Reviews Aparthotel Cape Point***

22 August 2014

Cape Point***
Reviews Aparthotel Cape Point***
Kofi Annan Street, , 2294, Bakau

If you want to avoid disappointment during your holiday in Aparthotel Cape Point***? Then take a look at the reviews of Aparthotel Cape Point*** in Bakau, written by other travellers.
Aparthotel Cape Point scores a 7.4 out of 10, based on 52 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Aparthotel Cape Point***? Take a look at the reviews of Aparthotel Cape Point*** in Bakau, placed by visitors. Next to that you can find 38 holiday photos regarding Aparthotel Cape Point*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Cape Point*** Bakau. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

H.A. van der Hoek
3.0
3.0
5.0

03/03/2014 Zijn al vaker in Gambia geweest. Dus wel wat gewend. Na Ocean Bay e.a. wilden we dit hotel wel eens proberen, maar dit sloeg alles. In feite is alles daarbinnen zwaar aan renovatie toe. In onze geboekt app. (als het dat al was) was vrijwel alles kapot wat je echt nodig hebt. Ook het alternatief deugde voor geen meter en de zgn. schone handdoeken hingen nat boven het bad op te drogen. Vervolgens de touroperator opgebeld voor een passende oplossing in een ander hotel. Na 1 nacht niet kunnen slapen en het daarop volgend "niet te eten" ontbijt kwam dan eindelijk de verlossing. De touroperator had nog 1 kamer beschikbaar in Hotel Sunswing aan de ons vertrouwde westkust / Kololi. En zo hebben we de resterende 13 dagen toch nog optimaal van onze vakantie kunnen genieten.
Hulde aan de touroperator, die onze vakantie heeft gered.

With partner, December 2013
"Prachtige plek, niet te touristisch"translate
B.S.
Swimming pool

03/01/2014 Echt prima hotel: verwacht geen overbodige luxe. Simpele kamers, maar school. De baracuda is heerlijk in het restaurant en het personeel heel erg aardig. Daarentegen is het leuker om het gros van de tijd buiten de hoteldeuren te spenderen. Neem een officiële lokale gids: zij staan met een simpele marktkraam tegenover het Ocean Bay hotel (het enige resort naast Cape Point hotel). Je kunt ze herkennen aan hun paars/witte shirts en bruine broeken en hebben een officiële toeristenkaart. Zij zijn niet alleen goedkoper dan de andere grote aanbieders (wel even onderhandelen), maar laten je het land zien op hun manier via lokale wegen. Het zijn aardige jongens en doen graag iets extra’s. We hebben er leuke contacten aan overgehouden. Ze hebben te maken met veel concurrentie van grote (internationale) aanbieders en personeel uit het hotel, terwijl zij de opleiding hebben gevolgd om toeristen te begeleiden: zij verdienen het gewoon!

With partner, December 2013
"Fijne plaats."translate
Rachel en Yves
Swimming pool

11/02/2014 Het hotel is een scandinavisch hotel. De mensen zijn er wel vriendelijk maar we hadden er meer van verwacht. Het is vooral interessant buiten het hotel waar de mannen en vrouwen ons elke dag met een 'smile' opwachten. Recht tegenover het hotel ligt een plaats waar je je geld kan wisselen, zeer betrouwbaar en correct met het geld. Rechts van hem ligt reisbureau, absoluut een aanraden. Zij zijn enorm goed in hun prijs en kwaliteit van de uitstappen. Elke dag staan zij weer klaar om je op een eerlijke nette manier je te helpen. Ook ideaal als je enkel vervoer nodig hebt, altijd krijg je een gids mee. Dit is vooral hetgeen we zeker niet vergeten van de reis.

Family with older children, December 2013
"Prima complex, aardige personeel"translate
J. de Haas
Swimming pool

07/01/2014 Heerlijk om hier in december 8 dagen te verblijven. Direct aan het strand en in de nabijheid van diverse eetgelegenheden.

Trek er wel op uit om meer van het land te weten te komen. Boek lokaal, spotgoedkoop. Neem spulletjes voor de locals mee en verblijd het kleine ziekenhuisje in de nabijheid met verbandmiddelen, paracetamol etc.

