Reviews Hotel Coco Ocean Resort & Spa*****

23 October 2014

Coco Ocean Resort & Spa*****
Reviews Hotel Coco Ocean Resort & Spa*****
One Bamboo, Drive Kombo, Coastal Road, 2900, Bijilo

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Coco Ocean Resort & Spa*****? Then take a look at the reviews of Hotel Coco Ocean Resort & Spa***** in Bijilo, written by other travellers.
Hotel Coco Ocean Resort & Spa scores a 8.9 out of 10, based on 50 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Coco Ocean Resort & Spa*****? Take a look at the reviews of Hotel Coco Ocean Resort & Spa***** in Bijilo, placed by visitors. Next to that you can find 155 holiday photos regarding Hotel Coco Ocean Resort & Spa***** on the Zoover website. You can view 1 video regarding HotelCoco Ocean Resort & Spa*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Coco Ocean Resort & Spa***** Bijilo. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

There are 50 reviews of Coco Ocean Resort & Spa*****

8.5
9.2
8.6
5.5
With partner, Febuary 2014
"Een van de beste hotels van Gambia."translate
Vanderbruggen Marc
5.0
Swimming pool

02/03/2014 Het hotel is naar Afrikaanse normen heel goed. Vriendelijk personeel die alles voor u doet. Een hele mooie tuin en een redelijk lekkere keuken. Het hotel ligt ook aan een van de mooiste stranden van Gambia waar nog geen erosie is. Er zijn natuurlijk ook wat minpuntjes waar wij misschien meer op letten dan iemand anders daar wij zelf uit de horeca komen. Hygiene kan bv een heel stuk beter. Vuile handdoek in toilet aan zwembad, maar we gaan zeker niet klagen. Ontbijt met bediening loopt niet altijd gesmeerd. Voor de rest hadden we het wel naar onze zin hier. Indien we terug zouden komen wordt het weer naar hier.

With partner, Febuary 2014
"Ideaal voor een break"translate
J. Marcelo
Swimming pool

21/02/2014 Wij logeerden hier in februari. Het hotel maakt een zeer verzorgde indruk. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar soms iets minder efficiënt. Het ontbijt is uitstekend met een uitgebreide keuze. Het diner is goed, maar eerder duur, vergeleken met wat je betaalt voor het lekkere eten in Kasumai (naast het hotel) of in Kololi (bv. Green Mamba). Wij boekten bij touroperator en kregen eerst een kamer in het hoofdgebouw, boven de receptie, 16, die vrij lawaaierig was en een lelijk uitzicht bood. We hoorden dan van de dame van guest relations, dat touroperator enkel deze kamers aanbiedt. Zij was zo vriendelijk ons na 2 dagen een andere en veel betere kamer te bezorgen, nr. 61. Je kan dus beter rechtstreeks boeken. Voor excursies is het beter een taxi te nemen, deze hebben een standplaats over de uitgang van het hotel. Veel goedkoper en typischer dan de georganiseerde massa-excursies van de touroperator

With partner, December 2013
"Geweldige vakantie"translate
M Bekx
Swimming pool

02/01/2014 Geweldige vakantie gehad, mooi hotel super vriendelijk personeel, Mooi strand en goede ligstoelen met schaduwmogelijkheden, Eten restaurant is goed maar prijzig in verhouding met restaurants in Senegambia op ong 5 minuten rijden met een taxi.

Friends, November 2013
"Fijn verzord Hotel"translate
Hans en Tonnie Rooz...
5.0
Swimming pool

04/12/2013 We verbleven van 4 tm 15 November in Coco-Ocean Resort en hebben er een heerlijke tijd gehad.
De kamers zijn groot en verzorgd we verbleven in een Bamboo suite.
Het complex is ruim opgezet en schoon en de medewerkers zijn erg vriendelijk.
Het eten is van zeer goede kwaliteit alleen vonden we de keuze wat beperkt,maar er zijn op de Senegambia strip voldoende eet gelegenheden,een van de betere vonden wij Scala.
Verder hebben we drie Excursies gedaan met een Gambiaanse gids, een betrouwbare gids met humor, en niet zo duur als boeken bij de touroperator

With partner, April 2013
"G e w e l d i g"translate
Harrie Lindeman
Rooms

07/05/2013 We zijn afgelopen week in dit hotel geweest en hebben kennis gemaakt met Gambia en met onze gids.
Alle 3 de onderdelen van onze reis zijn prima bevallen. Schitterend land, prachtig hotel, schoon, vriendelijk personeel, lekker eten en vooral een geweldige gids. Een geweldige gids die alles voor je regelt voor een afgesproken prijs, waarvan je de helft vooraf moet betalen, aangezien hij ook de taxi´s en de tickets voor diverse zaken regelt.
Hij weerhoudt opdringerige Gambianen bij je in de buurt te komen.
We zijn met hem naar de markt geweest in Serakunda, de vismarkt, maar ook naar een schooltje (zorg dat je wat voor ze hebt) en naar het slaveneiland ( een dagtocht die zeer bijzonder is). Het is ongelooflijk dat mensen die zo weinig hebben, zo vriendelijk en vrolijk zijn. Het standaardwoord van Gambia: Welkom.

Travelling alone, March 2013
"Paradijs!"translate
Nathalie Verheye
Rooms

06/04/2013 heerlijk eten, supervriendelijke bediening, prachtige inrichting!

With partner, March 2013
"Fantastisch hotel."translate
elspeters
Rooms

20/03/2013 Dit is het mooiste hotel waar ik tot nu toe ben geweest. Super mooie kamers, service is prima, 2x per dag schone handdoeken en schoonmaak. Echt een aanrader. Personeel is vriendelijk, soms wat opdringerig. Wat betreft buiten het hotel, ik denk dat de bevolking erg verwend is door de toeristen, veel armoede en daardoor erg opdringerig wat betreft vragen om geld. Wel veel leuke dingen gedaan.

"Absolute aanrader !"translate
A. Nieuwenhuijse
Food

16/03/2013 Zonder twijfel een heerlijk resort waar alles aanwezig is voor een prima vakantie. Stijlvol ingerichte kamers. Wij verbleven in een Bamboo suite, helemaal top! Wordt 2 keer per dag schoongemaakt. Het eten in het hotel is erg goed. Veel keuze en de kok maakt van elk gericht een mooie creatie tegen aanvaardbare prijs. Zelfs het ontbijt is a la Carte. Het hotel is rustig gelegen aan een mooi strand met heerlijke bedjes en cabanas om lekker in de schaduw te relaxen. Personeel is erg behulpzaam met altijd een brede smile. Het Wellnes centrum is een aanrader. Wanneer wij naar Gambia teruggaan zal dit hotel weer op ons verblijf kunnen rekenen.

"Het hotel van Gambia"translate
robertd
Rooms

09/03/2013 Mooi hotel. Goede ligging. In een paar taximinuten op de Strip. Heel lekker eten. Goede service. Vooral de Beach Club Kamers zijn super met mooi terras,

"Heel erg genoten!"translate
Heleen van Gogh
Rooms

07/02/2013 We zijn zondag teruggekomen en hebben heel erg genoten! Het hotel is schoon, luxe, iedereen vriendelijk, goede verzorging, goede prijs-kwaliteit verhouding. We hebben een paar keer in het hotel gegeten (iets duurder) en verder elke avond te voet naar de restaurantjes gegaan, makkelijk te bereiken via het strand. Een trip gedaan met operator, maar is heel duur en je kan makkelijk met taxi chauffeurs (hebben wij verder gedaan). Gambianen zijn beetje opdringerig, maar makkelijk af te houden als je duidelijk bent. Heerlijk land om te relaxen en om meer van te zien!

1 2 3 4 5 next

Which country do you prefer driving in?