Reviews Chalet La Grande Sassière

21 April 2014

La Grande Sassière
Reviews Chalet La Grande Sassière
Châtel Super Châtel

If you want to avoid disappointment during your holiday in Chalet La Grande Sassière? Then take a look at the reviews of Chalet La Grande Sassière in Châtel Super Châtel, written by other travellers.
Chalet La Grande Sassière scores a 9.6 out of 10, based on 11 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Chalet La Grande Sassière? Take a look at the reviews of Chalet La Grande Sassière in Châtel Super Châtel, placed by visitors. Next to that you can find 27 holiday photos regarding Chalet La Grande Sassière on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for La Grande Sassière Châtel Super Châtel. You can be the first to add a review.

1 2 next

Friends, March 2014
"Echt goede verzorging. Schitterend chalet"translate
Dick van Lansbergen
Proximity to pistes

07/04/2014 Alles was geweldig goed geregeld. Het eten was heel goed. In zo'n catered chalet is de sfeer zo ontspannen. Ook zo geweldig dat je nergens voor hoeft te zorgen. We hebben het heel leuk gehad. Het dorp is ook heel sfeervol. Leuke terrasjes ook. Het chalet is zeer ruim en heel mooi. Heerlijk ook de jacuzzi buiten op het terras.

Friends, March 2013
"Super week gehad. Echt een mooi chalet."translate
Lucien Glasbeek
Proximity to pistes

28/10/2013 Superrrrr weekje gehad in Chatel. Leuk dorp en top skigebied. Het chalet is ook heel mooi. Het weer zat ook mee, zoals op de foto zichtbaar is. De hele vakantie was tot in de puntjes verzorgd. We raden het zeker aan om dit chalet te boeken.

Friends, March 2013
"Mooi en sfeervol catered chalet. Bij centrum dorp."translate
B. Cortenbach
Proximity to pistes

26/03/2013 Het dorp Chatel is goed aan te rijden via Zwitserland. Via de pas bij Morgins kom je in Chatel. Het chalet is mooi en is zo goed als nieuw. Je kunt het overal aan zien dat het recentelijk is gebouwd.
De living is ruim en heeft een heerlijke zithoek. De ski bus is gratis en stopt direct bij het chalet. In no time ben je bij de liften. Je kunt het ook lopen. Ontbijt, diner en hapjes na het skien waren heerlijk. Wil je een biertje, wijntje of een fris. Alles is onbeperkt en dus gratis. De chaletstaf koopt dit in. Je hoeft zelf niks te regelen. We hebben flink wat ervaring met de catered chalet formule en dit chalet is zeker de moeite waard om te boeken.

The best prices and last minutes for this Chalet by:

Family with young children, March 2013
"Superrrr! Echt een geweldig mooi chalet."translate
Stan Peletier
Proximity to pistes

18/04/2013 Een heerlijk chalet, dit Grande Sassiere. Tussen de middag een eigen lunch in het chalet gemaakt en daarna weer de pistes op. Goeie en nieuwe matrassen. Ook niet onbelangrijk, toch? Nog nooit zo'n superschoon chalet in Frankrijk gehad. Maar ja, je hebt dat gedoe niet met zo'n chalet met hollanders als staf. Die woonkamer is groter dan je op die fotoos ziet op die site van chalets. Mooier is het chalet in het echtje. Zo' n manager van die reis organisatie kwam nog langs om te controleren of alles ok was. Hoefde ie niet te doen. Alles was echt supergoed geregeld. We zijn moeilijke eters; Eten was meer dan we op konden en het was overheerlijk. Van ons mogen ze die Zoover award binnen slepen. Echt verdiend.

Family with older children, March 2013
"Leuk, gezellig dorp. Mooie pistes."translate
Harm Lathouwers
Proximity to pistes

11/04/2013 Het dorp Chatel is heel leuk. Paar keer in het centrum een lunch genomen in een oud origineel Frans tentje. Er heerst een onstpannen sfeer. Het is hier ook niet duur. Geen massatoerisme. Maar wel met een groot skigebied. Wat wil je nog meer. Je kunt lopen naar het centrum en de liften vanaf het chalet, maar je kunt ook de gratis bus pakken. Het chalet is mooier dan op de foto's van de website van het reisbureau. Heerlijk gegeten. Er wordt gekookt door een Nederlands stel. Ze deden het uitstekend. Op en top tevreden zijn we weer huiswaarts gekeerd.

Friends, January 2013
"Verrassend goed!"translate
Leo
Proximity to pistes

20/01/2013 Wij hebben ons een week lang in de watten laten leggen door de beheerders, die er alles aan deden om ons verblijf nog aangenamer te maken.

Friends, March 2012
"Het was weer top! Zoals ieder jaar."translate
William Tuinstra
Proximity to pistes

26/11/2012 Wij komen door de goede gastvrijheid en super service van de chalet staf weer terug naar dit chalet. De staf heeft ons gewezen waar we het beste de ski's konden huren, skilessen konden nemen etc. Maar ook tips gegeven wat de beste restaurantjes op de pistes zijn voor de lunch. Ze waren zo behulpzaam en aardig, echt geweldig. Voor het 7e jaar boeken wij bij reisorganisatie en hebben altijd zeer naar onze zin. De formule is gewoon ideaal. Je hebt echt vakantie, je hoeft niks meer te doen. En toch heb je je eigen chalet met veel privacey, maar ook de service met ontbijt en diner dat echt heerlijk is. Je hoeft ook niks schoon te maken en op te ruimen. Dit wil je gewoon op je vakantie. Geen gedoe met boodschappen doen, koken en schoonhouden. Op naar het achtste seizoen in een catered skichalet.

Family with older children, March 2012
"Ruime chalet. Piste/lift/dorpcentrum vlakbij."translate
Hans Couvee
Proximity to pistes

23/10/2012 Echt een heerlijke wintersport gehad in dit chalet. In de brochure en op de site van de reisorganisatie zag het er wat kleiner en minder luxe en mooi uit dan als je er bent. Het is waar wat ze schrijven. Het chalet is echt mooi. De woonkamer is groot en je kan daar met al je vrienden uitgebreid zitten. Het is gezellig, nieuw, luxe en comfortabel. We zijn echt enthousiast over dit chalet en we roepen het graag voort. Lift, piste, winkeltjes, apresski is zo'n 300 meter lopen. Je kan de skibus nemen. Stopt voor het chalet. Maar wij deden dat nooit. We liepen altijd. Je bent overal zo.

Friends, March 2012
"Groot chalet, schitterende inrichting, bij centrum"translate
Denise de Graaff
Proximity to pistes

17/10/2012 Dit chalet is vorige winter door ons geboekt. Omdat we dit seizoen weer naar dit chalet gaan, vroeg de reisorganisatie ons een beoordeling te plaatsen. Het was ons zo goed bevallen dat we dat graag voor ze doen. Het chalet is heel mooi, groot en heeft een schitterende inrichting. Het jammere is dat de foto's op de site van de reisorganisatie niet zo geweldig zijn. Het huis komt er niet zo mooi uit als het in werkelijkheid is. Echt, we willen iedere twijfel wegnemen. Boek dit chalet. Je zult echt een onvergetelijke week hebben. Het is een schitterend chalet, op kleine afstand van de liften en het leuke centrum.

Group trip, Febuary 2012
"Chalet La Grande Sassiere, Chatel"translate
Arnold
Proximity to pistes

07/02/2012 Accomodatie is top. Mooie kamers en badkamers en lekker nieuw. Eten(all inclusive) en uitstekend. Wel met de bus naar de piste

1 2 next

What do you think of in-flight food?