Reviews Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche)

-7  °C

28 December 2014

Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche)
8.5
Reviews Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche)
An der Frauenkirche, 01067, Dresden

Do you want to know what others thought of Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche) in Dresden? On this page you can take a look at reviews of Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche).
Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche) scores a 8.5 out of 10, based on 18 reviews
Are you curious about what other people thought of Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche) in Dresden? Take a look at the reviews of Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche) on this page. You can view 26 holiday photos regarding Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche). - - -

1 2 next

There are 18 reviews of Onze Lieve Vrouwekerk (Frauenkirche)

Family with young children, May 2014
"Wundervolles Gotteshaus"translate
Margitta Krenkel

17/10/2014 Wir kannten die Frauenkirche noch als Ruine und warenbeeindruckt, auch vom Blick über die Stadt beim Kuppelrundgang.

With partner, May 2014
"Het hart van Dresden"translate
Klazien

15/05/2014 Al van ver is de koepel van de LVK zichtbaar. Prachtig van binnen, gereflecteerd in het water van de rivier en vanuit een luchtballon in de vroege avonduren.

With partner, April 2014
"Interessant bouwsel met heftig verleden"translate
JJ

10/04/2014 ook dit moet je gezien hebben.

With partner, December 2013
"Prachtige kerk"translate
Carlaatje

09/01/2014 zeker een bezoek waard. Lijkt meer op een theater van binnen.

With partner, October 2013
"Prachtige kerk met geschiedenis"translate
love_odh

07/11/2013 Prachtige kerk die geheel weer opgebouwd is nadat deze in 1945 verwoest is. Ontzettend mooi van binnen. Echt een aanrader om heen te gaan. De entree is gratis en vaak staat er een lange rij voor de deur. Je kunt ook bovenop de kerk maar daarvoor moet je betalen en ook daar staat een lange rij. Wij zijn de volgende ochtend vroeg teruggegaan en toen konden we zo doorlopen. Een fantastisch uitzicht boven.

Family with young children, July 2013
"Ook mooi gerestaureerd"translate
w

27/10/2013 Prachtig interieur. De kerk heeft echter wel beperkte openingstijden waar je even alert op moet zijn

With partner, 2013
"Heel mooi Hersteld"translate
Marc

08/05/2014 Bij een bezoekje aan Dresden is dit een absolute must.

With partner, 2013
"Mooie kerk"translate
Linda

23/02/2013 Mooi vormgegeven kerk in Dresden.

Friends, 2013
"Mooiste kerk"translate
lottte

06/01/2013 De vrouwenkerk in Dresden is absoluut de mooiste kerk.

Friends, August 2012
"Prachtige kerk"translate
nicowim

14/09/2012 Zwaar beschadigd in de 2e wereldoorlog maar weer in oude barokke luister hersteld. Lijkt binnen wel wat op een schouwburg (vele balkons).

1 2 next

Best Accommodations in Dresden

What annoys you the most on the ski slopes?