Arrival date
Departure date
From € 51
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Avital Resort Winterberg****
Reviews Hotel Avital Resort Winterberg****
Auf der Wallme 5, DE-59955, Winterberg (Sauerland)

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Avital Resort Winterberg****? Then take a look at the reviews of Hotel Avital Resort Winterberg**** in Winterberg (Sauerland), written by other travellers.
Hotel Avital Resort Winterberg scores a 7.9 out of 10, based on 45 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Avital Resort Winterberg****? Take a look at the reviews of Hotel Avital Resort Winterberg**** in Winterberg (Sauerland), placed by visitors. Next to that you can find 52 holiday photos regarding Hotel Avital Resort Winterberg**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Avital Resort Winterberg**** Winterberg (Sauerland). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

With partner, August 2014
"Prachtige omgeving, voordelige appartementen"translate
Berber de Vries
Proximity to pistes

17/08/2014 Na hier andere recensie's gelezen te hebben hield ik mijn hart vast voor het door ons gereserveerde appartement maar alles viel erg mee, een heel ruim appartement, alles waar we gebruik van maakten was schoon, de Italiaanse dame die het schoonmaakt is alleraardigst. Het interieur is van de jaren 80 maar er is heel veel kastruimte en de kamers zijn heel goed te verduisteren. De buurt is keurig, alles huizen zijn heel goed onderhouden en de tuinen idem dito, de straten zijn opvallend schoon. Het personeel is erg behulpzaam, heerlijk die gratis Winterberg Plus kaart waar je aardig wat mee kan ondernemen.

Family with young children, August 2014
"Leuk appartement voor heel weinig"translate
linda
Rooms

15/08/2014 Afgelopen week hebben we 4 dagen in het appartement van Avital gezeten. Het is heel goed bevallen en gaan volgend jaar zeker weer! De ligging is ideaal en het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden appartement nr 33 en hadden zelfs 2 slaapkamers (geboekt voor 1 slaapkamer). Het appartement is heel ruim en schoon. Ok wat vlekjes op het behang maar ja dat kan gebeuren. In de keuken was ook alles aanwezig. Genoeg kastruimte en de bedden waren ook goed. De slaapbank hadden we niet nodig ivm de extra slaapkamer dus daar kan ik niet veel van zeggen. We hadden ook een groot balkon en leuk uitzicht op paarden. Je krijgt er ook nog een Winterberg card bij waar je van heel veel leuke dingen (treintje, museum, zwembaden, rodelbaan, etc.) gratis gebruik kan maken. Er is geen wifi maar in het hotel kan je tijdens je gehele verblijf gratis gebruik maken van wifi. Ze zijn bezig met het renoveren van de appartementen dus het zal nog beter worden. Wij hebben het dus erg naar ons zin gehad!

Family with older children, July 2014
"Ruim maar gedateerd appartement"translate
Marcel
Rooms

28/07/2014 Een ruim appartement, dat nodig gerenoveerd moet worden. Goed schoongemaakt, maar hele vieze vloerbedekking en hele vieze wanden. Zo te zien veel gezinnen met kinderen voor ons. Grote vlekken op de muren van o.a. chocomel, "mooie" tekeningen op de muren van de kinderen, die geprobeerd zijn te verwijderen, maar alleen maar grotere vlekken hebben opgeleverd. De bedbank en het bed zijn beiden dringend aan vervanging toe.
Goed gelegen. Vriendelijk personeel.
Maar voor een dergelijke lage prijs kun je ook geen nieuw en hypermodern appartement verwachten.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

With partner, April 2014
"Super goed en schoon"translate
Maryse
3.0

11/09/2014 We hebben een heerlijk weekendje weg gehad in dit hotel. Winterberg is een leuk stadje en net groot genoeg om je een weekend te vermaken.
De kamer (en de rest van het hotel ook) was supernetjes en schoon, enige minpunt is dat we geen bad hadden. Aangezien we thuis geen bad hebben vind ik het heerlijk om op vakantie of bij een weekendje weg lekker te badderen. We hadden wel weer een mooi balkon en een grote flatscreen.
Het hotel en ontbijt waren fantastisch in orde, zoveel keuze en goede verse producten. Minpunt is echter dat toen wij er waren het zwembad van het hotel erg koud was, we zijn er meteen weer uitgegaan en ook de andere gasten lagen wel op de bedjes onder het zonnedak, maar niemand ging het water in.
Al met al een tophotel.

Family with older children, Febuary 2014
"Appartementen zijn gedateerd"translate
De Groot
Proximity to pistes

21/02/2014 Wij hadden een appartement, nummer 4. Mijn man en ik hebben de eerste nacht op de slaapbank in de woonkamer geslapen, maar dit was geen succes. Hoofdeinde lag 20 centimeter lager. Wij hebben dit gemeld bij de receptie en ook dat 1 van de rolluiken kapot was. De huismeester is gelijk komen kijken en concludeerde dat de slaapbank gewoon doorgezakt was. Het rolluik zou later gemaakt worden. Onze kinderen hebben de rest van de week op de slaapbank geslapen. Maar deze is echt aan vervanging toe. Een matras in de slaapkamer is ook aan vervanging toe, was ook doorgezakt. Douche was schoon, maar er zat schimmel boven de douchehoek. Onder de de douchehoek waren ook twee tegeltjes provisorisch terug gezet. Nadeel is dat er geen stofzuiger of stoffer en blik is, waardoor je zelf niet even de grond kan schoonmaken. De ligging is perfect. Bij het uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf was en ook geen prettige reis gewenst.

Business trip, 2014
"Abspannen total in Winterberg"translate
Rene Seipel
Swimming pool

20/01/2014 Ich bin Geschäftsreisend.....für mich ist das Avital eine Oase der Ruhe und
des feinen Unterschiedes.
Immer wieder gerne!

With partner, 2013
"Leuke en ruime betaalbare appartementen"translate
evelien

01/12/2013 prima appartementen.
Echter via touroperator wordt je onaangenaam verrast bij de eindafrekening met 35 euro eindschoonmaak! Staat dus niet bij je internetboekingsoverzicht.
Hun commentaar; staat vermeld op de site..ergens verstopt in een extra link...erg flauw!!

August 2013
"Appartementen: voor een lage prijs genoten"translate
Laura Berger
Proximity to pistes

12/08/2013 Mijn moeder en ik waren erg benieuwd naar de appartementen vanwege de lage prijs en de verschillende beoordelingen. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Pluspunten:
- erg ruim appartement, ruime badkamer, keuken etc
- mooie en centrale lokatie
- vriendelijk personeel (we mochten bijvoorbeeld zelf bepalen hoe laat we zouden vertrekken!)

Minpunten:
- niet erg schoon, de magnetron liep bijna weg...
- vanuit het centrum terug moet je wel bergopwaarts lopen

Al met al een aanrader, ik ga er zeker weer naar toe!

With partner, July 2013
"Kleine kamer geen wifi"translate
Bakker
Rooms

14/07/2013 geen wifi op de kamer, en ook beneden heel traag.
geen mogelijkheid ala carte te eten, thema buffet € 25,00 p.p.
Kamer vrij klein.

July 2013
"Goede prijs-kwaliteit"translate
Van_Belle
Proximity to pistes

14/07/2013 Wij sliepen in de appartementen. Deze zijn verzorgd. Je hebt alles wat je nodig hebt, maar vb. kamer met tapijt, geen vliegenramen en geen zeep of shampoo.

In het hotel is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Ze geven bruikbare informatie over het gebied.

1 2 3 4 5 next

What annoys you the most on the ski slopes?