Reviews Holiday home Green Village***

24 April 2014

Green Village***
Reviews Holiday home Green Village***
Roquebrune sur Argens

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home Green Village***? Then take a look at the reviews of Holiday home Green Village*** in Roquebrune sur Argens, written by other travellers.
Holiday home Green Village scores a 9.4 out of 10, based on 8 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home Green Village***? Take a look at the reviews of Holiday home Green Village*** in Roquebrune sur Argens, placed by visitors. Next to that you can find 18 holiday photos regarding Holiday home Green Village*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Green Village*** Roquebrune sur Argens. You can be the first to add a review.

There are 8 reviews of Green Village***

Family with young children, August 2013
"Wij gaan terug!!!"translate
De Vriendt
Space

19/08/2013 We hebben gelogeerd in huisje nr 80 en alles is perfect meegevallen. We waren er met ons kindje van 2,5 en die heeft zicht te pletter geamuseerd!
Het huisje is perfect. Mooi ingericht met een leuk tuintje met 4 ligstoelen, een BBQ, en buitendouche...Het domein zelf is héél proper en goed onderhouden!
Je hebt idd geen ligbedden aan het zwembad maar dit stoorde ons helemaal niet! Je kan er je handdoek leggen en dit voldoet voor een tijdje!
's Morgens komt de bakker rond 9u15 langs met vers stokbrood en lekkere croissants :-) De gardien is héél vriendelijk!
Wij houden aan deze vakantie een héél goede herinnering en denken er over na om volgend jaar terug te gaan!!

Family with young children, 2011
"Leuk huisje maar zeker niet top."translate
Esther
4.0
Space

18/08/2011 Met de beoordeling van het huisje hebben we ook rekening gehouden met gezinnen met kleine kinderen. Er is 1 toilet en die is boven (in de nacht handig maar overdag niet). Het overgrote gedeelte van de tuin bestaat uit scherpe kiezels, kun je kleine kinderen niet op laten kruipen en op blote voeten is het ook een uitdaging.
Het zwembad heeft geen ligbedjes en parasols, dus als j v an plan bent om de hele dag aan het zwembad te liggen is het waardeloos. Als je een zelf gebracht stoeltje meebrengt word je hierop aangesproken want het kan de tegels beschadigen. Kinderen mogen niet met opblaasmaterialen in het zwembad. Sterker als je al aan komt lopen met een luchtbed word je hier al op een onvriendelijke manier op aangesproken. Jammer hoor!

Family with young children, July 2010
"Nr 80 is prachtig, rust en geen huishoudwerk!"translate
Nadine
Space

19/01/2011 We genoten volop van alle comfort in dit hedendaags ingerichte huisje, internet, dvd, enz...Door de prima bedden (1,80m) voelden we ons echt thuis en toch op reis.

'Thuis' wisselden we tijdens het zonnen het zwembad regelmatig af met onze 'ouwe' buitendouche in de ruime tuin rondom.
Dan vaak lekker gaan genieten van uitstapjes naar tal van badsteden met stranden, shops & restaurants. Kortom leven als God in Frankrijk...

En niet te vergeten waren er rond 's morgens verse coissants te krijgen van een warme bakker aan de toeganspoort! De gardien verwittigt iedereen ervan op tijd!
We keren er zeker terug want er rest ons daar nog veel te bezoeken.

Family with young children, 2010
"Super toffe vakantie!!!"translate
geert verwee
Space

12/06/2010 Véél te kort, dat ene weekje.
Het was voor ons de eerste kennismaking met een huurwoning.
Voorheen steeds op hotel, maar de crisis heeft ons budget beperkt, en we hebben moeten uitkijken naar een goedkoper alternatief.
We zijn vertrokken met het idee dat we onze verwachtingen wat moesten bijschaven, om op deze manier dan v/e toffe vakantie te genieten.
Maar aangekomen op de bestemming, waren we echt positief verrast door de omgeving, en vooral door de woning en het domein er omheen.
De woning is tot i/d puntjes verzorgd, het domein is prachtig onderhouden.
De eigenaars hebben dit huis zeer smaakvol ingericht, zowel binnen als buiten, met oog voor detail. Zo is een map met uitleg over de streek, en wat er zoal te doen is van sport tot en met een adressenlijst van restaurants i/d buurt.
We hebben echt genoten net zoals op hotel.
Vergeleken met hotel vinden we dit nu wel toffer, daar we ons niet meer verplicht voelen om tegen een bep uur aan tafel te gaan.
SUPER aanrader

Family with young children, 2010
"Een topper"translate
stef deg
Space

05/01/2010 Mooi domein met individuele villas.
Oase van rust op een schitterende ligging, tegen een heuvel, met zicht op de baai van st tropez langs de ene zijde, en zicht op het hinterland langs de andere zijde van het domein.
Groot zwembad, en kinderbad, met gardien.
zeer mooi, aangenaam en compleet ingericht huis, up to date en voorzien van airco boven en beneden.
overdekt terras en zonnetrras i/d tuin.
We zijn er geweest i/h najaar 2009, en hebben reeds geboekt voor 2010.
na 5 jaar cote d'azur hebben we het voor ons beste adresje gevonden.
Het was ook de eerste keer dat we zo goedkoop konden huren als je de verhouding prijs/kwaliteit bekijkt.

kortom: een topper

Friends
"Aanrader !!"translate
Authier
Interior

20/09/2009 Mooie villa dicht bij alles en met alle comfort.
Het is reeds de 2 de maal dat we er naartoe gaan en we gaan zeker terug.
De eigenaar had ons gevraagd om een recensie te schrijevn, en bij deze doen wij dit.
Hij mag er trots op zijn om ons op deze manier te verwennen

Family with older children
"Alles wat voor ons vakantie betekend"translate
mark verpoucke
Interior

20/09/2009 Het mooi domein is voor ons de naam 'paradijs' waardig.
Mooi huis met alle nodige comfort,
koeling boven en beneden, en heel gezellig ingericht.
Keuken met alles erop en eraan( niet makkelijk te vinden in frankrijk)
kwaliteitsvolle inrichting buiten en beneden (buiten alles in teak)
Groot zwembad en plonsbad
Dicht bij de stranden van les issambres en st aygulf. Prachtig zicht op de golf van St tropez.
Kortom, volgend jaar ligt voor ons terug vast in dit huis.

Family with young children
"IDEALE LIGGING TOT DE ZEE? EN WAT EEN RUST!"translate
stef deg
Interior

20/09/2009 Prachtig domein, alle mogelijkheden voor de kinderen, en veilig (afgesloten domein)
We verbleven in huis nr 19 en hadden alles wat ons hartje verlangde.
Het huis was prachtig ingericht, met alle luxe en airco boven en beneden.
De keuken was voorzien van alle elektrische apparatuur.
Het terras is overdaekt met buiten een koelkast, grote teaktafel en zes teakstoelen, de tuin is voorzien van teak loungers
Naast het huis is de carport (handig bij thuiskomst met de boodschappen)
Er is nog een extra parkeerplaats voorzien voor het huis.

What do you think of in-flight food?