Reviews Aparthotel Djeliba***

20 December 2014

Djeliba***
Reviews Aparthotel Djeliba***
Seaview Plaza Street, Kololi

If you want to avoid disappointment during your holiday in Aparthotel Djeliba***? Then take a look at the reviews of Aparthotel Djeliba*** in Kololi, written by other travellers.
Aparthotel Djeliba scores a 8.4 out of 10, based on 96 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Aparthotel Djeliba***? Take a look at the reviews of Aparthotel Djeliba*** in Kololi, placed by visitors. Next to that you can find 233 holiday photos regarding Aparthotel Djeliba*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Djeliba*** Kololi. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, April 2014
"Een goed hotel"translate
Paul
Swimming pool

28/04/2014 Dit was onze eerste keer in Gambia en we vonden het een hele ervaring. We zijn erg tevreden over dit hotel. De kamers worden elke dag schoon gemaakt. Heel bijzonder was het feit dat we op onze kamer (1e verdieping) wifi verbinding hadden! Televisie met BVN. Vriendelijk en behulpzaam personeel. In de avond at inderdaad bijna niemand in het hotel, dat kwam deels door de opmerkingen via Zoover dat er 's avonds niets te doen was. Moeilijk om te bepalen hoe dit te doorbreken is. Je kunt inderdaad prima in de buurt eten, mogelijkheden genoeg voor weinig geld. De ventilator aan het plafond gaf voor ons voldoende afkoeling, we hebben geen airco 'aangeschaft'. Mooie tuin en zwembad. Euro's wisselen kan prima in het hotel, tegen dezelfde koers als bij de gele Western Union gebouwtjes waarvan je er vele langs de weg ziet.
Samenvattend: een goed hotel in rustige omgeving.

With partner, April 2014
"Prijs/kwaliteit is goed!"translate
danitsia
Swimming pool

27/04/2014 Djeliba is een mooi, simpel, rustig hotel. Ideaal voor een weekje. Goede ligging. Senegambia ligt op 15 minuten wandelen. Een taxi naar de strip kost 100 dalasi, zeker niet meer betalen. Mooi strand op 3 minuten wandelen. Vriendelijk personeel. Simpele kamer met ventilator, wij hebben geen kluisje gehuurd en er is niets verdwenen uit onze kamer. De kamer is elke dag schoongemaakt. Het ontbijt is echt basis en na zeven dagen heb je wel zin in iets anders.
Na het lezen van de vele reacties hier hadden wij besloten om een lokale taxichauffeur als gids te nemen. Om zo de plaatselijke bevolking ook te steunen. Spijtig genoeg hebben wij de verkeerde uitgekozen en zijn we toch aardig wat geld kwijt geraakt. De andere uitstappen hebben wij gemaakt met arch-tours en waren we heel tevreden van. Leuke vakantie!

Friends, April 2014
"Mooi hotel preiskwaliteit goed"translate
carl nagels
Swimming pool

24/04/2014 heel vriendelijk personeel ;kamers mooi en proper enkel minpuntje regelmatig valt electriciteit uit !
Bij een mankering word u direct geholpen en word dit opgelost, maar niet vergeten dat je in africa zit alles op zijn tijd........

"Een Gambia ervaring"translate
Tineke
Swimming pool

08/04/2014 Het hotel is simpel maar prima, goed verzorgt en netjes. Zeer vriendelijke mensen. voor een hapje eten is het prima bij Eddies of een restaurantje om de hoek of op de strip.
Het strand is vlakbij en het is ook heerlijk om een eind te wandelen langs het strand. bijzonder vriendelijke bevolking, waar je wel even aan moet wennen.. we hebben bijzonder goede ervaringen met lokale gidsen. Bijzonder aardige taxichauffeurs en goede gidsen.

"Super plek"translate
Esther
Rooms

30/03/2014 Goed hotel op een zeer goede locatie. Afstand strand 300m. Poco Loco is een leuke strandtent. Eetcafe Eddie"s lekker eten. Fruitbordje heerlijk van Ada (nr. 17). Verse sapjes (links van Poco Loco op strand) van super jongen. Hij is ook met ons op safari geweest. Erg betrouwbaar en goed.

