto's die door het park scheuren, ook langs de veldjes waar kinderen aan het spelen zijn. Het park is naar onze mening nalatig in het treffen van de juiste maatregelen. Gesprekken met het parkmanagement leverde niets op, ze kwamen niet verder dan 'we zullen kijken naar oplossingen'.
Op het park is voor kinderen wel een fijn zwembad met ruime openingstijden. Voor grotere kinderen zal het iets te saai zijn. Voor alle andere activiteiten waar in de folders en op de site reclame mee gemaakt wordt, moet flink betaald worden.

Door de prachtige omgeving hebben we gelukkig wel een fijne week gehad.

Family with older children, July 2012
"Goed te doen"translate
gonzoszvoice
5.0

23/07/2012 Het park is aardig, maar als je er niet op uit gaat is één week genoeg.

Family with young children, July 2012
"Leuke vakantie gehad"translate
Jose
Restaurants

10/08/2012 Weekje doorgebracht in vakantiewoning Type B (Minnesota). Fijn houten huisje, alles ruim m.u.v. zeer gedateerde kleine badkamer. Wij hadden een eenvoudig huisje maar er waren ook veel luxere types te boeken. Matras was zeer slecht maar na klacht werd er direct een nieuw matras gebracht, top! Ligging van het hele park is mooi, je kijkt uit over een vallei. Geen super groot park (vonden wij fijn) niet super veel activiteit (voor de kinderen mocht er wel wat meer te doen zijn) maar wel een keurig binnenzwembad met hele ruime openingstijden en hele fijne douches (dus hebben we die kleine badkamer bijna niet gebruikt). We vonden de sfeer op het park erg fijn. Rustig, niet te dicht op elkaar, geen park achter een hek en heel vriendelijke mensen aan de receptie. We waren met de auto, dus mobiel en dat is wel handig. Want er is genoeg te beleven in de omgeving.
Al met al een fijne week doorgebracht. Veel plezier als je ook gaat.

Family with older children, June 2012
"Mooie omgeving/huisjes gedateerd"translate
Linda
5.0

10/07/2012 Pas terug een weekje crowhurst park. Bij het reisbureau konden ze niet veel zeggen, maar in de reisbrochure stond 4 sterren, dus het zou wel ok zijn.
Het is een soort camping. Wij zaten in de minesota lodge no 35.
De binnenkomst viel tegen. oud en gedateerd. oude vloerbedekking, de
vynil in de badkamer was bijna verduurd en kleefde. de badkamer was een hokje met inbouwdouche, als je douchte stond de badkamer blank
een klein televisietje ruim uit de vorige eeuw. matrassen waar je de binnenvering kunt tellen.
Het was wel schoongemaakt, maar van oud kun je geen nieuw maken.
Op het park is niet veel te doen, shop stelt niets voor. saai
het gras rond de lodges wordt wel goed bijgehouden. Absoluut geen 4
sterren waard wat betreft accomodatie. Prijs /kwaliteit klopt niet.
Na 5 uur vind je bijna niemand van personeel.
Het enige voordeel is de ligging t.o.v. bezienswaardigheden

Family with young children, May 2012
"Mooie ligging"translate
fleuren
Housing

06/05/2012 Wij verbleven in virginia lodge 41 met 2 kinderen( 3 en 5). De lodge was schoon en had 2 ruime slaapkamers en zelfs 2 badkamers. Het 2- persoonsbed was een ramp, maar de 2 1-persoonsbedden waren prima.
Het zwembad was voor mijn kinderen nog prima, mist echter de uitdaging voor tieners.
Zo vroeg in het seizoen nog geen animatieteam gezien.
Het hoofdgebouw oogt middeleeuws van buiten, mist echter binnen de sfeer.
Voor mijn kinderen was buiten het zwembad en een kleine speeltuin niet veel op het park te doen.
Tip: let op je kinderen terwijl de locals( die aan de andere kant van het park verblijven) voorbij scheuren.

Mooie omgeving, ongeveer 10 minuten naar haestings.Voldoende winkels en de zee.
Op het park is de winkel zo groot als een bezemkast.
Een fijne week gehad

Family with older children, April 2012
"Prachtige omgeving, veel te doen"translate
A. Verlinden
Restaurants

11/06/2012 Crowhurst Park ligt erg mooi, leuk zwembad, veel activiteiten, heerlijke hot tub bij het huisje. Er is veel te zien en te doen in de omgeving, de witte krijtrotsen, kastelen (Leeds Castle), leuke stadjes. Huisje (Garden Lodge) was prima, mooie keuken, ruime woonkamer, wat krappe slaapkamers. 2 grote nadelen: sterk verouderde en krappe badkamer, slechte bedden.

Family with young children, April 2012
"Prachtige locatie"translate
guido.aarnoutse
Restaurants

06/05/2012 Dit jaar voor de 3e keer geweest. Weinig toe te voegen aan eerdere beoordelingen. Garden Lodge nr 105 was erg comfortabel. De rust en het uitzicht zijn heerlijk. Lekker gezwommen, beetje gewandeld, zoontje spelen in de speeltuin.

Dit jaar naar Bodiam Castle geweest op ca 25 min van het park, Hastings, Eastbourne, Battle, outlet bij Ashford en verder lekker ontspannen. We komen zeker nog weleens terug.

Family with young children, December 2011
"Mooie accomodatie op een mooie plek"translate
D. Bogaarts
Housing

05/02/2012 We verbleven in de Vermont lodge. Erg mooi accomodatie. Net als zoveel Engelse bedden zijn ook deze niet prettig. Als je tenminste niet van een heel erg verend matras houdt. Echter was het huisje erg schoon. In de buurt zijn veel dingen te doen en te zien. Op het park zelf zijn ook voldoende mogelijkheden om activiteiten te ondernemen. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Er is een klein speeltuintje waar een klein kind zich goed kan vermaken als het droog is. Wij waren in de winter en het was de dagen ervoor heel erg regenachtig geweest waardoor de speeltuin geen optie was. Prima plek om een leuke vakantie te hebben.

With partner, September 2011
"Prachtig"translate
kathy
Restaurants

10/10/2011 Geweldig mooi park! al erg vaak geweest maar het blijft de moeite waard, ook in de omgeving veel te doen en te zien. leuk voor gezinnen maar ook voor paren

Family with older children, August 2011
"Mooie plek"translate
Ton
Restaurants

15/08/2011 Mooi gelegen park met veel activiteiten in het sportcentrum. Ruime lodges wel gedateerd. Veel mogelijkheden in de omgeving, strand, stad, kastelen, tuinen etc.
Mooie speeltuin voor de kleintjes wat minder activiteiten voor grote kinderen of ze moeten erg sportief zijn. Ruim binnen zwembad. Park is erg rustig. Prima week gehad.

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?