Reviews Holiday home Le Sourire Ensoleillé***

24 October 2014

Le Sourire Ensoleillé***
Reviews Holiday home Le Sourire Ensoleillé***
La sarree , 58170 , Savigny Poil Fol

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home Le Sourire Ensoleillé***? Then take a look at the reviews of Holiday home Le Sourire Ensoleillé*** in Savigny Poil Fol, written by other travellers.
Holiday home Le Sourire Ensoleillé scores a 7.9 out of 10, based on 26 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home Le Sourire Ensoleillé***? Take a look at the reviews of Holiday home Le Sourire Ensoleillé*** in Savigny Poil Fol, placed by visitors. Next to that you can find 52 holiday photos regarding Holiday home Le Sourire Ensoleillé*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Le Sourire Ensoleillé*** Savigny Poil Fol. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

With partner, June 2014
"Heerlijke plek!"translate
Anita Severijnse
Space

27/06/2014 Fijne plek met mooi uitzicht in een bebost en landelijke omgeving. Verhuurder er aardig en behulpzaam. Prijs vind ik prima. De barbeque. Kamers zijn oke!

Family with older children, August 2012
"Fantastische tuin en compleet huisje"translate
J.Sporck
Space

10/08/2012 Dit huis is van binnen niet modern, maar supercompleet ingericht. Ieder jaar wordt er weer onderhoud gedaan. Douche, bedden, achtertuin, servies, keukengerei. Zwembad en raampartij zit in de planning. Maar de voor en achtertuin is heerlijk vertoeven. De omgeving is ontzettend rustgevend en mooi. Winkels in de buurt. Rondom kun je alle kanten uit naar toeristische bezienswaardigheden. Dorpsbewoners zijn vriendelijk en spraakzaam. Huiseigenaren zijn erg behulpzaam en attent. Maar eigenlijk wil ik dit niet vertellen,want dit huis hou ik liever voor mezelf.

Family with young children, July 2012
"Prachtige landelijke omgeving"translate
P73
Space

23/07/2012 Als je van dertien in een dozijn, recht-toe-recht-aan accomodatie houdt, moet je hier niet naar toe. Kernwoorden: huiselijk, rustig en landelijk gelegen, ruimte, natuur, Frans karakter.
In Luzy is een grote Lidl en een Atac supermarkt waar je ook kunt tanken.
In de omgeving van het huis fijn gewandeld, hou je ogen open, er vliegt, loopt van alles rond. Veel roofvogels, vlinders, egels, bloemen, de witte Charolais koeien zie je overal.
De eigenaren zijn erg vriendelijk, kapotte lamp of een lege gasfles werd meteen verzorgd. Er zijn goede bedden, mss wel fijn als je je eigen kussen meeneemt, de douches zijn goed. Er is gratis WiFi, wij hadden onze eigen laptop mee, erg handig om meteen al je foto's erop te zetten. Op t.v. zijn alle bekende ned. zenders goed te ontvangen. Ook geen problemen gehad met internet.
Fijne vakantie gehad in een een leuk huisje.

Bon vacances in La Douce France. Groetjes fam. Tuinstra

With partner, 2011
"Natuurlijk rustoord!"translate
John Knappers
Space

11/12/2011 Als ervaren Frankrijk reizigers hebben we al heel wat mooie plekken gevonden. Dit was echt de topper. Prachtig authentieke boerderijgevoel. Midden in de Morvan. Het huis heeft een geweldige boomgaard en aan de achterkant heb je een uitzicht over het dal, zodat je de roofvogels met verrekijker van boven kunt spotten. Kikkers, uilen, een ree op het weggetje... We zaten midden in de natuur. De Wielewaal floot s'nachts een paradijselijk deuntje. En voor onze hond hadden we zoveel speelruimte, rondom het huis. Voor mensen die houden van rust, natuur, comfort in huis en veel ruimte: een echte aanrader!

Family with older children, 2011
"Weer heerlijk genoten"translate
jeanne56
Space

03/10/2011 We hebben weer, net zoals verleden jaar heerlijk kunnen vertoeven in dit zalige huis.
Het weer was lekker, en wat een rust. Luzy, wat 5 minuten autorijden is, heeft er een paar lekkere eettenten bij en een grote Lidl.
Brocante was erg gezellig, evenals de markt op vrijdagmorgen, kortom een aanrader.
Tot volgend jaar maar weer!

Family with older children, July 2011
"Een fantastische plek"translate
pieter beun
Space

26/09/2011 Het een Fantastische plek en een geweldig huis dat in een omgeving lig waar je alleen maar van kunt dromen.
De eigenaren Tilly en Gunther zijn erg gastvrij en behulpzaam, met andere woorden de plaats om je vakantie te houden
Het huis is goed verzorgd, schoon en fris. Er zijn nieuwe boxsprings. Er is aan alles gedacht. Kortom voor herhaling vatbaar

Family with older children, 2010
"Heerlijke vakantieplek in de Zuid Morvan"translate
Roel Boerenbrink
Space

28/11/2010 Een prachtig 'huis' van alle gemakken voorzien met een grote tuin om uren rustig lezend in door te brengen of 's avonds lekker buiten te eten.
Het huis vlakbij Luzy een leuk dorpje met diverse voorzieningen en plaatselijke festiviteiten zoals brocantes en een bloemenfeest.
Ook voor de kids is er genoeg te beleven; in luzy is een een zwembad, midgetgolf en in de nabije omgeving is er bijvoorbeeld het Lac de Settons waar je bootjes and waterfietsen kunt huren.

Een vakantie voor herhaling vatbaar.

With partner, October 2010
"Paradijs voor natuurliefhebbers en rustzoekers !"translate
Rianne de Haan
Space

18/11/2010 Voor de derde keer brachten we onze vakantie hier door.
Weg van alle drukte en verkeer middenin het Parc Regional du Morvan.
Hier ziet men nog roofvogels en kan men geregeld de reeen uit het bos zien komen..
Onze naaste buren zijn de lieve charolais runderen.Verschillende boswandelingen starten onmiddellijk aan het huisje.
De tuin is goed omheind en de honden zijn ook welkom.
Prachtige steden als Autun, Beaune, Dijon etc zijn in een daguitstap te bezoeken alsook de wijngaarden van de Bourgogne.
Elk jaar opnieuw werden we gastvrij ontvangen door de eigenaars die in de nabijheid wonen en waarop men steeds beroep kan doen zo nodig. Ze respecteren steeds ieders privacy.
voor ons is dit inderdaad een "paradijs"

Family with young children, September 2010
"Een geweldige woning"translate
J.K. van Leeuwen
Space

16/09/2010 We hebben een schitterende vakantie gehad, genoten van de rust en de ruimte.
Zeer goed ingerichte gite, schoon en fris.
Centrale verwarming, wifi, kortom ontzettend genoten en voor herhaling vatbaar

Family with older children, August 2010
"Fijne gezellige gite"translate
Jan Smit
Space

17/11/2010 We hebben hier een zeer fijne en prettige vakantie genoten. Het huis is verzorgd, brandschoon en gezellig ingericht. Goede bedden, vaatwasser, wifi-adsl. Kortom het heerlijke franse vakantiegevoel kwam direkt boven. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?