Arrival date
Departure date
From € 46
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Il Nido del Merlo
Reviews Apartment Il Nido del Merlo
Via Montalese, 51030, Pistoia

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Il Nido del Merlo? Then take a look at the reviews of Apartment Il Nido del Merlo in Pistoia, written by other travellers.
Apartment Il Nido del Merlo scores a 8.7 out of 10, based on 6 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Il Nido del Merlo? Take a look at the reviews of Apartment Il Nido del Merlo in Pistoia, placed by visitors. Next to that you can find 57 holiday photos regarding Apartment Il Nido del Merlo on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Il Nido del Merlo Pistoia. You can be the first to add a review.

There are 6 reviews of Il Nido del Merlo

With partner
"Prima keuze"translate
Esther
Space

17/09/2008 Wij zij net terug en werden zeer vriendelijk ontvangen.
Het appartement was voor 2 personen zeer groot en schoon en niet sober.
Verder een heerlijk zwembad en een prachtig uitzicht.
Kort om een aanrader.

Family
m. eysink

20/07/2008 Martino & Alberto
wij waren twee weken in Il Nido del Merlo, een geweldige acommodatie, met een zeer gastvrije eigenaar, een mooi zwembad, en een mooi uitzicht over de bergen bij Pistoia en de olijfbomen en wijngaarden. De inrichting is sober voor wat betreft servies- en keuken. Een absolute aanrader.
Touto Bello !!!!!

Family
P.J. Lemmens
Space

04/07/2008 Een geweldige plek met zeer gastvrije eigenaar. Kleinschalig, dicht bij Florence, Lucca, Pisa en vele andere bezienswaardigheden. De appartementen zijn voorzien van de meest noodzakelijke inrichting, sober en degelijk. Wij gaan er dit jaar voor de derde keer naar toe. Kortom, de moeite van het bezoeken meer dan waard!

The best prices and last minutes for this Apartment by:

With partner, July 2008
"Voor herhaling vatbaar!"translate
Elisa en Rony
Space

12/08/2008 We zijn hier per toeval beland en het was meer dan een meevaller! Oorspronkelijk wilden we hier 2 nachten blijven maar uiteindelijk zijn het er vier geworden! We hebben genoten van de rust en de mooie omgeving in de nabijheid van mooie steden als Pistoia,Prato en Firenze. 's Morgens stond er steeds een lekker uitgebreid Italiaans ontbijtbuffet op ons te wachten! Vooral de ongelooflijke Italiaanse gastvrijheid zal ons bijblijven! Tiziano, Roberta, Tamara en Gianfranco zijn echte schatten die meer dan hun best doen om het je naar je zin te maken! " Nido del Merlo", dat is echt "la dolce vita" op zijn best!
Carissimi amici italiani del Nido del Merlo, speriamo de vedervi presto!

With partner, June 2008
K
Space

15/06/2008 Zijn hier een week geweest. Het complex ligt in de luwte van de bergen aan een doorgaande weg maar daar heb je geen last van. Een erg knus appartementencomplex en tevens ook een B&B. Eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij en doen er alles aan om het je naar je zin te maken, spreken alleen geen Engels. De twee appartementen met badkamer met bad zijn leuk en goed ingericht degene met douche bevindt zich deels in het souterain en heeft hierdoor weinig daglicht. Het zwembad is leuk en heeft goede ligstoelen. Tevens beschikt het complex over een kleine tuin waarvan je gebruik kunt maken. 1 keer per week kun je bij de eigenaren aanschuiven of een pizza uit eigen steenoven nuttigen. Tegenover het complex ligteen kleine supermarkt. Tevens is het een goede uitvalslokatie om pistoia, prato en florance te bezoeken aangezien het een goede relatie tot de snelweg heeft. Voor ons een geslaagde vakantie!

Family, July 2007
p. lemmens
Space

28/02/2008 super locatie met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

You’ll find the friendliest people in: