Reviews Apartment Torre di Catilina***

30 July 2014

Torre di Catilina***
Reviews Apartment Torre di Catilina***
Via Forra Sanguinaria 81, I-51100, Pistoia

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Torre di Catilina***? Then take a look at the reviews of Apartment Torre di Catilina*** in Pistoia, written by other travellers.
Apartment Torre di Catilina scores a 7.1 out of 10, based on 39 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Torre di Catilina***? Take a look at the reviews of Apartment Torre di Catilina*** in Pistoia, placed by visitors. Next to that you can find 48 holiday photos regarding Apartment Torre di Catilina*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Torre di Catilina*** Pistoia. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

There are 39 reviews of Torre di Catilina***

6.2
6.7
7.5
With partner, 2012
"Alles top behalve de beheerder"translate
Passewaaij
Swimming pool

13/07/2014 Lokatie is top, Pisa, Luca en Firenze goed te bereiken. Mooi complex, prima appartementen (alleen geen balkon). Zwembad super.
Alleen die eigenaar, wat een onbeschofte boer. Snauwen in de bar, veel lawaai/ruzie in zijn eigen appartement.

With partner, May 2012
"Dit nooit meer."translate
A.B.Wijnolst
Space

30/05/2012 Onze slechtste vakantie beleving ooit !! Sterk verwaarloosde tuin en zwembad. Zeer norse en slecht op dienstverlening ingestelde beheerder. Stroomvoorziening m.b.v. diesel agregaat waardoor regelmatig stroomuitval als de dieselolie op is en gaat midden in de nacht de noodverlichting op je slaapkamer aan. Geen bed-of handdoekverschoningen. Pomp zwembad kapot. Snackbar leeg en gesloten. Weinig zonnebedden. Paradijs voor zwerfkatten die de hele dag lopen te krijsen. Muf ruikend en vies smakend drinkwater en .... geen stroom ook geen water meer. Zeer donkere kamers, zeker als je de verkeerde krijgt. Geen zon, dan de hele dag lampen aan. Zeer sobere (keuken)inrichting.

Family with older children, 2012
"Het is verstandig wat anders te zoeken"translate
Olaf
2.0
1.0
1.0
2.0
3.0

05/05/2012 Op de beschrijving zag dit appartement er erg leuk uit. Totdat we er an kwamen. We hadden geluk dat de receptie open was, verder was dat ding niet open. Ze spraken er ook alleen maar Frans en Italiaans, al was dat niet het grootste probleem maar van een toeristisch iets zou je toch wel verwachten dat ze ten minste Engels spreken Maar dat was nog niet eens het ergste. Volgens de beschrijving was het zwembad vanaf half april open, wij kwamen eind april, geen zwembad! Wij klagen, zeiden ze dat er problemen waren. Anderen kregen te horen dat het zwembad niet open was omdat er sneeuw op de bergen lag, weer een andere reden was dat het over een paar dagen 1 mei was etc. Wat ook erg tegenviel was de douche. Afgezien van het water dat vreselijk stonk en afkomstig was van een piepende boiler was die douche verschrikkelijk krap. Verder was er ook geen buitenzitje en de tafels die je kon pakken van buiten waren ook zo weg... Al met al hadden wij het gevoel dat ze niet klaar waren voor gasten.

Family with older children, August 2011
"Prachtige ligging!"translate
Mos376
Space

25/08/2011 Het complex ligt heel mooi op een helling in het Toscaanse landschap. De appartementen zijn heel sober ingericht - wij hadden nr 14 een vrij donker appartement. Een groot nadeel was dat wij geen "buiten" hadden..wij konden niet voor ons appartement zitten want dan zat je op het looppad. Indien je een 2 kamerappartement boekt heb je bijna nooit een plek om te zitten...er zijn een paar met terras. De duplex appartementen daarentegen hebben vaak wel een balkon. Ook ontbreekt het aan tuinmeubels...wat toch wel een gebrek is...Het zwembad is helemaal okay en de ligbedden zijn fantastisch - wel wat aan de weinige kant als het complex geheel vol zit. Verder hebben wij een leuke week gehad - het complex ligt heel centraal tov de mooie steden. Het stikt er wel van de muggen, anti muggenspray is echt een must!

Family with young children, August 2011
"Heel fijne vakantie gehad!"translate
metam
Space

28/08/2011 Veel is al gezegd, en met het meeste ben ik het wel eens. Wij zaten in app. 4 onder de ruimte die de beheerder bewoont met zijn vriendin. Je hoort hen wel lopen en praten, maar verder geen overlast (geen muziek oid). Het appartementengebouw is heel gemakkelijk te vinden, via de SS64, vanuit Pistoia dan linksaf de Via de Sanguinaria in (waar je rechtsaf een afslag naar Valdibrana hebt). De Tomtom vond het ook heel gemakkelijk. De kinderen (8 en 9) vonden het er heel leuk, het zwembad was geweldig (en geen regels over wat er wel of niet mag, 's avonds lekker zwemmen, speelspullen erbij, allemaal geen probleem) en er waren ook andere Nederlandse (en anderstalige) kinderen, wat het heel gezellig maakte voor hen. Wij hadden twee stoeltjes meegenomen om buiten te kunnen zitten, en ook wat keukenspullen. Ter plaatse een paar longdrink- en bierglazen gekocht. Inderdaad waren er vervelende muggen, ben zelf ondanks veel smeren toch heel veel gestoken. Ze prikten de hele dag door.

Family with older children, August 2011
"Mooi, rustig gelegen apartementen"translate
Witkam
Space

24/08/2011 Mooi en rustig gelegen appartementen complex. Ligt enigzins wat aan de buitenkant van Pistoia dus lastig als je met het vliegtuig komt. Onderhoud is goed, ruimte goed, keuken sober ingericht en nauwelijks voldoende keukengerei. Mooi zwembad, sobere bar met alleen drink mogelijkheden. Sobere balkons of terras.
We hebben ons er wel vermaakt maar je bent wel afhankelijk van vervoer voor boodschappen of om te gaan eten.

Family with young children, July 2011
"Tegenvaller"translate
Coen
3.0

31/07/2011 Ruime appartementen, maar veelal geen zitgelegenheid bij het app. Je kunt in de loopgang of het gezamenlijke terras gaan zitten. Geen eetgelegenheid aanwezig, wordt door 'touroperator' wel benoemd! Zeer gehorige app, zeker als je zoals ons direct onder het paleisje van de beheerder verblijft (nr4). Net zwembad en goede (wel iets te weinig) ligstoelen, maar veel onkruid tussen de tegels. Het gemis van een eigen balkon en/of zitgelegenheid is voor ons de reden hier nooit meer terug te keren. Voor kleine kinderen is er eigenlijk geen alternatieve ruimte beschikbaar zonder ver van het app te vertoeven.

With partner, July 2011
"Super vakantie"translate
Linda
Space

10/08/2011 Wij hebben de afgelopen 2 weken een heerlijke vakantie gehad in Torre di Catilina. Zonder auto kom je bijna niet van het appartement af maar met een auto is het super. Er zijn veel mooie steden in de buurt en een mooie dierentuin. De beheerder is wat stug en doet alsof hij helemaal geen Engels spreekt. Echter na een aantal borreltjes op het terras spreekt hij redelijk Engels en doet hij lekker mee. Wel is het jammer dat de bar niet zoveel voorstelt en je dus op het terras alleen wat kunt drinken als je het zelf pakt.

Verder was ons appartement nr. 18 netjes en schoon maar wel erg klein en de keukeninhoud viel erg tegen. (vier glazen, vier kopjes een paar borden, twee hoge pannen en een grill pan) Helaas geen tefal pannen. Het is dus luxe dat je een vaatwasser hebt het is alleen jammer dat je er niet zoveel in kunt stoppen.

Van bedvlooien hebben wij geen last gehad maar wel van de muggen. Verder hadden wij een heerlijk terras en dus alle ruimte om te zitten.

With partner, July 2011
"Tegenvaller!"translate
Mieke
Space

04/08/2011 Een moeilijk te vinden complex midden op een berg. Het telefoonnummer dat wij via onze touroperator kregen was zelfs niet in gebruik. De inrichting van de keuken was heel slecht. Maar 4 glazen waren aanwezig, wat er weinig is om een hele dag mee door te komen. De pannen die aanwezig waren functioneerde slecht.
Het complex is erg gehorig, wij verbleven naast de eigenaar (app.2) dat is geen aanrader! Er mist inderdaad een balkon of zitje, in de kamer zelf is het ontzettend donker, er waren weinig ramen. Ook wij hadden last van bedvlooien.
We hebben een leuke vakantie gehad, vooral in de omgeving, het appartement was zeker een domper!

Family with young children, July 2011
"Mooi complex, prachtige omgeving!"translate
TiJo
Space

09/08/2011 Wij waren hier drie weken met twee kinderen (5 en 6 jaar). De eerste week zaten we in een nogal donker, groot appartement zonder balkon en zonder uitzicht (nr2). Na een week mochten we verhuizen naar een prachtig appartement (nr21) met groot balkon en slaapkamer boven. Wel ook hier bedvlooien. De koelkast is groot, vaatwasser is een luxe en de oven hebben we veel gebruikt. Elk vertrek heeft airco (zonder bijbetaling) Het appartement dat je boekt komt qua indeling niet altijd overeen met het appartement dat je ter plekke toegewezen krijgt.
Het zwembad is heerlijk en de ligging prachtig. Gratis gebruik van wasmachine en droogruimte. Voor kinderen geen schommel of klimrek oid op het terrein aanwezig. Veel Nederlandse gasten, over het algemeen gezellig en rustig publiek. Handdoeken en lakens worden eenmaal per week vervangen. Wel auto nodig, eventueel met lijnbus naar Pistoia (halte is dichtbij). Op het centrale terras kan een drankje of ijsje worden gekocht. Fijne tijd gehad!

1 2 3 4 next