Arrival date
Departure date
From € 51
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Avital Resort Winterberg****
Reviews Hotel Avital Resort Winterberg****
Auf der Wallme 5, DE-59955, Winterberg (Sauerland)

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Avital Resort Winterberg****? Then take a look at the reviews of Hotel Avital Resort Winterberg**** in Winterberg (Sauerland), written by other travellers.
Hotel Avital Resort Winterberg scores a 7.8 out of 10, based on 41 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Avital Resort Winterberg****? Take a look at the reviews of Hotel Avital Resort Winterberg**** in Winterberg (Sauerland), placed by visitors. Next to that you can find 44 holiday photos regarding Hotel Avital Resort Winterberg**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Avital Resort Winterberg**** Winterberg (Sauerland). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

Family with older children, Febuary 2014
"Appartementen zijn gedateerd"translate
De Groot
Proximity to pistes

21/02/2014 Wij hadden een appartement, nummer 4. Mijn man en ik hebben de eerste nacht op de slaapbank in de woonkamer geslapen, maar dit was geen succes. Hoofdeinde lag 20 centimeter lager. Wij hebben dit gemeld bij de receptie en ook dat 1 van de rolluiken kapot was. De huismeester is gelijk komen kijken en concludeerde dat de slaapbank gewoon doorgezakt was. Het rolluik zou later gemaakt worden. Onze kinderen hebben de rest van de week op de slaapbank geslapen. Maar deze is echt aan vervanging toe. Een matras in de slaapkamer is ook aan vervanging toe, was ook doorgezakt. Douche was schoon, maar er zat schimmel boven de douchehoek. Onder de de douchehoek waren ook twee tegeltjes provisorisch terug gezet. Nadeel is dat er geen stofzuiger of stoffer en blik is, waardoor je zelf niet even de grond kan schoonmaken. De ligging is perfect. Bij het uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf was en ook geen prettige reis gewenst.

Business trip, 2014
"Abspannen total in Winterberg"translate
Rene Seipel
Swimming pool

20/01/2014 Ich bin Geschäftsreisend.....für mich ist das Avital eine Oase der Ruhe und
des feinen Unterschiedes.
Immer wieder gerne!

With partner, 2013
"Leuke en ruime betaalbare appartementen"translate
evelien

01/12/2013 prima appartementen.
Echter via touroperator wordt je onaangenaam verrast bij de eindafrekening met 35 euro eindschoonmaak! Staat dus niet bij je internetboekingsoverzicht.
Hun commentaar; staat vermeld op de site..ergens verstopt in een extra link...erg flauw!!

The best prices and last minutes for this Hotel by:

August 2013
"Appartementen: voor een lage prijs genoten"translate
Laura Berger
Proximity to pistes

12/08/2013 Mijn moeder en ik waren erg benieuwd naar de appartementen vanwege de lage prijs en de verschillende beoordelingen. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Pluspunten:
- erg ruim appartement, ruime badkamer, keuken etc
- mooie en centrale lokatie
- vriendelijk personeel (we mochten bijvoorbeeld zelf bepalen hoe laat we zouden vertrekken!)

Minpunten:
- niet erg schoon, de magnetron liep bijna weg...
- vanuit het centrum terug moet je wel bergopwaarts lopen

Al met al een aanrader, ik ga er zeker weer naar toe!

With partner, July 2013
"Kleine kamer geen wifi"translate
Bakker
Rooms

14/07/2013 geen wifi op de kamer, en ook beneden heel traag.
geen mogelijkheid ala carte te eten, thema buffet € 25,00 p.p.
Kamer vrij klein.

July 2013
"Goede prijs-kwaliteit"translate
Van_Belle
Proximity to pistes

14/07/2013 Wij sliepen in de appartementen. Deze zijn verzorgd. Je hebt alles wat je nodig hebt, maar vb. kamer met tapijt, geen vliegenramen en geen zeep of shampoo.

In het hotel is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Ze geven bruikbare informatie over het gebied.

Family with young children, Febuary 2013
"Prima hotel"translate
A. van der Kolk
4.0

22/02/2013 Een overnachting in febr 2013 geboekt. Correcte en vriendelijke ontvangst. Wij hadden 2x comfortkamer geboekt. Kamers waren ruim, schoon, keurig ingericht. Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Gebruik gemaakt van het zwembad en sauna. Prima! Ligging is in een woonwijk, op loopafstand van het centrum. Voor ons voor herhaling vatbaar!

With partner, January 2013
"Uitstekend hotel"translate
A. Plattel
Proximity to pistes

17/01/2013 Met actie hier twee dagen geweest.
Uitstekend naar ons zin gehad. Mooi sauna gebeuren en restaurant.
Moesten wel slapen in annex wat qua onderhoud wel wat te wensen overlaat. Service bovenmatig goed. Zeer vriendelijk personeel en foutjes worden direct en subiet rechtgezet.
Ligt wel in woonwijk maar slecht 200 meter van centrum.

With partner, October 2012
"Super vakantie gehad!"translate
Danielle
Rooms

22/10/2012 Wij zijn in oktober 2012 vier dagen naar Winterberg geweest. We hebben het super naar ons zin gehad in dit hotel. Het personeel is vriendelijk. We werden telkens vriendelijk begroet door het personeel en manager. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze hebben zelfs geregeld dat onze auto het weer deed na een lege accu.
De kamers zien er prima uit en zijn schoon. Het is wel redelijk gehorig, maar dat is vaak in hotels. Het zwembad, de sauna en de fitness zijn schoon en je kun lekker tot rust komen. Een massage is ook zeker aan te raden. Het centrum van Winterberg is op loop afstand. We hebben één avond in het hotel gegeten, dat was het lekkerste eten van de week maar ook de grootste rekening. Zeker een aanrader om in de herfst naar dit hotel te gaan.

With partner, September 2012
"Prettig hotel"translate
H. Molenaar
Rooms

21/09/2012 In september een paar dagen in dit hotel verbleven. Mooie omgeving om te wandelen. Ligging van het hotel hadden we landelijker verwacht; het ligt gewoon midden in een woonwijk.
Wij hadden de standaard 2-persoonskamer; deze is wel érg klein. Geen aparte bedden maar een 2-persoonsbed van 160 cm breed. Omdat het dak schuin liep leek de kamer nog kleiner dan hij was.
Wel netjes schoon en verzorgd. Ontbijt prima, genoeg keuze.
Al met al een leuk hotel voor een paar dagen, maar dat is wel genoeg.
Wij hebben niet in het hotel gegeten; in Winterberg zelf zijn meer dan genoeg restaurantjes.

1 2 3 4 5 next