Reviews Aparthotel Baobab Holiday Resort**

22 December 2014

Baobab Holiday Resort**
Reviews Aparthotel Baobab Holiday Resort**
Baobab Estate Road, 99527, Bijilo

If you want to avoid disappointment during your holiday in Aparthotel Baobab Holiday Resort**? Then take a look at the reviews of Aparthotel Baobab Holiday Resort** in Bijilo, written by other travellers.
Aparthotel Baobab Holiday Resort scores a 8.2 out of 10, based on 76 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Aparthotel Baobab Holiday Resort**? Take a look at the reviews of Aparthotel Baobab Holiday Resort** in Bijilo, placed by visitors. Next to that you can find 137 holiday photos regarding Aparthotel Baobab Holiday Resort** on the Zoover website. You can view 3 videos regarding AparthotelBaobab Holiday Resort**. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Baobab Holiday Resort** Bijilo. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

With partner, December 2014
"Baobab: een Aanrader!"translate
John Hatten
Swimming pool

17/12/2014 Winterzon! vergeet: Zuid Europa, Turkije of de Canarische eilanden. (véél te duur en max 20 graden)
Gambia it is..!(goedkoop, 30+ graden, cultuur, natuur en locals zijn super vriendelijk)

Baobab is een kleinschalig resort. Mede hierdoor is de sfeer er heel gemoedelijk. Er heerst een sfeer van pure relaxedheid.

- Prijs/kwaliteit: een hele dikke 10
- Personeel super vriendelijk en behulpzaam.
- Het is 5 min lopen naar het strand.
- Senegambiastrip is 5min met taxi (tip: betaal max 50 dalashi voor een enkele reis.)
- Kamers waren basic, maar prima. Wordt iedere dag netjes schoongemaakt.
- Ontbijt: verse stokbrood, drinken (gekoeld en thee/koffie), vers fruit, gebakken uitjes, worstjes, vers gebakken ei, vers gemaakte pannenkoek etc.
- 's Avonds speelt er op hun terras een band, waar je lekker kunt swingen op Afrikaanse muziek (ze spelen voor de afwisseling ook bekende westerse classics).
- Op de binnenplaats is er een bar waar je in alle rust een drankje kunt doen.

With partner, November 2014
"Voor de derde keer hier."translate
Herman
Swimming pool

28/11/2014 Weer een heel fijne vakantie gehad in dit hotel. Wat wel opvalt ten opzichte van de vorige keren, vrij veel oude mannen met jonge Gambiaanse vrouwtjes. (waarschijnlijk zijn de regels wat versoepelt i.v.m. terug lopend tourisme door de ebola ziekte)

With partner, October 2014
"Klein vriendelijk schoon resort."translate
John Vermaas
Swimming pool

10/11/2014 Personeel zeer vriendelijk en niets is te veel. Zwembad niet erg groot maar ziet er keurig uit. Ontbijt is goed ( vers brood, je kunt er eieren laten bakken of pannenkoeken, kaas, jam, fruit en keuze uit drie warme gerechtjes ). Kamers klein met balkon( maar daar hoef je ook alleen maar te slapen ) en schoon. Een biertje aan de kost €1,= en een frisdrank is nog goedkoper. De straat over en 300 meter lopen en jij bent op het strand. Wil jij vogels, reptielen en apen zien ga dan bij de watertoren richting strand en na 200 meter links af het apen park in ( officiële ingang aan de kant van Kololi entree 150 dalasi ). Gratis wifi. Prima resort waar wij nog een keer terug zullen gaan.

John en Talitha

Friends, March 2014
"Gezellig hotel"translate
Tetra
Swimming pool

30/04/2014 Behulpzaam personeel, schone kamers. Het zwembad is wat klein, maar heerlijk om wat af te koelen. Het strand is op 5 minuten te voet bereikbaar aan de overkant van de weg. We gingen meestal tussen de excursies door naar Kasumai aan het strand, waar de meeste faciliteiten waren.

With partner, 2014
"Nooit meer! Misschien andere kamers beter?"translate
Maria
4.0
4.0
1.0
Swimming pool

22/03/2014 Hebben de andere mensen het over hetzelfde hotel? Onbegrijpelijk!
De kamer liet ècht te wensen over. We waren beter gaan kamperen. Het meubilair (kleerkast, stoelen, legkastje) was om weg te gooien. Wij moesten zelfs al onze artikelen op de grond leggen. Hygiënisch? Waar we iets hadden kunnen opleggen daar stond dan een spiegel die eigenlijk aan de muur moest hangen. Als je erin keek, zag je je van aan je voeten tot in de lende. Dat was het. Ik hoop dat ik hiervan een foto kan laten zien. Gelukkig hadden we een badkamertje met douche en warm water, maar geen stopkontakt.
Het personeel was zeer gedienstig en vriendelijk. Over enkele mensen op de receptie heb ik mijn bedenkingen. Maar ik ga het er niet over hebben.
Het eten was goed dachten we, maar hebben toch de dokter moeten laten komen voor voedselvergiftiging. En het was niet van buiten het hotel te gaan eten zoals daar gezegd wordt.