Travelling alone, November 2013
"Prima verblijf"translate
Jeroen
Swimming pool

10/12/2013 Hotel Cape Point is gelegen in een wat rustiger gedeelte aan de Gambiaanse kust. Er is één resort (Ocean Bay) vlak naast het hotel. Verder is er een straatje met souvenir winkeltjes en restaurantjes in de directe nabijheid. Je kunt overal goed eten, maar favoriet bij de meesten zijn toch wel Mr. Bass, Surf & Turf en Calypso. Het eten in het hotel is overigens ook prima; zowel ontbijt als lunch/dinner. Het strand is breed en er zijn voldoende ligbedden bij zowel strand als zwembad. De kamers zijn niet super de luxe, maar zijn schoon, hebben airco, koelkast en lekkere douche. De bedden zijn redelijk. Er is WIFI, maar het ontvangst is niet geweldig. Al met al een prima verblijf met een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding!

With partner, September 2013
"Goede prijs/kwaliteits verhouding"translate
Ria
Rooms

14/10/2013 Wij waren vanaf 20 September t/m 11 Oktober in Cape Point. Dat is nog in het laagseizoen en dit houdt in dat er in het hotel alleen ontbijt geserveerd wordt. De helft van de restaurantjes in Bakau is nog gesloten, het strand is nog niet gebruiksklaar en de argeloze toerist is aangeschoten wild voor alle taxichauffeurs, gidsen en alle andere Gambianen!Voor de rustzoeker een ideale periode en je hebt het zwembad voor je alleen (wij waren de enige gasten). Nadeel is dat dit de periode is waarin het hotel gebruiksklaar wordt gemaakt voor het hoogseizoen en er dus lustig op los getimmerd en geverfd werd.De kamers zijn verouderd, wel schoon. Soms viel de electriciteit uit (gelukkig was er een back-up) en hadden we zo af en toe geen stromend water. Dat hoort echter bij de charme van Afrika.Het personeel is aardig, vooral Lamin (winkel) en alle tuinmannen. Je kunt iedereen erg blij maken met t-shirts uit Nederland en paracetamol.Hotel Cape Point is eenvoudig maar goed in zijn prijsklasse.

Family with young children, July 2013
"Relaxed, kleinschalig en tussen het volk"translate
heidy
Rooms

04/08/2013 1e nacht zaten we in een HELE stoffige kamer en alles was kapot, wc, kraan ect.Volgende dag verhuisd naar een pas gerenoveerde kamer , met wel schoon beddegoed, en ruime kamer met keukentje, prima.ontbijt geroosterd brood met jam of gebakken ei met spek was goed.Verder was het restaurant dicht omdat het laagseizoen was en maar 4 kamers bezet waren.HEERLIJK RUSTIG. Wifi in de lobby.Bij de 2 buurhotels kun je ook gaan zwemmen, hele mooie tuin.met kinderen van 8 en 10 geweest, en veel uitstapjes gemaakt, SOS kinderdorp in Bakau bezocht, en neem VEEL kinderkleding, schoenen ,sokken mee, ze zijn je zo dankbaar.Weer is ideaal, 30 gr. zon en bewolking, en sávonds lekker buiten zitten, bijna geen last van muggen, maar WEL inspuiten natuurlijk.

Friends, December 2012
"Cape point Hotel"translate
Ina
Rooms

26/02/2013 Het hotel heeft het vriendelijkste personeel wat ik ooit heb meegemaakt niets is hen teveel. Het hotel is een beetje oud de kamers zijn ook niet je van het. Maar het is echt een leuk hotelletje als je dat niet erg vind. Er is geen wifi maar dat heb ik ook niet gemist eigenlijk. En het klimaat is echt HEERLIJK. Stranden prachtig bevolking zeer vriendelijk.

With partner, 2012
"Heerlijk relaxen"translate
piet smits
Rooms

26/11/2012 idiaal voor een heerlijke zon en strand vakantie.
het peroneel doet alles om je het naar je zin te maken,
voor afrikaanse begrippen is hun keuken schoon en de gerechten zeer
verzorgd wij hebben genoten van een leuke vakantie.

With partner, March 2011
"Heerlijk ontspannen en vriendelijk"translate
BVM2011
Rooms

18/03/2011 Prima accomodatie. De appartementen en kamers zijn toe aan een opknapbeurt. Personeel is buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig. Eten in het restaurant is prima, alhoewel niet alles op de kaart is te krijgen. Vlak bij het hotel zit Mr. Bass en Calypso. beide met prima eten en erg gezellig. Wij gaan beslist weer terug, omdat 1 week Gambia veel te kort is.

1 2 3 4 5 6 next

You’ll find the friendliest people in: