Reviews Castle Chateau de Cheman

22 July 2014

Chateau de Cheman
Reviews Castle Chateau de Cheman
49320, Blaison Gohier

If you want to avoid disappointment during your holiday in Castle Chateau de Cheman? Then take a look at the reviews of Castle Chateau de Cheman in Blaison Gohier, written by other travellers.
Castle Chateau de Cheman scores a 9.2 out of 10, based on 22 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Castle Chateau de Cheman? Take a look at the reviews of Castle Chateau de Cheman in Blaison Gohier, placed by visitors. Next to that you can find 20 holiday photos regarding Castle Chateau de Cheman on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Chateau de Cheman Blaison Gohier. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

With partner, May 2014
"Een "Gouden Vondst""translate
W. ruigrok van der ...
Swimming pool

19/05/2014 In mei het 'Voorjaarsarrangement' geboekt in Chateau de Cheman.
Een prachtig, tot in detail doorgevoerd, romantisch kasteeltje in de rustgevende Loirevallei. Uitzicht rondom op de wijngaarden van gastheer en gastvrouw Jan en Gerdie Liebreks. Hun voortreffelijke wijnen mogen proeven tijdens het heerlijke diner welke door Gerdie was bereid.
Heel leuk om met andere gasten, van verschillende nationaliteiten, het chateau te dineren en te ontbijten.
De verse croissants, stokbroden en de zelfgemaakte yoghurt van Gerdie maakten van het ontbijt een heerlijke start van de dag.
Een waar paradijs voor degenen die rust zoeken.
Prima omgeving om te fietsen en te wandelen.
Een chateau waar je zeker naar terug wilt.

With partner, April 2014
"Verveelt nooit!"translate
Inge en Dick
Swimming pool

10/05/2014 Gastvrij, ontspannen, gastronomisch, ........!

"Geweldige ambiance,bijzonder sfeervol"translate
R+L Picavet
Rooms

20/09/2013 Vivre comme Dieu en France. Zoals Rijk ooit zei: `D´as pas fijn ! Mensen plezieren is voor Gerdie en Jan een uitdaging, die ze o.i. volledig waarmaken. Niets is teveel, diners(tevoren reserveren) zijn zeer smaakvol, begeleidende eigen wijnen de moeite waard. Bevlogen echtpaar dat helemaal is ingeburgerd en ons het gevoel gaf dat we elkaar al jaren kenden. We´ll be back, on rejoin.

"Als Goden in Frankrijk"translate
Adrie van den Wijng...
Rooms

14/10/2013 Wij zijn al op veel plaatsen in Frankrijk geweest, maar op deze plek komen alle bijzonderheden van la douce France samen. Een prachtige omgeving, een gastheer en gastvrouw die je gelijk thuis laten voelen, heerlijk eten in een geweldige ambiance. Gewoon een plek om ieder jaar weer terug te komen.

With partner, September 2013
"Schitterende plek om bij te komen"translate
Paul Vastbinder
Rooms

07/10/2013 Chateau Cheman in Blaison Gohier is een zeer prettige en fijne plek om bij te komen. Erg gastvrije en behulpzame eigenaars . De gastvrouw kookt erg goed en lekker en de gastheer kan gepassioneerd vertellen over zijn passie de wijn.

Family with young children, August 2013
"Mooi chateau maar niet kindvriendelijk"translate
robertherder
4.0
5.0
2.0

22/08/2013 Wij hebben dit chateau een half jaar geleden gereserveerd en duidelijk vermeld dat wij met kind van 7 zouden komen. Eten met kind werd door eigenaar niet toegejuigd, we hoorden alleen maar argumenten waarom onze zoon niet mee kon eten. Bij vragen of er leuke dingen in de omgeving te doen waren kregen we te horen, we zitten niet meer in de kinderen. Verder mooi chateau, mooie ligging, heerlijke wijnen, mooie kamers, zwembad mooi en diep maar niet verwarmd, eigenaren niet gastvrij, weinig communicatie mogelijk met eigenaren. Ontbijt 's ochtends was karig.
Al met al geen kindvriendelijke accomedatie

With partner, August 2013
"Romantisch verblijf"translate
M. Slaats
Rooms

25/08/2013 Heerlijke locatie, prachtige kamer. We voelden ons echt even een prins en prinses in een kasteel. Gastvrij ontvangen, veel tips gekregen over de omgeving. Kasteelheer heeft veel passie voor wijn. Gastvrouw zorgt voor een heerlijk diner. Kortom voor herhaling vatbaar.

Family with young children, July 2013
"Komen weer!"translate
Fam. Boonstra
Rooms

01/08/2013 Op zondag aangekomen met onze twee kinderen bij het mooie Chateau, warme ontvangst, prachtige met liefde ingerichte kamers met een fraai uitzicht. Zo uit een druk bestaan was het even wennen want hier krijgt rust, stilte en afgelegen een heel andere dimensie. Op zondag en maandag is in dit gedeelte van Frankrijk bijna alles gesloten. Met de hulp van Gerdie en Jan leer je de omgeving en mensen kennen en dan wil je niet meer weg. Er is van alles te doen ook met kinderen, ezeltje of paardrijden een bijzondere dierentuin enz. Daarna heerlijk terug naar het Chateau met een glaasje bij het zwembad, natuurlijk een Chateau Cheman! Ook het samen met de andere gasten eten bij Gerdie en Jan onder de luifel is een aanrader.

Family with older children, May 2013
"Rust en ruimte in een geweldige ambiance"translate
Christel en John
Rooms

23/08/2013 Het is heerlijk vertoeven op en in de omgeving van Chateau de Cheman. Mooie kamers met een schitterend uitzicht over de landerijen. De omgeving is rustig en het nabij gelegen dorp ademt nog Franse authenticiteit uit. In het Loiredal kun je lekker fietsen (vlak) en genieten van de natuur en prachtige chateaus. Voor de meer geoefende fietser zijn er ook pittige klimmetjes. Gastvrijheid, goed eten en een bijzonder gezellige sfeer waren kenmerkend tijdens ons verblijf, een echte aanrader, we hebben genoten!

With partner, August 2012
"Geweldige plek"translate
s.mazurel
Rooms

27/08/2012 In de directe omgeving veel moois te zien. Loop eens door de wijngaarden en het bos en het dorp. Zeer rustig en mooi gelegen. In de buurt veel bezienswaardigheden. Jan en Gerdie bedankt voor de gezelligheid en jullie heerlijke wijnen en de maaltijden.

1 2 3 next