Arrival date
Departure date
From € 125
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Chateau de la Brosse****
Reviews Castle Chateau de la Brosse****
Rue du Lavoir, F-18100, Thénioux

If you want to avoid disappointment during your holiday in Castle Chateau de la Brosse****? Then take a look at the reviews of Castle Chateau de la Brosse**** in Thénioux, written by other travellers.
Castle Chateau de la Brosse scores a 8.7 out of 10, based on 32 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Castle Chateau de la Brosse****? Take a look at the reviews of Castle Chateau de la Brosse**** in Thénioux, placed by visitors. Next to that you can find 26 holiday photos regarding Castle Chateau de la Brosse**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Chateau de la Brosse**** Thénioux. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

There are 32 reviews of Chateau de la Brosse****

8.6
8.8
8.9
8.9
7.9
With partner, October 2013
"Top locatie om te genieten van het goede leven!"translate
Kim
Rooms

27/10/2013 Heerlijke ambience om tot rust te komen. Stijlvolle en luxe kamers.
Een prachtige omgeving, mooi uitzicht en fraaie tuin.
De gastvrijheid is super en de kookkunsten van de gastvrouw kunnen concurreren met menig Frans restaurant!

Group trip, 2013

With partner, September 2013
"Heerlijke en rustige omgeving"translate
Nell en Cor vd Vlis...
Food

25/09/2013 Wij hadden het tuinmanshuisje smaakvol ingericht met een prachtig uitzicht.
Rustige omgeving Thenioux heel klein.

The best prices and last minutes for this Castle by:

With partner, August 2013
"Geweldige vakantie of overnachtingsplek"translate
elly Hamaker
Food

15/09/2013 Wij hebben onze vakantie 2 weken in het boshuis doorgebracht. Deze plek is nr. 1 in de vakantietop van onze vakanties. Schitterend gelegen, sfeervolle inrichting, bijzonder vriendelijke en gastvrije eigenaars. Heerlijk eten in het chambre 'd hote van het kasteel. Lekker zwemmen in het zwembad.

With partner, August 2013
"Sprookjes kasteel in schitterende omgeving"translate
N Franse
Rooms

06/08/2013 Wij hebben onderweg terug naar Nederland een nacht in de witte kamer van dit beeldschone chateau doorgebracht. Helaas konden we niet nog iets langer blijven maar we gaan zeker nog eens terug.
Dit kasteel is een ideaal begin van je vakantie. Het is onmogelijk je niet te ontspannen in deze prachtige omgeving. Het kasteel ligt op een heuvel uitkijkend op de omgeving. Hoewel wij de kinderen niet bij ons hadden, zouden ze hier naar hartelust kunnen spelen in de enorme tuin, het zwembad en aangrenzende bos.
De gastheer en gastvrouw hebben het ons aan niets laten ontbreken.
De rustige nacht, in de tot in de puntjes verzorgde witte kamer, het uitgebreide ontbijt met lokale streek producten, buiten geserveerd met wijds uitzicht over de groene authentieke omgeving. Een mooie ervaring met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Family with young children, July 2013
"Even tot rust komen"translate
Jeroen
Rooms

08/10/2013 Zoek je eens iets anders ga dan hier naar toe. De eigenaren Marianne en Arnaud staan altijd voor je klaar en denken graag met je mee. Ze geven je een gevoel van thuiskomen. Alles is zeer recentelijk grondig aangepakt, waardoor het lekker fris en schoon is. De ligging is heerlijk rustig. Wij zaten in het tuinmanshuis wat een echte aanrader is. Het is de prijs echt waard. Wij komen zeker nog een keer terug.

Family with older children, July 2013
"Fantastisch verblijf!"translate
Karen Oostwouder
Rooms

20/07/2013 Vanaf het moment dat je de imposante oprijlaan van het Chateau oprijdt krijg je het gevoel van een sprookje. Het prachtige Chateau midden in het groen gelegen met aan weerskanten groene grasvelden, doet je denken aan het kasteel van Sneeuwwitje. De ontvangst door Marianne en Arnaud waant je in een warm bad. Alles is hier bedoeld om het de bezoekers naar hun zin zin te maken. De kamers zijn elk majestueus ingericht. Goede bedden en een heerlijk zwembad completeren het geheel. De eigenaren zijn heuse gastheren en het ontbijt is van een hoogstaand niveau. Ook is er de mogelijkheid om lekker te genieten van een culinair diner aan het eind van de dag met uitzicht op de vallei. Kortom: Een verblijf om niet te vergeten en het volgend jaar absoluut weer terug te komen.!

With partner, June 2013
"Geweldige plek met leuke nieuwe eigenaars"translate
Rijn
Rooms

16/06/2013 Bij toeval kwamen we op deze plek, maar het bleek een schot in de roos. De gloednieuwe eigenaars van het kasteel, Marianne en Arnaud, zijn buitengewoon gastvrij en vriendelijk en hebben oog voor detail. De tables d'hotes is van prima kwaliteit en zeer betaalbaar.
Het kasteel is recentelijk geheel opgeknapt, incl. de gites, en alles ziet er pico bello uit. En mocht er toch iets zijn wat te wensen overlaat, dan is Arnaud direct bereid te luisteren naar verbeteringen en onderneemt actie. Geweldig.
Een ideale plek om heerlijk, in alle luxe, te genieten van het franse land. Wat ons betreft een regelrechte aanrader.

Family with young children, June 2013
"Aanrader!"translate
Sabrine
Rooms

01/07/2013 Wij hebben een week vakantie gehouden in het Tuinmanshuis (gite) bij Chateau de la Brosse. Rondleiding gehad door het kasteel en ook de kamers zijn prachtig! Verzorgd, smaakvol ingericht en ruim. De gite is van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht (tot aan stijlvol servies en gezellige potjes zelfgemaakte jam bij aankomst). We zijn een paar keer aangeschoven aan de gastentafel in de kasteeleetkamer waar gastvrouw Marianne lekker had gekookt, met gevoel voor smaak en gebruik van verse producten. En natuurlijk een kaasplankje erbij :). Bij het diner kun je een keuze maken uit enkele geselcteerde wijnen, per glas of fles. Ook het ontbijt was tip top verzorgd met voor ieder wat wils van goede kwaliteit. Een glaasje verse jus zou het compleet maken, maar wij waren dan ook wel vroeg. . Tijdens het middagdutje van onze dochter zaten we heerlijk in de loungeset voor het kasteel met mooi uitzicht, verzorgd met een kop goede koffie uit de kasteelkeuken. Kortom, een aanrader!

With partner, January 2012
"Flabbergasting."translate
Andries Boneschansk...
Rooms

28/01/2012 De ontvangst en verzorging in Chateau de la Brosse past bij het prachtige achttiende eeuwse kasteel. Met zorg op maat geniet je iedere minuut van de omgeving, de kasteelvrouwe, de kamers en niet te vergeten de sauna.
In januari is het te koud om het zwembad in te duiken, dus daar kom ik voor terug.
Vanuit het kasteel kijk je uit over het Franse land en herten komen in alle rust voor je raam voorbij gewandeld. De open haard nodigt uit tot reflectie en goede gesprekken, die aan de eenvoudige doch voedzame maaltijd, met liefde bereid door de kasteelvrouwe, doorgaan. Elke avond sluit je af met een heerlijk glaasje Pousse d'Epine.
Chateau de la Brosse is een doorlopende ontdekkingstocht in de omgeving, het bos, het dorp, maar ook in jezelf.
Een kasteel om verliefd op te zijn.

1 2 3 4 next

What do you think of in-flight food?