Reviews Hotel Harriniva Holiday Centre***

25 April 2014

Harriniva Holiday Centre***
Reviews Hotel Harriniva Holiday Centre***
Harrinivantie 35, FI-99300 , Muonio

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Harriniva Holiday Centre***? Then take a look at the reviews of Hotel Harriniva Holiday Centre*** in Muonio, written by other travellers.
Hotel Harriniva Holiday Centre scores a 8.9 out of 10, based on 23 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Harriniva Holiday Centre***? Take a look at the reviews of Hotel Harriniva Holiday Centre*** in Muonio, placed by visitors. Next to that you can find 69 holiday photos regarding Hotel Harriniva Holiday Centre*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Harriniva Holiday Centre*** Muonio. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

Group trip, March 2014
"Onvergetelijk"translate
Arie Wieman
Rooms

04/04/2014 Harriniva staat garant voor een onvergetelijk (diepvries-) avondtuur.
Wij waren hier in maart 2014, het excursie pakket is uitstekend.
Service; klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel.
De ligging is afgelegen maar is totaal niet van belang je bent de hele vakantie in goede handen en je waant je in het echte Lapland uitgestrekt natuurgebied en oorverdovend stil. Heeeeerlijk.
Over de kou hoof je je geen zorgen te maken Harriniva heeft uitstekende kleding die je de gehele week tot je beschikking krijgt (Laarzen ; muts; extra paar sokken ; handschoenen en het onontbeerlijke thermopak)
Wij hebben adventure week “Best of Lapland”gedaan onder leiding van de vriendelijke en zeer zorgzame Gids Toiini.
Niet te beschrijven ervaring. , wat wij als hoogte punt hebben ervaren is de 2 daagse husky safari, wat een feest.
Kortom niet twijfelen maar doen, Lapland en zeker Harriniva zal nog lang in je gedachten blijven.

Kiitos team Harriniva

Family with young children, December 2013
"Mooi authentiek hotel"translate
Ivan
Rooms

02/01/2014 We verbleven er met de Kerstperiode. De ontvangst was hartelijk, de service was tip-top in orde. De kamers zijn volledig in hout. Standaard kamers zijn aan de kleine kant vooral als je met een kind in een derde bed verblijft. Er is niet genoeg bergplaats voor al die noodzakelijke kledij. De kamer wordt een rommeltje, maar dat heeft ook zijn charmes. Het winterprogramma (alle activiteiten zijn betalend) is wat je verwacht van een winterreis in Lapland. De activiteiten (Huskytocht, sneeuwscooter, sneeuwwandeling, ijsvissen, poollichtsafari's, rendiertochten, ...) zijn steeds goed voorbereid en begeleidt door professionele gidsen (meestal Engelstalig). Het verblijf is warm en authentiek. Er is een kleine bar waar ook de "locals" komen. Het is dan ook de enige bar in de directe omgeving. In de omgeving zijn er wel geen interessante dorpen (Muonio ligt op 3 km). Je blijft dus voornamelijk ter plaatse. Het hotel is rokersvrij, enkel buiten kan er gerookt worden. Verzorgd hotel, een aanrader!

Travelling alone, 2012
"Geweldige bestemming voor adventure in snow"translate
dirk
Rooms

28/08/2012 veel van verwacht en ook veel van gekregen...the place to be..vriendelijke mensen goe eten kortom niets neg over te vertellen

Friends, March 2011
"Een super week!!"translate
Marienell van de La...
Rooms

22/03/2011 Genoten van de week: Adventure White Footprint met gids dirk!! helemaal goed.
Op de eerste avond al het "Noorderlicht"gezien echt helemaal geweldig.
Onze vacantie kon niet meer stuk!!.
Alle andere dagen vooral veel genieten van: de sneeuwscooter-tocht, de rendieren maar voor mij was zeker huskysledetocht een hoogtepunt van de reis.
Op 1 van de vrije dagen nog met de groep en gids Dirk wezen langlaufen naar het nabij gelegen Zweden.
Het was een vacantie om nooit te vergeten.!!

