Reviews Holiday park Ferienpark Arber***

23 April 2014

Ferienpark Arber***
Reviews Holiday park Ferienpark Arber***
Waldesruhweg 34, D-94227, Zwiesel

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday park Ferienpark Arber***? Then take a look at the reviews of Holiday park Ferienpark Arber*** in Zwiesel, written by other travellers.
Holiday park Ferienpark Arber scores a 7.6 out of 10, based on 143 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday park Ferienpark Arber***? Take a look at the reviews of Holiday park Ferienpark Arber*** in Zwiesel, placed by visitors. Next to that you can find 55 holiday photos regarding Holiday park Ferienpark Arber*** on the Zoover website. You can view 2 videos regarding Holiday parkFerienpark Arber***. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Ferienpark Arber*** Zwiesel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 143 reviews of Ferienpark Arber***

8.1
7.7
7.2
Family with young children, Febuary 2014
"Prima Chalet in de buurt van een leuk skigebied!"translate
an10
Restaurants

18/02/2014 Wij hebbeneen lang weekend doorgebracht in een chalet voor 7 personen, echter waren wij met 4 personen(2 volw/2kinderen) en hadden we dus heel veel ruimte, ik zou hier niet snel met 7 volwassenen willen zijn want dan wordt het wat krap denk ik.Huisje is prima uitgerust, keuken met alle benodigheden, tv met dvdspeler,Twee stoelen die goed zitten, douche was heerlijk, bedden vonden wij ook goed.Ontvangst aan receptie was goed en duidelijk, Wij zijn hierheen gegaan om paar dagen te skieen op de Grosse Arber, dit is erg leuk geweest, kwartiertje rijden met eigen auto, gratis bus niet gebruikt, schijnt erg lange rit te zijn,Skigebied is niet heel groot maar wel afwisselend, zwart rood en blauw het is er allemaal alleen wat kleinschaliger, zeker voor herhaling,

Group trip, December 2013
"Winterfeest zonder sneeuw"translate
verchi
Swimming pool

04/01/2014 Bij toeval op dit park uitgekomen (via touroperator). Chalets zijn voldoende, maar voor 7 personen te krap. Met 4 (volwassen) personen was het goed te doen. Service en ontvangst zijn uitstekend. Defect aan tv goed verholpen en smorgens broodjes service. Energieafrekening viel ons echter zwaar.
Aangrenzend zwembad gratis toegankelijk. Het jaarlijks winterfeest met live muziek op het park in de tent mag je niet missen! Hier wordt je door de eigenaren en personeel warm ontvangen alsof je er al jaren komt. Kinderanimatie was daarom uitstekend!
Skigebied (arber) per auto goed bereikbaar, per bus ben je te lang onderweg en is daarom af te raden.
Restaurant op het park is goed (prijs/kwaliteit). Voor iets uitgebreider diner is restaurant Waldhof (Tegenover treinstation) aan te bevelen.
U zult ons hier zeker vaker zien!

With partner, September 2013
"Heerlijke tijd gehad. Een aanrader."translate
Fred Boon
Restaurants

12/10/2013 Wij hebben een super tijd gehad. Moi huisje op een prachtig gelegen park. Een paradijs om te wandelen en te fietsen. Heerlijk en betaalbaar eten en vriendelijke mensen. Ook het personeel op het park (Duits- en Nederlandstalig) was erg vriendelijk. Van het park krijg je korting op het nabij gelegen zwembad (daarnaast zit ook een geweldig saunacomplex, tennisbanen en een kegelbaan) en gratis tickets voor het streekvervoer, waardoor je heel veel kanten op kunt. Je kunt dit ook genruiken om je wandelmogelijkheden te vergroten. Echt een Aanrader.

The best prices and last minutes for this Holiday park by:

With partner, 2013
"Geweldige camping"translate
Blebber
Restaurants

13/08/2013 Leuke camping met veel activiteiten vooral de animatie is goed ze doet het wel ff alleen en petje af de kids zijn helemaal weg van haar ! En negatieve reacties zijn snel gegeven via het social netwerk achteraf helaas . Als er dan iets fout gaat wat kan gebeuren omdat we allemaal mensen zijn en het niet naar iemands zin is ja dan gaan we zo lekker dingen afkraken erg zielig ! Als je de luxe van thuis wilt hebben dan zeg ik altijd blijf lekker thuis . Iedereen is er vriendelijk behulpzaam en iederren moet hard werken om het de gasten naar de zin te maken , ik zeg dikke duim ga zo door .

