Reviews Apartment Résidence La Flèche d'Or

7.4
7.8

15 September 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Apartment Résidence La Flèche d'Or
973 Route de Vonnes, 74390, Châtel Super Châtel

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Résidence La Flèche d'Or? Then take a look at the reviews of Apartment Résidence La Flèche d'Or in Châtel Super Châtel, written by other travellers.
Apartment Résidence La Flèche d'Or scores a 8.4 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Résidence La Flèche d'Or? Take a look at the reviews of Apartment Résidence La Flèche d'Or in Châtel Super Châtel, placed by visitors. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Résidence La Flèche d'Or Châtel Super Châtel. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Résidence La Flèche d'Or

7.4
7.8
Friends, Febuary 2013
"Prima eten!"translate
Marcel en Marion
Proximity to pistes

03/03/2013 Appartement netjes,wij hadden hoekapp.met ruim terras/voldoende ruimte,
geen handdoek-bed/wissel [1xp.week]helaas geen dekbed,ontbijt en diner prima! Heerlijke salades,voldoende afwisseling,vriendelijke eigenaresse,personeel behulpzaam.Klein zwembad,met sauna/stoombad.
Skibus stopt v/d deur.Op loopafstand van centrum.

Friends, 2011
"Uitstekende accommodatie !"translate
j wilgenburg
Space

26/07/2011 Wij waren er eind juni met 5 volwassenen voor een bergwandelvakantie. Voor een prijs onder 40 Euro p.p/p.d. hadden we 2 grote en een kleine studio (ruimte genoeg dus), met hp ! Ontbijt goed, avondeten prima.
Van de vele faciliteiten (zwembad enz.) hebben we geen gebruik gemaakt.
Service en voorzieningen prima, en klantgericht. We waren er enorm tevreden over.
Ligging 1 km buiten de plaats, bij een meertje. Heel mooi wandelgebied, met multi-pass als superaanbieding: voor 1 euro/pd onbeperkt gebruik van liften, bus enz. in hele PdS-gebied. Lijkt voor wintersport ook prima bestemming (mits niet te laat, ivm hoogte). Gezellig dorp.
Aanrader.

What is most important to you when choosing a city break?