Reviews Hotel Lory***

23 July 2014

Lory***
Reviews Hotel Lory***
Via Belvedere, 15, I-38018, Molveno

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Lory***? Then take a look at the reviews of Hotel Lory*** in Molveno, written by other travellers.
Hotel Lory scores a 9.0 out of 10, based on 39 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Lory***? Take a look at the reviews of Hotel Lory*** in Molveno, placed by visitors. Next to that you can find 89 holiday photos regarding Hotel Lory*** on the Zoover website. You can view 1 video regarding HotelLory***. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Lory*** Molveno. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

Friends, April 2014
"Aanrader voor motorrijders"translate
Ger Siebers
Rooms

04/05/2014 Was een kleine week met 4 vrienden voor een motortrip in hotel Lory. Het weer was vreselijk maar dat had natuurlijk niemand in de hand. Het hotel is een van de beste in zijn klasse. De kamers zijn zonder meer goed te noemen en de locatie prima. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij kwamen drijfnat aan en de eigenaar nam in de aankomsthal al onze natte spullen aan om ze voor ons te drogen. Het ontbijt is uitstekend. De kok verdient een pluim, elke avond wist hij ons weer te verrassen met zijn uitstekende kwaliteiten. De omgeving is perfect voor motorrijders die van een bochtje houden.

With partner, March 2014
"Heerlijk hotel waar je gelijk thuis komt"translate
Michael
Proximity to pistes

25/03/2014 Bij aankomst op zaterdagochtend (laagseizoen) werden we ontvangen met een lekkere cappuccino, konden we direct inchecken in de kamer en lekker douchen. Prima kamer, niet groot, vooral de badkamer wat krap. Netjes en schoon, alleen wat schimmel gezien in de douche. Wel een fijne douche met goede harde straal en altijd warm water (wel zo lekker bij wintersport!). De NL staf van het hotel zijn allemaal even aardig en persoonlijk. Gevarieerd en goed eten, bij HP elke dag compleet ontbijt en lekker 3 gangen-diner. Dagelijks staat het busje voor transport naar de piste klaar, op 30 meter lopen stopt de skibus.

De flexibele en informele staf van het hotel laten je gelijk thuis voelen zodra je dit hotel binnen stapt. Voor het geld zit je op een mooie locatie met uitzicht op het meer (voorzijde) en op 10 min. rijden van de het skigebied Paganella. Wij hadden de standaard kamer geboekt, maar kregen de duurdere kamer. Foutje dus en we kregen de upgrade gratis!

Fantastische week gehad bij Lory!!

Directeur Maurice, 26/04/2014
Owner says::  Beste, Bedankt voor jullie leuke, positieve en optimistische beoordeling. Zoals jullie weten huren wij het hotel en kunnen we helaas nog geen grote investeringen doen m.b.t. bijvoorbeeld de badkamers. U zat op kamer 102 en op het plafond boven de douchecabine moet het plafond bijgeverfd worden, dit is dus geen schimmel, maar ik kan mij voorstellen dat u dit dacht. Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens!

With partner, 2014
"Gastvrijheid, vriendelijkheid en heerlijk eten!"translate
René en Linsey
Proximity to pistes

16/02/2014 Een leuk hotel in een mooie omgeving.
Leuk, vlot personeel. Vriendelijke en gastvrije hoteleigenaren.
Wij zijn al 2 keer bij Hotel Lory geweest (1x in de zomer en 1x in de winter) en we komen zeker nog eens terug!
Wat een gemoedelijke sfeer en gezelligheid. Je voelt je er meteen thuis.
Ook elke avond heerlijk gegeten!

Group trip, Febuary 2014
"Gastvrijheid hoog in het vaandel"translate
Jacob Mosterd
Proximity to pistes

26/02/2014 Leuk hotel met zeer gastvrij personeel wat iedereen het naar wens wil maken. Het eten is elke dag heerlijk. Prachtig uitzicht vanuit kamer op het meer en de bergen. Zowel geschikt voor gezinnen als voor grotere groepen met uiteenlopende leeftijden.

With partner, December 2013
"Super gastvrij Nederlands hotel in de Italie"translate
Sandra Rouwhorst
Proximity to pistes

05/01/2014 Voor de 2e keer een weekje wintersport bij Maurice en karen in Hotel Lory. Weer volop genoten van de gastvrijheid, de gezelligheid, het lekkere eten en de zeer goede service. Wij hadden geluk met het prachtige wintersportweer, dus dat bracht ook veel Italianen op de been. Maar.... geen probleem met parkeren, je wordt gewoon iedere dag naar de piste gebracht en weer opgehaald. De pistes lagen er prachtig bij en als je gewend bent aan drukke pistes, dan is het hier echt een verademing! Genoeg ruimte op de piste en gezellige hutjes naast de piste om even te ontspannen in de zon. Super! Maurice, Karen, Tjeerd, Martijn, Bas en Stephanie: bedankt voor een gezellige, sportieve week en we komen zeker weer terug! Rob en Sandra

Friends, August 2013
"Zeer goed Hotel"translate
Dirk
Rooms

09/09/2013 Hotel Lory in Molveno is een echte aanrader, Service in een zeer ongedwongen sfeer waarbij elke vraag serieus wordt behandeld en naargeestig naar een oplossing wordt gezocht, wat ook eigenlijk altijd lukt. Prima personeel mede dankzij de eigenaren.
Prima eten, je hebt daar echt niets te klagen voor een zeer redelijke prijs.
Enhet uitzich is er een vanuit het boekje.

With partner, July 2013
"Fantastisch hotel in prachtige omgeving!"translate
Rianne
Rooms

21/10/2013 In juli/aug 2 weken hier verbleven, fantastische tijd gehad. Gemoedelijk hotel gerund door enthousiast team. Omgeving voor ieder wat wils: actief bezig zijn (wij hebben heel wat kms op racefiets ontdekt), luieren/lezen/lekker eten, steden bezoeken.
Wij hadden halfpension geboekt, maaltijden erg goed. Prijs/kwaliteit ook meer dan prima. Kortom: aanrader dit hotel!!

Friends, June 2013
"Leuke plek"translate
M.S. Ritzema
Rooms

26/07/2013 Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige sfeer. Met veel motorrijders te gast lukt dat meestal wel. Hele mooie ligging. Prijs kwaliteit verhouding hotel en eten was uitstekend. Halfpension zeer aan te bevelen. Prima 3-gangen menu dat dagelijks op creatieve wijze anders werd ingevuld.

Friends, May 2013
"Aanstekelijk enthousiasme"translate
John
Proximity to pistes

17/05/2013 Het personeel en de uitbaters zijn jong en erg enthousiast. Dit werkt zeer aanstekelijk waardoor je je meteen thuis voelt.
Het ligt heel mooi voor motortochten in de Dolomieten en het Gardameer.

Friends, April 2013
"Geweldig"translate
Annemie Briggen-Kee...
Rooms

08/05/2013 Voor onze eerste motorvakantie in de Dolomieten zijn we bij Hotel Lory terechtgekomen. Onze motoren konden in de garage staan en het smakelijke driegangen menu werd op een prima tijd geserveerd: 19.30 uur. Genoeg tijd dus om na een dag touren nog even wat te drinken en onszelf op te knappen. Ook met het kiezen van de routes zijn we prima geholpen. Verder was het uitzicht heel mooi, de eigenaars bijzonder aardig en de hond Lobbes altijd een knuffel waard. Zondermeer een aanrader!!

1 2 3 4 next