Reviews Pension Haus Hirschfelder

1 November 2014

Haus Hirschfelder
Reviews Pension Haus Hirschfelder
Hindenburgstraße 23, 38709, Wildemann

If you want to avoid disappointment during your holiday in Pension Haus Hirschfelder? Then take a look at the reviews of Pension Haus Hirschfelder in Wildemann, written by other travellers.
Pension Haus Hirschfelder scores a 9.9 out of 10, based on 4 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Pension Haus Hirschfelder? Take a look at the reviews of Pension Haus Hirschfelder in Wildemann, placed by visitors. Next to that you can find 4 holiday photos regarding Pension Haus Hirschfelder on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Haus Hirschfelder Wildemann. You can be the first to add a review.

There are 4 reviews of Haus Hirschfelder

9.7
Travelling alone, October 2012
"Schitterend gelegen pension en vakantiewoning"translate
Klaas Feenstra
Rooms

25/10/2012 Prachtig gelegen in de Harz in het dorpje Wildemann, pension is warm ingericht en je voelt je er gelijk thuis. behaaglijke kamer. Eigenaars zijn heel erg aardig en hun is niks teveel om je verblijf tot een succes te maken.
Je kan zien dat er veel aandacht en liefde in het pension wordt gestoken.
Een zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Tevens kan men van de eigenaars veel informatie van de streek krijgen, om volop te kunnen genieten van de mooie omgeving. Tevens prachtig vakantiehuis te huur op dezelfde lokatie.

Family with older children, 2011
"Fantastische plek"translate
J. Hiddink

16/11/2011 mooie vakantiebestemming in een gezellig dorp te midden van de bergen van het Harzgebergte.

Family with young children, July 2011
"Perfect pension waar alles goed aan is."translate
Maurice

11/08/2011 Mijn vrouw en ik hebben met onze 2 kinderen in de zomer 2011 dit pension bezocht. Werkelijk alles is goed aan dit pension: fantastische eigenaar (ze kwamen ons bij aankomst al tegemoet lopen om ons te ontvangen en helpen), ruime en heel leuk en nette ingerichte kamers, ontbijtbuffet met veel zorg geregeld, iedere dag een warme ontvangst etc.
Wij zijn echt onder indruk geraakt en willen volgend jaar hier weer naar toe.

Friends, August 2009
"Heerlijke plek om uit te rusten"translate
Jarno en Corine

10/08/2009 Fijn groot vakantiehuis en van alle gemakken voorzien (wasmachine, magnetron, kachel, 1 kleine douche, 1 grote badkamer, 2 wc's, 3 ruime 2-persoonskamers, evt. kinderbed+kinderstoel)
Ook een grote tuin waar je echt in alle rust kunt zitten.
Wildemann is een leuk plaatsje, maar je kunt er niet veel bijzonders doen. Houd je van wandelen, dan ben je hier op de juiste plek!
Het pension staat er dicht bij, je kunt hier evt. op het terras wat drinken bestellen en elke ochtend kun je verse broodjes bestellen.
Al met al een fijne vakantie gehad.

Which country do you prefer driving in?