Reviews Castle Chateau de la Brosse****

20 August 2014

Chateau de la Brosse****
Reviews Castle Chateau de la Brosse****
Rue du Lavoir, F-18100, Thénioux

If you want to avoid disappointment during your holiday in Castle Chateau de la Brosse****? Then take a look at the reviews of Castle Chateau de la Brosse**** in Thénioux, written by other travellers.
Castle Chateau de la Brosse scores a 8.8 out of 10, based on 36 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Castle Chateau de la Brosse****? Take a look at the reviews of Castle Chateau de la Brosse**** in Thénioux, placed by visitors. Next to that you can find 26 holiday photos regarding Castle Chateau de la Brosse**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Chateau de la Brosse**** Thénioux. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

Family with young children, 2014
"Genieten"translate
Esther Spaargaren
Swimming pool

14/08/2014 Fijne gite, zeer gastvrije gastvrouw en gastheer,je voelt je direct meer dan welkom bij deze mensen.
Gite was meer dan compleet, een comfortabele plek en erg gezelig ingericht.
Een fijn zwembad voor de kinderen, maar ook groot genoeg om baantjes te kunnen trekken.
Eerste avond gebruik gemaakt van de kookkunsten van de gastvrouw, was. erg lekker. Kamers in het kasteel mogen bekijken, zien er ook prachtig uit.

Friends, August 2014
"Fantastisch een beleving!"translate
Oosje
Swimming pool

12/08/2014 geweldig chateau met ontzettend lieve eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.de kamers zijn super ingericht van alle gemakken voorzien. Het is een beleving, een warm bad....

Family with young children, April 2014
"Bijzonder aangenaam verblijf"translate
Berend
Swimming pool

31/05/2014 We hebben een week in het Boshuis vertoefd. Dit is een prachtig huisje met alle comfort, vlakbij het zwembad en tegen de bosrand. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in het bos en met de kindvriendelijke honden. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Marianne en Arnaud en het heerlijke eten van Marianne. Mooie locatie, niet ver van de snelweg en daarmee ook interessant als je op doorreis bent. Een echte aanrader!

With partner, October 2013
"Top locatie om te genieten van het goede leven!"translate
Kim
Rooms

27/10/2013 Heerlijke ambience om tot rust te komen. Stijlvolle en luxe kamers.
Een prachtige omgeving, mooi uitzicht en fraaie tuin.
De gastvrijheid is super en de kookkunsten van de gastvrouw kunnen concurreren met menig Frans restaurant!

Group trip, 2013

With partner, September 2013
"Heerlijke en rustige omgeving"translate
Nell en Cor vd Vlis...
Food

25/09/2013 Wij hadden het tuinmanshuisje smaakvol ingericht met een prachtig uitzicht.
Rustige omgeving Thenioux heel klein.

With partner, August 2013
"Geweldige vakantie of overnachtingsplek"translate
elly Hamaker
Food

15/09/2013 Wij hebben onze vakantie 2 weken in het boshuis doorgebracht. Deze plek is nr. 1 in de vakantietop van onze vakanties. Schitterend gelegen, sfeervolle inrichting, bijzonder vriendelijke en gastvrije eigenaars. Heerlijk eten in het chambre 'd hote van het kasteel. Lekker zwemmen in het zwembad.

With partner, August 2013
"Sprookjes kasteel in schitterende omgeving"translate
N Franse
Rooms

06/08/2013 Wij hebben onderweg terug naar Nederland een nacht in de witte kamer van dit beeldschone chateau doorgebracht. Helaas konden we niet nog iets langer blijven maar we gaan zeker nog eens terug.
Dit kasteel is een ideaal begin van je vakantie. Het is onmogelijk je niet te ontspannen in deze prachtige omgeving. Het kasteel ligt op een heuvel uitkijkend op de omgeving. Hoewel wij de kinderen niet bij ons hadden, zouden ze hier naar hartelust kunnen spelen in de enorme tuin, het zwembad en aangrenzende bos.
De gastheer en gastvrouw hebben het ons aan niets laten ontbreken.
De rustige nacht, in de tot in de puntjes verzorgde witte kamer, het uitgebreide ontbijt met lokale streek producten, buiten geserveerd met wijds uitzicht over de groene authentieke omgeving. Een mooie ervaring met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Family with young children, July 2013
"Even tot rust komen"translate
Jeroen
Rooms

08/10/2013 Zoek je eens iets anders ga dan hier naar toe. De eigenaren Marianne en Arnaud staan altijd voor je klaar en denken graag met je mee. Ze geven je een gevoel van thuiskomen. Alles is zeer recentelijk grondig aangepakt, waardoor het lekker fris en schoon is. De ligging is heerlijk rustig. Wij zaten in het tuinmanshuis wat een echte aanrader is. Het is de prijs echt waard. Wij komen zeker nog een keer terug.

Family with older children, July 2013
"Fantastisch verblijf!"translate
Karen Oostwouder
Rooms

20/07/2013 Vanaf het moment dat je de imposante oprijlaan van het Chateau oprijdt krijg je het gevoel van een sprookje. Het prachtige Chateau midden in het groen gelegen met aan weerskanten groene grasvelden, doet je denken aan het kasteel van Sneeuwwitje. De ontvangst door Marianne en Arnaud waant je in een warm bad. Alles is hier bedoeld om het de bezoekers naar hun zin zin te maken. De kamers zijn elk majestueus ingericht. Goede bedden en een heerlijk zwembad completeren het geheel. De eigenaren zijn heuse gastheren en het ontbijt is van een hoogstaand niveau. Ook is er de mogelijkheid om lekker te genieten van een culinair diner aan het eind van de dag met uitzicht op de vallei. Kortom: Een verblijf om niet te vergeten en het volgend jaar absoluut weer terug te komen.!

1 2 3 4 next

You’ll find the friendliest people in: