Arrival date
Departure date
From CHF 143
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Malbun
reviews Malbun

Would you like to know what other people thought of their holiday in Malbun? Then take look on this page at the reviews written by other travellers. Did you spend your holiday in Malbun? Then you can add your review here.
Malbun scores a 8.1 out of 10, based on 10 reviews
Would you like to know what other people thought of their holiday in Malbun? Take a look at the reviews of other travellers about Malbun. Have you been on a holiday in Malbun yourself? Add your review here. - - - -
Unfortunately no reviews have been added regarding destination Malbun. You can post a review regarding destination Malbun if you like.

Did you visit this destination?

There are 10 reviews of Malbun

4.0
9.5
Family with young children, July 2013
"Mooi, rust, vriendelijke warme cultuur"translate
Michèle
3.0

23/07/2013 Mooi, rust, natuur, vriendelijke warme cultuur

Group trip, January 2013
"Een prachtige plek"translate
Roman
Atmosphere

03/02/2013 Malbun heeft een goed skigebied en ligt in een prachtige omgeving.
Er zijn wel heel veel hotels, net voor Malbun ligt het plaatsje Steg hier zijn nog diverse mooie houten gebouwen.

With partner, September 2012
"Niet te beoordelen op dit moment"translate
karinp_1959

26/09/2012 Er was een grote renovatie van de wegen gaande, dus de indruk van Malbun werd daar erg door getekend. Ik denk dat het normaliter een erg prettig dorp is om in te verlbijven. Aangezien wij in de omgeving wandelden was dit verder geen probleem.

Find more information about Malbun at:

Family with young children, August 2012
"Prachtige natuur"translate
De Baets Rudi
5.0
5.0
Atmosphere

02/09/2012 In de zomer mooi wandelgebied en in de winter denk ik met 4 skieliften gegarandeerd veel plezier.

With partner, July 2010
"Malbun"translate
hoinjsz

16/08/2010 Dit is een echt ski-dorp waar in de zomer weinig te beleven is behalve wandelen.

With partner, January 2009
"Prachtige plek"translate
lou stroek
3.0

25/11/2009 voor beginners en kinderen top
algemene indruk is direkt thuis gevoel
omgeving is mooi en puur
goeie pistes voor kinderen
en de sfeer is super
uitgaans leven vond ik niet veel maar we sliepen in vaduz

Family
"Is klein dorpje , mooi van natuur"translate
Ann Strijmeers
Surroundings

05/09/2008 dienst toerisme is aanwezig, bankautomaat is er ook, Supermarkt niet direct gezien, wel in de hoofstap grote supermarkt; Goede uitvalsbasis om wandelingen te starten

Family with young children, Febuary 2008
"Gezellig, klein, familie aanrader"translate
Marion de Bresser
2.0
Atmosphere

20/02/2009 Wij gaan al jaren hier op wintersport. Klein gebied maar als je met een groep gaat of kleine (tot 14 jaar) kinderen een aanrader aangezien je elkaar regelmatig ziet. Geen Nederlandstalig les wordt er gegeven. Maar verder is het super! Bank/supermarkt/winkeltjes/ voldoende liften/pistes/wandelroutes. Alleen niet teveel verwachten van het uitgaansleven. Is er eigenlijk bijna niet.

Family with young children, December 2005
"Lekker skidorp"translate
Fam. van Alphen
Atmosphere

27/12/2010 Hier hebben we een heerlijke skivakantie gehad en genoten van alle mensen en de gezellige hotelbar. Het is een compact skigebied waar vooral voor kinderen prima te skiën is.

With partner, May 1988
"In de zomer weinig te beleven"translate
Rinus
Surroundings

22/08/2011 Een rit vanuit Triesen naar Malbun voert door een lange tunnel die uitmond bij het dorpje Steg in het Malbuntal, Hier staat een schilderachtige kerkje langs de rivier.
Als men verder omhoog rijd naar de wintersportplaats Malbun komt men door een fraaie bergwereld, maar in Malbun zelf is in de zomer niets te beleven.

What annoys you the most on the ski slopes?