Reviews Chalet Les Etroits

23 April 2014

Les Etroits
Reviews Chalet Les Etroits
Le Petit-Châtel, 74390, Châtel Super Châtel

If you want to avoid disappointment during your holiday in Chalet Les Etroits? Then take a look at the reviews of Chalet Les Etroits in Châtel Super Châtel, written by other travellers.
Chalet Les Etroits scores a 8.1 out of 10, based on 13 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Chalet Les Etroits? Take a look at the reviews of Chalet Les Etroits in Châtel Super Châtel, placed by visitors. Next to that you can find 2 holiday photos regarding Chalet Les Etroits on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Les Etroits Châtel Super Châtel. You can be the first to add a review.

1 2 next

Friends, March 2010
"Fantastisch skichalet. Toplocatie, top verzorging!"translate
Jantine Verweij
Proximity to pistes

12/10/2010 We hebben een geweldige wintersport gehad in dit skichalet. Wat een gastvrij onthaal zeg door deze chaletstaf. Heerlijk genoten van de lekker driegangendiners die zij in het chalet voor ons hebben bereid. Onze complimenten. Het chalet heeft werkelijk een schitterend uitzicht. Het ligt in een rustige en prachtige omgeving waar je een heel mooi uitzicht hebt op de bergen. Je bent ook in no time bij de lift, dus dat is ideaal. Voor komende winter hebben weer dit chalet van deze chaletorganisatie gekozen. We boeken hier al meer dan tien jaar dus we weten weer dat het top zal zijn met een geweldige leuke chaletstaf.

Friends, Febuary 2010
"Super locatie met prachtig uitzicht"translate
Bert van der Hoek
Proximity to pistes

22/03/2010 De ontvangst door Wim & Tiny was perfect. De gastvrijheid optimaal. Een week lang zijn we verwend met de kookkunsten van Wim en de verzorging van Tiny. Een prima chalet, waarbij alles precies goed was. Met 12 personen was er nog ruimte over. Met meer personen wordt het krap. Voor de piste is wel een auto nodig. Maar dat is geen enkel probleem. De afstand naar de pistes is zeer acceptabel. Al met al was het een groot feest om in Les Etroits te zijn. Elke dag een heerlijk divers ontbijt, een borrel bij terugkomst van de piste en 3 gangen diner. Het was 1 grote convenience. Heerlijk.

Wim en Tiny, nogmaals namens onze groep, bedankt voor de ontzettend ontspannende week in het chalet en laat even weten waar jullie volgend jaar zitten.

Namens de rest,
Bert & Lisette

Group trip, December 2009
"Zalig genieten"translate
Hilde
Proximity to pistes

14/01/2010 In de kerstvakantie verbleven wij met 5 gezinnen in Les Etroits (23 personen). We hadden een fantastische week, ook al liet het weer het een beetje afweten. Heel gezellige chalet, mooi aangekleed en vooral erg proper.
We werden er door de staf, Wim en Tiny, in de watten gelegd, vooral op culinair gebied. Bedankt Wim voor al die heerlijkheden, en bedankt Tiny voor al die goede zorgen. Ook de kinderen werden verwend : samen koekjes bakken,..
Kortom : een aanrader.

The best prices and last minutes for this Chalet by:

Friends, April 2009
"Een absolute aanrader dit chalet"translate
Dirk Cramer
Proximity to pistes

27/08/2009 Voor de tweede keer inmiddels dit chalet van deze organisatie geboekt. Bruce en Carolien was onze reisleiding. Wat kan die Bruceh koken zeg, ongelooflijk. Carolien was een hele servicegerichte meid en stond voor minst of geringste al voor je klaar. Lekker de open haard aan en de staf staat in de keuken voor het diner. Geweldig hoe je voor zo'n grote groep kunt koken. We hadden wat spullen laten liggen in het chalet toen we vetrtokken. Eén telefoontje naar de organisatie en binnen een week hadden wij de spullen weer thuis. Onze complimenten aan de staf en aan de organisatie.