Family with older children, March 2014
"Leuk (klein) resort met vriendelijk personeel!"translate
Marion
Swimming pool

16/03/2014 De kamers zijn eenvoudig ingericht en zeer schoon. Het enige nadeel is dat er maar twee punten zijn waar je stroom hebt, maar met een reisstekker, een verlengsnoer en verdeeldoos kom je al een heel eind en de kamers zijn gehorig, maar ook daar kun je rekening mee houden De klachten over het ontbijt vind ik niet op z'n plaats! Er is elke dag voldoende vers brood, vers fruit, gekookte en gebakken eieren, tomaat, champignons, bonen, worstjes, kaas, jam, koffie en thee zoveel je maar wilt en de bediening brengt je vruchtensap naar keuze. Het enige wat een beetje tegenviel was het eten wat je door de dag door kunt bestellen. Een tosti wordt bijv. koud geserveerd en ook de frietjes zijn lauwwarm. Maar voor de rest geen klachten. Drank is tegen een klein prijsje verkrijgbaar aan de bar van het zwembad. Zwembad wordt iedere morgen schoongemaakt, kamers goed gepoetst en iedere dag naar wens schone handdoeken. 's Nachts is er bewaking op het terrein zodat je met een gerust hart kunt gaan slapen.

With partner, Febuary 2014
"Wat een goede prijs- kwaliteit verhouding"translate
Glenn
Swimming pool

03/03/2014 Top verblijf gehad. Wij begrijpen gezeur over het ontbijt helemaal niet. De ontbijten waren beter als in menig Hollands huishouden. Vers eitje, omelet, spiegelei. Supervers brood, kaas , jam, warme hap witte bonen met hotdog of champignons met uien prakje. Prima!!

Gezellige bar. Wel even schrikken bij de eerste kennismking van de hotelkamer. Maar dat went binnen 1 dag. Kamers kraakschoon , lieve mensen. Kortom een top prijs kwaliteitsverhouding en daarmee een aanrader voor eenieder die voor een betaalbare prijs het fantastische Gambia wil bezoeken.
Ook de stand bar Sunbird heeft de zaken goed voor elkaar . Prima eten , lekkere bedjes en je leert vanzelf om te gaan met de wat opdringerige Gambianen , die natuurlijk wat aan je willen verdienen.

Je kunt in het hotel goed eten, maar wij vinden dat ze specialisten zijn in visgerechten, maar vooral moeten leren hoe ze een goed stuk vlees kunnen koken, bakken, en grillen . Over het algemeen is het te lang gebakken.

With partner, Febuary 2014
"Leuk Afrikaans hotel voor een leuke prijs"translate
Ilsexxx
Swimming pool

15/02/2014 Wij zijn er dit jaar voor de 2e keer geweest, wij vinden het een fijn hotel. Het is niet groot, geen enorm resort, maar een fijn en gemoedelijk hotel. Ontzettend aardige medewerkers. Er zijn verschillende kamers, de ene kamer is groter dan de andere. De bedden slapen in alle kamers goed, uit de douche komt goed en voldoende water. Voldoende lichtbedden bij het zwembad. Dit is toch alles wat je nodig hebt? Wij in elk geval wel. Ontbijt is simpel, maar een potje jam of chocoladepasta is zo gekocht in een supermarkt. Er is verder altijd een "kok" die een omelet ter plaatse maakt tijdens het ontbijt.

Friends, Febuary 2014
"Fijn hotel met goed ontbijt"translate
els
Swimming pool

19/02/2014 Bij aankomst zie je een mooi zwembad met gezellige bar en heel vriendelijk personeel, onze kamers waren heel mooi en verzorgd. Drankjes en eten aan de bar waren heel schappelijk geprijsd (€ 0,95 voor een flesje bier, € 3,50 voor een hele pizza) We lazen op zoover dat het ontbijt te wensen overliet maar dat hebben wij zeker niet zo ervaren. Elke ochtend stonden ze eieren te bakken en kon je kiezen hoe je ze graag wilde, er was vers brood en stokbrood, kaas, vers fruit, gebakken worst, en iets Engels met bonen of champignons, en heerlijke warme tomaatjes met gesmolten kaas en yoghurt of melk (afwisselend) met muesli en jam. Als drinken was er sinaasappelsap en onbeperkt koffie en thee. Helemaal super! Er waren ruim voldoende ligbedjes en voor 0,20 per dag kun je een grote badhanddoek lenen om op te liggen. Wij gaan hier zeker nog eens terug!

With partner, January 2014
"Budgethotel"translate
zonbog
3.0

01/02/2014 We waren hier van 15 t/m 29 januari 2014. Het hotel is erg gedateerd, alle spullen zijn een ratjetoe (borden, bestek, meubilair, etc.). De kamers zijn echt superklein (kon aan één kant niet uit bed stappen, stond nagenoeg tegen de muur). Het hotel houdt de verhouding tussen prijs (low budget) en geboden kwaliteit nauwelijks in stand (6 à 7). Het zwembad is vrij klein, maar is verder prima en wordt goed verzorgd. Alle medewerkers zijn ontzettend aardig, waardoor de sfeer in het hotel erg goed is. Men is bereid om het vuur uit de sloffen te lopen om het je naar de zin te maken. In het hotel kun je euro's omzetten in Gambiaans geld.
Het restaurant kent dezelfde sfeer als derest (ratjetoe), maar de kwaliteit van het eten is redelijk tot goed. De menukaart is beperkt, het ontbijt is ontzettend karig. Een volgende keer betalen we iets meer en pakken we toch een ander hotel. Ondanks de vriendelijkheid van de lieve mensen.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

What annoys you the most on the ski slopes?