Arrival date
Departure date
From € 60
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Anita's Ferienwohnungen
Reviews Holiday home Anita's Ferienwohnungen
Am Reilsbach 26, D-56812, Cochem

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home Anita's Ferienwohnungen? Then take a look at the reviews of Holiday home Anita's Ferienwohnungen in Cochem, written by other travellers.
Holiday home Anita's Ferienwohnungen scores a 9.4 out of 10, based on 6 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home Anita's Ferienwohnungen? Take a look at the reviews of Holiday home Anita's Ferienwohnungen in Cochem, placed by visitors. Next to that you can find 74 holiday photos regarding Holiday home Anita's Ferienwohnungen on the Zoover website. You can view 1 video regarding Holiday homeAnita's Ferienwohnungen. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Anita's Ferienwohnungen Cochem. You can be the first to add a review.

There are 6 reviews of Anita's Ferienwohnungen

9.2
9.2
9.7
9.6
8.9
Family with older children, April 2014
"Geweldig relaxplek met mooi uitzicht."translate
Helga
Space

09/04/2014 Alles wat we al gelezen hadden klopte.
Mooi, heel netjes, zeer vriendelijke mensen, geweldig uitzicht over de moezel, de bergen en het kasteel, heerlijke sauna, mooie tuin, fijne bedden, mooie nette badkamer, wifi aanwezig enz enz.
Slechts 5 min lopen van de bakker en een supermarkt, en ongeveer een kwartier lopen van het stadje, maar dat vonden wij juist wel een mooie wandeling. wij zitten liever niet midden in het centrum dus vonden dit ideaal. Het enigste wat misschien een minpuntje zou kunnen zijn is dat er geen NL zenders op tv te vinden zijn. Maar verder echt heerlijk genoten !!!

With partner, June 2011
"Prachtig uitzicht"translate
Yvonne
Space

25/06/2011 Keurige moderne vakantiewoning in rustig huis in dorpje vlakbij Cochem. Het uitzicht op Cochem, de burcht en de Moezel is fantastisch. Helaas ligt het balkon aan de andere kant van het huis en kijk je vandaar uit op de straat. Het huis staat hoger op de heuvel zodat het een klim is om van de winkel en de restaurants terug te komen naar het huis, behalve als je met de auto gaat natuurlijk. Omgeving is lekker rustig. De slaapkamer is ruim, maar de woonkamer is aan de krappe kant. Wij sliepen in woning Mosella.

With partner, May 2011
"SUPER !!!!!!"translate
Fam. Hart ( Hol...
Space

02/06/2011 Wij komen zeker terug ! Een gastvrij en vriendelijk echtpaar .Een appartement wat zeer schoon en enorm verzorgd is.Precies zoals de foto 's op de site weergeven. Van alle gemakken voorzien ! Een luxe douche cabine , vaatwasser , oven. etc. etc. Wij hadden type Moselle ( met balkon ) Een absolute aanrader. Vanaf het woongedeelte hadden we een schitterend uitzicht op de Moezel , Cochem en de Reichs Burg.
Aan de andere kant een mooi balkon met luxe stoelen , kortom GENIETEN !
Met vr. gr. Fam. Hart uit Huizen ( Holland )

The best prices and last minutes for this Holiday home by:

Friends, May 2009
"Prachtig!"translate
De Smedt Jos
Space

08/06/2009 De woning is zeer praktisch ingericht en biedt veel comfort.Elke ruimte wordt hierin maximaal benut.Ook de ligging is zeer goed en biedt tevens heel wat mogelijkheden tot ontspanning.Wat me erg bij is gebleven is de zeer vriendelijke en behulpzame service.Een echte aanrader!

With partner, April 2008
Annette
Space

16/05/2008 Het is gewoon een schitterend vakantieverblijf. Heerlijk rustig gelegen aan een doodlopende weg en een prachtig uitzicht op de Moezel en op Cochem.

With partner, 2006
"Mooi streek"translate
Kees
Space

28/11/2010 Hiervan kan je de hele moezel bezichtegen met z,n vele kastelen en mooie steden Vergeet je tomtom en rij lanfs de moezel schittrend en lekkere Riesling

What annoys you the most on the ski slopes?