Family with young children, March 2009
"Super skivakantie gehad!"translate
N. Verspecht
Proximity to pistes

16/03/2009 Wij hebben vorige week een super skivakantie gehad.
We waren met 16 volwassenen en 2 kinderen. De chalet was ruim genoeg en we hebben allemaal genoten van deze vakantie, vooral van het zonnetje op het terras en het lekkere eten. Bruce & Carolien waren zeer gastvrij en Bruce zijn kookkunsten zijn uitstekend.
De chalet is echt een aanrader voor grote groepen.

Family with young children, Febuary 2009
"Een weekje heerlijk genoten!"translate
joke spits
5.0

08/03/2009 Wij hebben met 10 volwassenen en 7 kinderen tijdens de krokusvakantie verbleven bij Caroliene en Bruce! Het was SUPER! Enthousiast ontvangst (ook al waren we te vroeg), gezellige en propere chalet (enkel sauna ontbreekt ;-) ), overheerlijk gegeten! Tof dat jullie voor de kids aangepast koken! We zijn in de watten gelegd en wij hebben GENOTEN! Voor herhaling vatbaar!

Family with young children, Febuary 2009
"Vakantie in Chatel"translate
Margriet Meester
Proximity to pistes

08/03/2009 Net terug met een groep van 19 mensen 8 kinderen van 3 t/m 9 jaar en 11 volwassenen .
omdat het leeftijd verschil zo groot was wilden we wel dat we de kinderen op 1 punt naar de lessen konden brengen. Dit kon bij een skischool. deze skischool start bij Linga. 'sMorgens gaat er rechtstreeks een bus vlak bij het Chalet vandaan, terug 1 keer overstappen. Helemaal goed.
Het chalet en de verzorging is helemaal top.
We hebben allemaal een gewelgige vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fam. Meester, Vonck, de Ruig, Schouten en Bakker.

Family with older children, Febuary 2009
"Leuk met een groot gezelschap"translate
Fam Jaspers
5.0

23/02/2009 Met een grote groep is het goed toeven in dit chalet. De verzorging was fantastisch! Bruce en Caroliene waren geweldig. Goed georganiseerd en discreet aanwezig.
De 2 pers. kamers zijn aan de kleine kant en het chalet is zeer gehorig. Voor skilessen aan de andere kant van het dorp en apres -ski moet je wel de (overvolle) bus in, dat kan een uitdaging zijn!!

Family with older children, Febuary 2009
"Wij hebben genoten!"translate
Fam. van Eldik
Proximity to pistes

21/02/2009 Wij kwamen met 19 personen naar Chalet les Etroits. De ontvangst was zeer gastvrij hoewel we veel te vroeg waren. De chaletstaf (Bruce en Caroliene) heeft ons verwend met heerlijk eten en lekkere hapjes na het skiën! TOP! Dat de skiles niet vlakbij was was wel een minpuntje maar daar stonden veel pluspunten tegenover. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar en een ieder aan te bevelen.

Friends, Febuary 2009
"Wij vinden het een aanrader"translate
Frank
Proximity to pistes

11/02/2009 We hebben vorige week met een 18 vrienden verbleven in Chalet Les Etroits in Châtel. We hadden de recencies hieronder op Zoover gelezen over het chalet en we waren toch wel benieuwd hoe onze vakantie zou gaan verlopen. In tegenstelling tot de ervaringen van sommige anderen zijn we top verzorgd door onze chaletstaf Bruce en Caroliene. Een heel leuk, lief en super gastvrij stel. En wat kunnen zij koken zeg! We zijn werkelijk culinair verwend en op alle fronten in de watten gelegd. Wat de ligging betreft is het chalet zoals verhuurder stelt op 150 meter van de lift gelegen. Prima dus! We boeken met onze groep al zo'n vijf jaar een catered chalet bij diverse organisaties. We hebben het huis inmiddels al in optie staan voor winter 2009/2010.

1 2 next

What do you think of in-flight food?