"Vriendelijk Personeel!"translate
Marloes
Swimming pool

09/04/2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad!
Djeliba is een prima hotel, erg vriendelijk personeel.
Kamer was niet heel erg luxe, maar prima.
Op loopafstand van "de strip" waar je heerlijk kunt eten en het erg gezellig is. Aan het strand een hele gezellige bar, Pocco Locco! kun je ook heerlijk en goed eten en heel gezellig zitten 's avonds!
Ontbijt ook prima, redelijk keus ook!
Wij hebben veel excursies gedaan met lokale gids, aanrader! kun je in Nederland al het eerste contact mee leggen.
Verder wordt je onnodig teveel "bang"gemaakt voor "bumsters" opdringerige bevolking die je iets willen verkopen of geld van je willen met een mooi verhaal. Wij hebben ervaren dat er meer dan genoeg hele leuke Gambianen zijn die gewoon een leuk praatje met je kunnen maken zonder daarbij meer van je te willen. Gewoon vriendelijk blijven :)
Kortom, Gambia, Kololi, gids, en zeker ook Djeliba bevelen wij van harte aan !

With partner, 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"translate
Rik
Swimming pool

14/03/2014 Het Djeliba hotel ligt 25 minuten rijden van het vliegveld. Het is een netjes "basic" hotel.

Het hotel heeft een mooi schoon zwembad. Als je bij het zwembad ligt zorgt "5 star" (zo heet hij) voor actief vermaak en hij doet het erg leuk! Verder wordt je op je wenken bediend (fris en bier kost ca 60 eurocent). Bij het zwembad bevind zich een wellness center die veel te beiden heeft. Een massage kost 16 euro voor een uur.

Kamers zijn mooi, schoon en voorzien van airco( 10euro p/d) en klusje . Sommige kamers die dicht bij de generator staan zou last kunnen hebben van het geluid. De generator slaat nl automatische aan als het stroom uitvalt, en dit gebeurd ca 3x per dag( Alle hotel hebben trouwens een agregator).

Veder is er op het hele park gratis WIFI de code is: connectMe123
S avonds is het een beetje dood maar dan ben te toch op de strip om te eten en dit is ook veel goed koper ca 7 pp incl drinken. Het Hotel ligt op 250 meter van het strand en de strip op 900meter.

Prima Hotel!

With partner, Febuary 2014
"Super hotel, prima prijs/kwaliteit verhouding"translate
Astrid Vrins
Swimming pool

29/03/2014 Het is een heerlijke uitvalsbasis voor een prachtige vakantie in Gambia! Valk bij het strand een geweldige strandtent ( Poco Loco ) op steenworp afstand, super vriendelijk personeel! Goed ontbijt en schone kamers! Verwacht geen luxe van de goedkoopste kamers, wij vonden het geen probleem daar we er toch alleen maar slapen!

With partner, Febuary 2014
"Prima kleinschalig hotel met supergoed personeel"translate
meneer Bokhorst
Rooms

02/03/2014 Doordat het hotel kleinschalig is merk je dat je snel aanspraak hebt en daardoor ook gezellig is ook het personeel doet hier vrolijk aan mee.
Iedereen praat met elkaar hier. Het personeel is supervriendelijk. Ontbijt is zeer goed te noemen voor gambiaanse begrippen.
Wij hadden de standaardkamer; prima voor het geld. (geen budgetkamer nemen want kom je in een uithoekje van het park te zitten)
Al met al 2 weken supervakantie gehad in prima hotel. Echt aan te bevelen.
Animatie overdag is prima; 's avonds weinig te beleven maar ja dan zoek je het toch ergens anders? Mogelijkheden genoeg in omgeving.

With partner, 2014
"Goed hotel!"translate
Gabriela
Swimming pool

13/02/2014 Vanaf het moment dat je aankomt in hotel Djeliba is het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn simpel, maar de bedden slapen lekker en de kamers worden goed schoongemaakt. Hetzelfde geldt voor het eten: simpel, maar lekker.
De rest van het hotel ziet er mooi uit en het zwembad wordt goed schoon gehouden. Top! Het hotel ligt op loop afstand van de hoofdstraat met allerlei barretjes en restaurants. Hier kan je voor weinig geld lekker eten. Mocht het toch te ver zijn, dan zijn er direct buiten het hotel taxi's te vinden.
Kortom: hotel Djeliba heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?