Reviews Holiday park Ferienpark Arber***

31 October 2014

Ferienpark Arber***
Reviews Holiday park Ferienpark Arber***
Waldesruhweg 34, D-94227, Zwiesel

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday park Ferienpark Arber***? Then take a look at the reviews of Holiday park Ferienpark Arber*** in Zwiesel, written by other travellers.
Holiday park Ferienpark Arber scores a 7.5 out of 10, based on 183 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday park Ferienpark Arber***? Take a look at the reviews of Holiday park Ferienpark Arber*** in Zwiesel, placed by visitors. Next to that you can find 63 holiday photos regarding Holiday park Ferienpark Arber*** on the Zoover website. You can view 2 videos regarding Holiday parkFerienpark Arber***. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Ferienpark Arber*** Zwiesel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, September 2014
"In één woord: geweldig"translate
Derckx
Restaurants

21/09/2014 Via touroperator hebben wij een stacaravan geboekt op deze camping. In eerste instantie twijfel omdat wij andere jaren altijd naar Frankrijk gaan. Wij zijn echter overstag gegaan. De camping en omgeving hebben hieraan bijgedragen. Het was gelegen in het fantastische Beierse woud. Bij de receptie kon je alle informatie krijgen om de dag goed in te vullen. Van dagtripjes tot bezienswaardigheden tot wandelroutes. Zij namen alle tijd voor de klant en lieten de uitspraak "De klant is koning" gelden. Het treinstation was zeer nabij en de bushalte was voor de deur. Naast de receptie was een grote tent opgezet waar iedereen vrij gebruik kon maken van wifi. Het openbaar zwembad is vrij te gebruiken als campinggast. Verse broodjes konden besteld worden bij de receptie. De accomodatie en het park is schoon en netjes. Personeel en leiding heel vriendelijk en flexibel. Restaurant/cafe heel gastvrij . Een aanrader voor iedereen die vakantie wil hebben in Beieren!

"Geweldige Camping"translate
RonaldZwinkels

27/08/2014 Mooi gelegen camping in de bergen van Bayeren.
Er is in de omgeving genoeg te toe en te bekijken, B.V. zomer rodelen grotten en alles over de glasindustie waar Bayeren om bekend staat.
De camping was eenvoudig maar de mensen uiterst vriendelijk en stond altijd klaar voor hulp.
Zeker toen wij 2 wolkbreuken binnen 24 uur hadden en de grond her water niet aankon.
ze hebben vlonders uitgdeeld aan de camping gasten en waren niet te beroerd om mee te helpen.
Verder heeft de camping geen zwembad maar vlak naast de caming licht het gemeentelijk zwembad waar we gratis kebruik van mochten maken , deze was werkelijk fantastisch.

"Hele fijne vakantie gehad"translate
L. Notemans
Restaurants

22/08/2014 Helaas zat gedurende onze vakantie het weer niet altijd mee. In augustus was in jaren niet meer zoveel regen gevallen. Maar toch hebben we een fijne vakantie gehad. Het lekkere zwembad met heerlijk warm water binnen en buiten was top. Maar ook alle hele leuke uitstapjes in de omgeving waren geweldig. In de regen kanoën was een avontuur (kijk maar op Facebook).
Wij vinden de toiletgebouwen prima. Ze zijn schoon en lekker warm. Ook geen douche muntjes is een plus. Dat sommige gasten er een zooi van maken is niet de schuld van de camping. Ik sprak vrijwel iedere ochtend de schoonmaaksters die goed hun best deden.
De kinderen amuseerden zich de hele dag met de kinderclub. Top.

"Nooit meer"translate
Gerrit
1.0
5.0

22/08/2014 Dit vakantiepark is eenvoudig weg onterecht aangeprezen.
Zelden zo slechte sanitaire voorzieningen gezien. Stonk gewoon. Het gebouw werd na veel klagen zelfs een halve dag voor reiniging gesloten. Kotsende konderen gezien en ook onze zoon na 1 week ernstig aan de diaree. Wat mij betreft zou de camping hierom gesloten moeten worden!!
2 weken geboekt na 6 dagen vertrokken in de regen is er niets te doen, kun je nergens heen en sop je in de klei. Er wordt verwezen dat je voor overdag naar de bistro in het zwembad kan. Lachertje in een kuipstoel vanuit een loket iets krijgen. Ontbreekt aan ieder sfeer. Blijkbaar is de eigenaar steeds een andere mening maar als hij niet luistert naar de meningen zal deze camping op termijn slecht draaien. Je kan overdag op de camping nergens even zitten. Is gewoon een gemis. Bij slecht weer ben je heel snel uitgekeken. De in de folder genoemde visvijver is zelfs onbereikbaar dichtgegroeid. Regio is verder mooi. Maar zoek wel een andere hygienische camping,

Eigenaar Tom, 22/08/2014
Owner says::  Er zijn drie beoordeling van een groepje die samen op de camping stond die ik wel wat flauw vind. Helaas zat het weer afgelopen dagen niet mee. Warmer dan in NL, maar ook nat. We hebben mensen die beneden aan de heuvel stonden gratis geupgrade naar comfortplaatsen en geholpen met verhuizen. Die plaatsen en de semi comfortplaatsen zijn gegarandeerd droog en geen modder. Zijn met speciale matten verhard. Flauw om die blubber foto neer te zetten en niet de oplossing die we direct bieden. Het sanitair is niet onhygiënisch. Een professioneel bedrijf maakt 2x per dag schoon en wekelijks komt er een extra hogedruk reiniging (ja dan is het gebouw deels dicht, maar wordt aangegeven). De ANWB en ADAC zijn de zomer ook geweest en hebben ons weer goed beoordeeld. Het moet mij van het hart dat als er echt wat is, dat klagen op internet wel erg makkelijk is. Ik garandeer iedereen dat we er alles aan doen om uw vakantie een succes te maken. Lees gerust ook andere verhalen hier en op Facebook.

Family with young children, 2014
"Echt nooit meer !!!!"translate
Desiree
Housing

21/08/2014 wij zijn net terug van deze verschikkelijke vakantie !!!!
dit is een vakantie die we niet snel vergeten we hebben heel veel regenen gehad daar kunnen de mensen van de camping natuurljk niks aan doen
maar de afwaterring was zo slecht dat als er regen was geweest dat ik tot mijn enkels in de modder stond (na 4 lagen bouwzeil nog ) zie foto!!! hier voor krijg ik een scherp en wat flonders en daar moest ik hier maar mee doen de man die ze kwam brengen wist niet hoe snel hij weer weg moest wezen bang om even te komen helpen ! we hebben hier 1 week en twee dagen gestaan toen begon het weer zo te regenen en weer me hele tent nat dus weer naar de receptie nu konden we gelukkig wel een andere plek krijgen en daar hebben we geen last gehad van water ! de wc waren niet echt schoon de bakker was er op zondag niet maar het bord stond er nog wel gewoon elke dag verse broodjes ? ik ben normaal niet zo om alles op zoover te zetten maar ik moest het toch even kwijt

Family with young children, 2014
"Nooit meer"translate
irene
Restaurants

21/08/2014 De omgeving is super mooi, dat is het aanraden waard.
Helaas is de camping minder goed bevallen. Het sanitair gebouw is verouderd, maar dat is geen probleem als het schoon zou zijn. Maar het stonk er continue en viezigheid zat er soms dagen later nog.
Ook zijn er maar een paar plekken om de afwas te doen (veel te weinig in het hoogseizoen).
De plekken zijn ook niet echt geweldig. Het loopt scheef en er zijn veel kuilen, met regen ontstaat er een grote modderpoel. Voor tenten is deze camping absoluut geen aanrader.
Wel heel mooi is het gemeente zwembad naast de camping. Er zijn verschillende baden, zowel binnen als buiten. De peuterbaden zijn behoorlijk groot met er om heen genoeg ruimte om te zitten.
De omgeving is ook indrukwekkend. Er is meer dan genoeg te doen en de (gratis) trein brengt je naar veel toeristische plelken.