Group trip, January 2011
"Aanrader!"translate
Arjan en Ron van de...
Rooms

26/01/2011 Wij hebben als rijders van de Arctic Challenge 2011 3 nachten en 2 dagen mogen genieten van dit werkelijk schitterend gelegen hotel midden in de natuur.
Alles binnen handbereik de sledehonden de sneeuwscooters e.t.c.

Arjan en Ron van der Heide

With partner, January 2011
"Un cadre superbe"translate
ruotsi
Rooms

09/07/2011 Même à -35° l'accueil est chaleureux, on a vraiment passé une superbe semaine.
On a pu faire toutes les activités du programme, et voir les aurores boréales!!!
Si un jour on peut le refaire on y reviendra avec plaisir et on refera du traineau de chien et de la moto neige.
Pour la restauration,de l'authentique, tous les jours un plat nouveau, la soupe de rêne un délice, et le saumon, moi qui n'en était pas friand....
bref, à faire pour tout ceux qui veulent de l'authenticité et un séjours entouré par une équipe sympathique.

Group trip, 2011
"Genial"translate
Touriste
Rooms

03/01/2011 Je suis encore sur place. C'est magnifique ! Les chambres sont spacieuses, tout est trés propre, le cadre et sublime et le chenil à coté donne une superbe ambiance. De plus l'igloo derière l'hotel est extraordinaire.

Family with older children, August 2010
"Mooi gelegen aan een snelstromen rivier"translate
Edwin
Rooms

28/08/2010 Tijdens onze rondreis door Scandinavie hebben wij hier gebruik gemaakt van de kampeerhutten. Eenvoudig maar goed. Doucheruimte zeer schoon, indien we gewild hadden we zelfs gebruik kunnen maken van de sauna. In het restaurant kun je goed eten voor een buitengewone lage prijs. Kortom, ik kom graag een keer terug.

Travelling alone, Febuary 2010
"Avonturenweek met tweedaagse huskysafari"translate
Maaike
Rooms

14/02/2010 Harriniva heeft drie sterren maar verdient er in veel opzichten meer: het eten is geweldig, de sfeer ontzettend goed en de organisatie van de diverse excursies is uitstekend. Ook het materiaal (thermopakken, sneeuwscooters etc) dat wordt gebruikt is bovengemiddeld van kwaliteit.
De tweedaagse huskysafari was een hoogtepunt, heel bijzonder om op deze manier door een oneindig mooi wit landschap te gaan. De wildernishut heeft een sauna die je niet mag missen, maar ook de sauna's in Harriniva zijn een bezoekje waard.
Ik reis erg graag en vaak alleen, maar het was deze keer ook ontzettend gezellig om met een groep van 11 personen (2 uit Frankrijk, 2 uit Duitsland en 7 uit Nederland) op te trekken. Onze gids Dirk was niet alleen een gezellige gids maar ook een goede kok en bovendien redder in nood voor degenen onder ons die zich met sneeuwscooter en al ineens in de diepsneeuw bevonden.
Al met een al een geweldige week, een absolute aanrader!

With partner, Febuary 2010
"Fantastisch Hotel"translate
Joke en Aad van Bee...
Rooms

14/02/2010 Net terug van een geweldige adventure week. Het Harriniva Hotel is een mooi gezellig hotel, ligt op een uniek plekje in het bos en aan de rivier. Mooie ruime kamers veel hout, prima douche. Gezellige eetzalen en buitengewoon goed eten en in zijn geheel zeer goede service, ontspannen gemoedelijke sfeer. Rendiersledetocht, sneeuwscootertocht en vooral de 2 daagse huskytocht waren super. Onder deskundige leiding van gidsen geniet je volop van de prachtige omgeving en leer je ook nog vanalles over Lapland, rendieren, husky's en de unieke natuur van Lapland. Langlaufen, sneeuwschoen wandelen, paardrijden door diepe sneeuw, echt unieke ervaring voor mij en ijsvissen voor mijn man we hebben alles gedaan in deze week, helemaal top. De leuke groep en onze gids Dirk waarmee we dit alles beleefden, veel mee hebben gelachen ook, maakte deze vakantie onvergetelijk.
Een dikke aanrader dus.
Joke en Aad van Beest

1 2 3 next

What do you think of in-flight food?