Reviews Joe's Gone Diving

25 July 2014

Joe's Gone Diving
Reviews Joe's Gone Diving
Ngurah Rai Bypass 44A, 80228, Sanur

Do you want to know what others thought of Joe's Gone Diving in Sanur? On this page you can take a look at reviews of Joe's Gone Diving.
Joe's Gone Diving scores a 9.0 out of 10, based on 27 reviews
Are you curious about what other people thought of Joe's Gone Diving in Sanur? Take a look at the reviews of Joe's Gone Diving on this page. You can view 17 holiday photos regarding Joe's Gone Diving. - - -

1 2 3 next

There are 27 reviews of Joe's Gone Diving

Travelling alone, 2014
"Super!"translate
Thijmen de Loos

28/06/2014 super vriendelijk, zorgzaam en profesioneel!
alles top geregeld en verzorgd.
genoten van deze ervaring. een aanrader voor iedereen en zeker voor herhaling vatbaar:-)
kort om , Super !

Friends, 2014
"Duiken"translate
e_adema

26/02/2014 mooie duik locaties en veilig duiken

Family with older children, November 2013
"Goed georganiseerd"translate
Fam van Oversteeg

05/12/2013 Prima materialen, goede begeleiding.

With partner, September 2013
"Prima Nederlandse duikschool"translate
r_van_hoorn

30/11/2013 Na goed mailcontact vooraf met Jan en Mirjam, hebben wij in sept 2013 vijf dagen gedoken met Joe's Gone Diving, 10 duiken. Hierbij hebben wij mooie duiklocaties bezocht (Tulamben, Padang Bai, Mantapoint en Crystal Bay). Wij hebben diverse gidsen gehad, met verschillende kwaliteiten, onder een zeer goede begeleiding. Ook het maken van foto's was geen probleem, waardoor wij prachtige foto's als herinnering hebben. Wel jammer was de onnodige discussie met Jan, over het meenemen van een duikmes (volgens hem niet noodzakelijk). Tijdens het duiken in Padang Bai hebben wij toch écht vislijnen gezien. En dan nog: Als iemand zich daarmee veiliger voelt, dan is deze discussie naar onze mening beslist overbodig. Verder; Netjes en vriendelijk personeel, goede locaties voor de lunch, mogelijkheid tot opslag duikspullen, prettige de-/briefings. Duikschool waarmee je gerust prachtige en veilige duiken kunt maken in Bali. En daar gaat het toch om op vakantie. Als wij in Bali zijn gaan wij zeker terug!

Family with older children, August 2013
"Geweldige duikervaring"translate
Anne

22/08/2013 Onze zoon van 17 jaar heeft van instructeur Ronald drie dagen prima duiklessen gehad, evenals de bijbehorende theorie.
Vooraf en tijdens onze vakantie hadden wij prettige mailcontacten met Jan en Mirjam en werden al onze vragen keurig beantwoord.
Na iedere duikdag kwam onze zoon met enthousiaste verhalen terug, variërend van onder water gevonden stoelen (na een storm), mooie vissen en en een barracuda.
Na afloop van de cursus hadden we een heel fijn persoonlijk gesprek met Jan, waarbij hij ons informeerde over de mogelijke vervolg-duiklessen, b.v. via een duikclub in Nederland en wel/niet aanschaffen van duikspullen, zodat ook wij als ouders op de hoogte zijn van alle mogelijkheden.
Kortom: supertevreden!

With partner, July 2013
"Aanrader!"translate
Martijn

04/08/2013 Tja een 10. Kan niet anders oordelen. Prima uitrusting, perfecte gids en gezellige sfeer op de duikschool. Bij Joe hebben ze oog voor goede duikstekken. Ikzelf heb een Advanced brevet en kan dus de meeste soorten duiken maken. Wees niet bang als je geen brevet of open water hebt. Er is veel mogelijk, gewoon overleggen.

With partner, June 2013
"Dagtrip gehad"translate
Inge

12/07/2013 Mijn vriend heeft bij Joes een dagtrip naar Tulamben gehad om daar een scheepswrak duik te doen. Service is prima bevallen, jammer van de slechte condities voor de duik, maar daar kan Joe's niets aan doen.

Family with older children, May 2013
"Aandacht"translate
Gerrit de Munnik

24/06/2013 Jan en Mirjam hebben ons samen met heel veel geduld (en namen alle tijd om ons)het duikerswereldje binnen weten te loodsen. We waren met zijn vieren en werden allemaal heel persoonlijk behandeld. Ook de bijzonder plezierige sfeer op de duikschool en de lunch na het duiken in de Blue Lagoon waren geweldig. Een aanrader!
Wat steken jullie een energie in je 'klanten'.
We komen zeker terug!!!!

With partner, March 2013
"Super gedoken"translate
Sander

24/03/2013 Plannen van het duiken was relaxed en goed, apparatuur is van prima kwaliteit en de begeleiding van de divemasters ook. Al met al prima duikervaring, aanrader!

Friends, October 2012
"Geweldige tijd gehad"translate
Paul

14/10/2012 Ik heb hier samen met een vriend van mij mijn Open Water course gehaald en vervolgens 3 dagen a fun dives aan vast geplakt.

Gezellige en professionele dive shop, met veel persoonlijke aandacht.

1 2 3 next