Reviews Christmas Market Cologne

24 November 2014

Christmas Market Cologne
Reviews Christmas Market Cologne
Multiple Locations, D-50667, Cologne (Köln)

Do you want to know what others thought of Christmas Market Cologne in Cologne (Köln)? On this page you can take a look at reviews of Christmas Market Cologne.
Christmas Market Cologne scores a 8.5 out of 10, based on 85 reviews
Are you curious about what other people thought of Christmas Market Cologne in Cologne (Köln)? Take a look at the reviews of Christmas Market Cologne on this page. You can view 98 holiday photos regarding Christmas Market Cologne. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

There are 85 reviews of Christmas Market Cologne

Friends, January 2014
"Fantastische sfeer"translate
Corné

24/01/2014 Heerlijk om eens de sfeer mee te maken.
Aanrader tenzij je totaal niet tegen grote drukte kan want druk is het zeker!

Friends, December 2013
"Mooie kerstmarkten"translate
Henriette

24/03/2014 Ik vind de kerstmarkt in Keulen echt een aanrader. Er is veel te zien, verschillende thema"s per markt, en ook kun je nog heerlijk winkelen in de stad.

With partner, December 2013
"Alleen in de avond erg gezellig."translate
a.coelman

22/12/2013 Heel veel eten maar wel een leuke sfeer in de avond

"Kerstmarkt in Keulen"translate
Willem

12/01/2014 We vonden het erg tegenvallen.
Geen gezellig verlichte straten zoals in Düsseldorf, veel winkels waren amper versierd.
De Markten liggen ver van elkaar en zijn niet te lopen zo druk dat het is ook omdat veel mensen bij de drink gelegenheden blijven staan zodat je er amper doorheen komt.
De restaurants zijn niet goedkoop, de kwaliteit van eten was prima.
De volgende keer zal het weer Düsseldorf worden of Oberhausen.

Group trip, December 2013
"Gezellig, sfeervol en soms te druk"translate
Rob

17/01/2014 Heerlijke kerstmarkten verspreid over de stad, maar vooral in het centrum. Zeven stuks is misschien een beetje teveel van het goede, maar ze zijn allemaal de moeite waard.

"Voorlopig niet weer"translate
familievanerp@caiwa...

06/01/2014 Erg druk, wel gezellig, maar wij misten wel levende kerstmuziek/koren. Met een georganiseerde busreis word je keurig in het centrum afgeleverd, maar terug moet je met een shuttlebus waar echt Honderden mensen staan te wachten! De sfeer werd tamelijk grimmig en mensen raakten geïrriteerd door het lange wachten. Als je eindelijk op de busparkeerplaats bent, mag je je bus gaan zoeken tussen zo'n 500 bussen. En dan te bedenken dat het vroeg donker is. Met 2 personen vind je nog wel ergens een stoeltje om te zitten, maar met ons groepje van 7 personen is het sowieso onmogelijk om ergens zittend koffie te drinken of te eten. Eten hebben we staand moeten doen bij de gele M.
Met de auto schijnt het overigens ook lastig te zijn om die in Keulen een dag te parkeren. Er waren onvoldoende plattegronden voor iedereen. Op goed geluk toch enkele kerstmarkten gevonden.

"Gezellig echte sfeervolle kerstmarkt"translate
AmHen

11/01/2014 Heerlijke geflaneerd op deze markten. Zowel die naast de Dom al was diewat compacter als op die in de Altstadt deze laatste had alles wat ik op een kerstmarkt verwacht. Zelfs een heerlijke schaatsbaan en ouderwetse duits aandoende stalletjes een mooie houten beelden die we zelfs gemaakt zagen worden. Deze markt stijgt met stip boven die van Düsseldorf uit.

"Gezellige markt"translate
Marina de bruin

20/12/2013 Erg gezellig, jammer van de tussen stukken tussen de markten

"Gezellig"translate
Hille

16/12/2013 Door de weeks beter te doen dan op een zaterdag voor kerst, want je loopt over de koppen heen.

"Genoeg kerstmarkten!"translate
Saskia

15/12/2013 Leuke en gezellige sfeer, lekker druk.
Genoeg te eten, drinken en leuke kraampjes met spulletjes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

Do you spend the Christmas holidays with family?