Eigenaar Tom, 24/08/2013
Owner says::  Dank voor jullie reactie. De onderstaande familie die negatief was heeft overigens weer voor volgend jaar geboekt. Ze komen dan voor het derde jaar. Ik denk dat inderdaad niet alles van de animatie leuk was, maar de nieuwe dingen als de kanotochten enzo wel. En het blijft een prachtige omgeving in het Beierse Woud waar gewoon heel veel te doen is en het niet duur is.

Family with young children, August 2013
"Prachtige camping in een prachtige omgeving."translate
sjoske_visser
Restaurants

10/09/2013 In 2012 voor het eerst op deze camping geweest en hetzelfde jaar weer voor 2013 geboekt.
Ook dit jaar hebben we weer een heerlijke vakantie gehad.
Ruime standplaatsen voor tent of caravan, voldoende toiletten, douches en wastafels.
Genoeg te doen voor kinderen en erg vriendelijk personeel.
De wifi-tent is een goed idee, jammer dat er mensen zijn die dit moet slopen.
We hebben inmiddels weer geboekt voor 2014!

Family with young children, August 2013
"Super Camping!!"translate
biancahartman27
Restaurants

29/08/2013 We hebben een heerlijke vakantie gehad op een super camping. Zeer goed ontvangen. Erg veel te doen in de buurt. Zoals kanotocht, Grose arber, Silverberg, Arbersee. Rodelen, enz. Ook hebben we via de camping een dagtocht naar Praag geboekt. Mooie stad en niks te regelen met parkeren. incl. gids.Allemaal geweldig.Debbie je deed het super in je eentje! Sanitair was niet nieuw, maar wel SCHOON! Het zwembad was ook erg lekker met sauna's en verwarmd buitenbad en bubbelbad. Eten is erg goedkoop en heerlijk!
Kortom geweldig!!

Family with young children, July 2013
"Leuke camping in een prachtige omgeving"translate
Ingrid
Restaurants

17/08/2013 Leuke camping voor jong en oud! Veel te doen in de buurt, prachtige omgeving. Van rodelen tot graskarten tot kanovaren. Gratis met de trein/bus reizen, bij Bayerisch Eisenstein even de grens over om goedkoop kleding te shoppen bij de Vietnamese toko's. Wij verbleven in een Waikiki stacaravan, deze was echt super! Ook de gratis Wi-Fi in en om het restaurant en Internet-tent was SUPER!

"Mooie rustige camping ."translate
A. Mensink
Restaurants

28/07/2013 Alles wordt goed schoongehouden, sanitair is netjes. Mooi en gezellig restaurant. De camping ligt naast een uitgebreid gemeente zwembad zoals vaker in Duitsland met een mooie ligweide en ook zwemvijver, speeltoestellen enz..
De camping ligt heel centraal en op loopafstand van het plaatsje Zwiesel.

"Mooi gelegen camping!"translate
Jeroen
Swimming pool

26/02/2014 Deze camping ligt op een plek waar veel te doen is in de buurt, abseilen, graskarten, boomklimmen enz. De restaurants zijn er lekker en goedkoop.

Family with older children, July 2013
"Goede, niet dure camping"translate
Mo
Service

25/08/2013 Mooie camping, met ruim opgezette campingplaatsen. Wij stonden op de laatste plek van de camping met een erg ruime plek waar wel 5 grote tenten opgezet konden worden. Minpuntje was alleen dat deze plek schuin liep, maar toch hebben we de tent goed neer kunnen zetten. Aan alle kanten nog ruim plek over voor onze partytent en ook onze tafel en 5 stoelen hebben we meerdere malen verplaatst om naar wens dan weer zon dan weer schaduw te hebben. De auto kon nog op de plek gezet worden en dan was er nog plaats om te badmintonnen naast de auto en de tent. Zeer schoon sanitairgebouw. Kinderen < 6 jr. mogen niet alleen naar sanitairgebouw. Er waren Wc-brillen, Wc-papier, zeeppompje bij het handenwassen en een handendroogapparaat. In de omgeving rodelen, goedkope supermarkt Lidl, het Baumwipfelpfad en het nabijgelegen zwembad. Klantvriendelijk personeel en niet te dure camping. Mooi weer gehad in hoogseizoen. Genoeg schaduw dmv bomen. Hoe verder naar achter, hoe meer schaduw.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?