"Camping in Mooie omgeving"translate
mjansen_dimmendaal
Restaurants

24/08/2014 Wij zijn net terug van deze camping. De camping ligt in een mooie omgeving waar je veel kunt ondernemen. Het personeel is heel vriendelijk en wil overal meehelpen. Verder vonden wij dat de camping sfeer mist en dat er wat onderhoud gepleegd moet worden, het is een beetje gedateerd. Voor de kinderen is er van alles te doen. Helaas was de camping vanwege het slechte weer een beetje leeggelopen. Maar wij hebben een leuke en gezellige week gehad! M.b.t. internet dat deed het gewoon op de aangegeven plekken. In het plaatsje Zwiesel kun je heerlijk eten tegen een redelijke prijs. Wij vonden het restaurant op de camping wat minder, maar smaken verschillen. Het zwembad was ook goed. Op de gehuurde stacaravan van touroperator was niks aan te merken.

With partner, August 2014
"Inderdaad nooit meer"translate
alna
3.0
3.0
1.0

17/09/2014 Voorspiegeling internet en werkelijkheid komen totaal niet overeen. Het wordt als perfect aangeprezen, maar de werkelijkheid is aller belabberdst. Toen wij aankwamen was het rond om het huisje een grote modderpoel, wat zelfs na een aantal dagen droog weer niet op droogde. Er zou een winkel zijn, die er niet was. Restaurant overdag niet geopend en ook kon je geen drinken bestellen op het terras. Internet alleen in een vieze tent.
Al met al een grote teleurstelling, die het aanprijzen niet waard is. Welzijn dan ook maar 5 van de 12 dagen gebleven. Ik hoop in het belang van toekomstige vakantiegangers de aanbieders hierover gaan nadenken en eventueel een onaangekondigde inspectie gaan houden.

Eigenaar Tom, 18/09/2014
Owner says::  Heel jammer dat u het huisje niet naar uw zin was. Helaas hebben we soms in de bergen last van veel water als het hard regent, We hebben overal drainage aangelegd twee jaar geleden, maar ook wij ontsnappen helaas niet aan soms een verzadigde grond. Voor wat betreft de winkel hebben we in een straal van 2 km om ons park inmiddels 5 grote (en heel voordelige) supermarkten. Hier kunnen we niet tegenop. Wel hebben we voor onze gasten het meest noodzakelijke bij de receptie beschikbaar en staan we altijd klaar om te helpen als u iets mist. Er zijn een Bayerisch restaurant op de camping (open vanaf 17:00) en bij het direct naast gelegen zwembad is een bistro die wel in de middag open is. We zijn afgelopen jaar op proef in de middag open geweest, maar helaas waren er veel te weinig gasten om rendabel te zijn. Verre weg de meeste gasten van ons zijn overdag op pad in de mooie omgeving.

Family with young children, August 2014
"Tijd te kort gehad om alles te zien"translate
Youri T. Zoutkamp
Restaurants

15/08/2014 Meteen bij aankomst werden we super vriendelijk ontvangen. Een van het animatie team had de kinderen gelijk op hun gemak gesteld na de lange autorit. We kregen veel tips over wat er te doen was. Kanoën was echt een belevenis en niet zo druk als in Frankrijk.
We hadden een hele mooie comfort plaats. Ook toen het regende konden de kinderen over de verharde matten naar binnen zonder modder. Heel fijn.
We stonden dicht bij het grote sanitairgebouw. Hier was onbeperkt gratis warm water en heerlijk douches en alles goed schoon en netjes.
We moeten zeker nog een keer terug om de rest te zien.

Family with young children, August 2014
"Camping met zeer verouderd sanitair"translate
milasani
Activities

14/08/2014 De schimmel stond op de muren van het sanitair. Het was echt te vies. De plaatsen waren wel ruim, maar met een regenbui meteen erg drassig. Al met al na 2 dagen vertrokken. Zwiesel is wel een erg leuke stad

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?