Reviews Apartment Vanas

Vanas
1 Review
Reviews Apartment Vanas
Agios Anagyriou Monestary Sofou, 18050, Spetses

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Vanas? Then take a look at the reviews of Apartment Vanas in Spetses, written by other travellers.
Apartment Vanas scores a 9.0 out of 10, based on 1 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Vanas? Take a look at the reviews of Apartment Vanas in Spetses, placed by visitors. Next to that you can find 2 holiday photos regarding Apartment Vanas on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Vanas Spetses. You can be the first to add a review.

1 Review in Vanas

1 Review
With partner, September 2014
"Geweldig verblijf na onze reis in de Peloponnesus."translate
Jan en Adri
Space

17/09/2014 Na 2 weken door de Peloponnesus te hebben gereisd hebben we nog twee weken over om lekker helemaal niets te doen. We zijn terechtgekomen op het eiland Spetses bij Vanas Appartments en hebben besloten om hier nog wat langer te blijven. Het is een super relaxte plek en de mensen zijn hier erg vriendelijk en gastvrij. Het is hier half september, nog hoogzomer met temperaturen van + 30 graden. Een eenvoudig Grieks ontbijt is in de prijs inbegrepen. We zitten ongeveer 1,3 km van het gezellige Stadje Spetses, waar we s'-avonds keuze hebben uit verschillende restaurants. Het eerste strand ligt op 300 meter. Voor ons vervoer naar o.a. de andere strandjes hebben we een scooter gehuurd.

Which country do you prefer driving in?