reviews Cape Maclear

7.3

22 September 2014

Cape Maclear
reviews Cape Maclear

Would you like to know what other people thought of their holiday in Cape Maclear? Then take look on this page at the reviews written by other travellers. Did you spend your holiday in Cape Maclear? Then you can add your review here.
Cape Maclear scores a 7.7 out of 10, based on 2 reviews
Would you like to know what other people thought of their holiday in Cape Maclear? Take a look at the reviews of other travellers about Cape Maclear. Have you been on a holiday in Cape Maclear yourself? Add your review here. - - - -
Unfortunately no reviews have been added regarding destination Cape Maclear. You can post a review regarding destination Cape Maclear if you like.

Did you visit this destination?

There are 2 reviews of Cape Maclear

6.3
7.3
Family with older children
"Jammer van alle viezigheid op de stranden"translate
margriet slager
Surroundings

03/05/2009 heel jammer dat dit prachtige dorp aan het lake zo weinig verzorgd oogt voor buitenlandse toeristen. veel backpackers die het met de hygiene niet zo nauw nemen, en een hele slordige indruk geven aan dit dorp

Group trip, October 2008
"Relax to the max!"translate
Saskia
Surroundings

05/11/2008 Tijdens een groepsrondreis (kampeersafari) zijn wij 3 nachten in Cape Maclear geweest. Wij hebben gekampeerd bij Fat Monkeys in Chembe, een geweldige campsite direct aan het meer. We zijn o.a. met een bootje naar een eiland geweest om te snorkelen en hebben met een gids een wandeling door het dorp gemaakt. Het meer is geweldig om te snorkelen, duizenden visjes in allerlei bonte kleuren. Ook zitten er veel visarenden en ijsvogels. De bevolking is heel vriendelijk en niet echt opdringerig naar toeristen toe. De sfeer is super relaxed, je waant je in tropische omgeving. Voor ons zeker een plek waar we nog eens terugkeren.

What is most important to you when choosing a city break?