Reviews Apartment Xlendi Heights**

24 October 2014

Xlendi Heights**
Reviews Apartment Xlendi Heights**
Bonnici Street, 3510-032, Xlendi

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Xlendi Heights**? Then take a look at the reviews of Apartment Xlendi Heights** in Xlendi, written by other travellers.
Apartment Xlendi Heights scores a 6.4 out of 10, based on 7 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Xlendi Heights**? Take a look at the reviews of Apartment Xlendi Heights** in Xlendi, placed by visitors. Next to that you can find 2 holiday photos regarding Apartment Xlendi Heights** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Xlendi Heights** Xlendi. You can be the first to add a review.

There are 7 reviews of Xlendi Heights**

"Simpel, maar ok."translate
Sandra
3.0

14/08/2008 Voordelen:
- De appartementen zijn zeer ruim, wij waren met 5 personen en hadden 3 slaapkamers.
- Het uitzicht op de baai en de ligging zijn perfect!

Nadelen:
- De inrichting is oud en versleten. Sommige stoelen waren niet te gebruiken. De keuken is niet geschikt om te koken: oud gasstel en te weinig keukengerei. Alleen de koelkast was nieuw en werkte naar behoren. Bovendien was er geen winkel in Xlendi waar we zelf een ontbijtje of verse spullen konden kopen.
- De handdoeken stonken al voor we ze gingen gebruiken. In 10 dagen is er niemand langs geweest om schoon te maken.
- Hoewel het appartement schoongemaakt was, blijft het er vies uit zien door vochtplekken op de muren en vloeren.
- De matrasjes waren erg dun en doorgelegen.

Gelukkig maakte het heerlijke eten, de mooie duikspots en de vriendelijke bevolking van Gozo onze vakantie toch een succes. Ik zou in Xlendi echter nooit meer voor een appartement kiezen!

Friends, August 2007
G.Putters
2.0
Space

29/08/2007 mooie ligging, qua uitzicht, en geweldig terras. De inrichting is aftans te noemen: beschimmelde doucheranden, afgebladderde ouwe keukenstoelen, afgeleefde of keiharde matrassen. Een wenteltrapje waar de meeste mensen niet af durven of niet tussen passen. Te weinig lakens aanwezig. Wel een "overlevings"startpakket. Minimaal aantal handdoeken, die bovendien stinken alsof ze zonder wasmiddel gewassen zijn.
Geen afwasteiltje of borstel oid aanwezig.
De muren , vloer en plafond zien er perfect uit....
De tv werkt ook.
Eigenaar is de heer George Galea, van hotel Zafira, onderaan de heuvel (aan de boulevard)

Family, August 2007
S. Melchers
4.0
Space

17/08/2007 Appartement kwam niet overeen met de beschrijving en fotos in het vakantieboek van touroperator en viel dus ook tegen. Desondanks hebben wij ons wel vermaakt want uiteindelijk ben je niet lang in het appartement. De informatievoorziening over sleuteloverdracht e.d. was onvoldoende.

Tevens vonden wij de informatieverstrekking over het reizen vanaf het vliegveld naar Gozo onvolledig en wij voelden ons aan ons lot overgelaten worden. Daarnaast was de door Hotelplan voorgestelde tijdstip bij aankomst om kennis te maken met de hostess onhaalbaar! Hier had meer rekening mee gehouden moeten worden.

Al en al zijn wij niet tevreden over de service van onze reisorganisatie zelf, maar dit heeft ons vakantiepret niet verpest.

With partner, August 2007
van der Burght
Space

13/08/2007 Prima, zeer ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Alleen de matrassen waren erg dunnetjes. Vanaf balkon schitterend uitzicht over Xlendi Bay. Minder geschikt voor oudere mensen en mensen met hele kleine kinderen, aangezien het een hele traploop is van en naar de baai.

With partner, October 2006
Ellen
Space

17/10/2006 Prachtig uitzicht over de baai. Zeer ruim appartement, netjes, schoon, sober en hier en daar wat versleten. Plavuizen vloeren, alleen hinderlijk als de bovenburen op hakjes lopen. Niet geschikt voor mensen die moeilijk traplopen vanwege de hoge ligging. We hebben hier een week met plezier gelogeerd.

Family, August 2006
thea ordelmans
Space

20/08/2006 Appartementen van meneer Vella. ( via vrienden uit gozo gehuurd)
Sober ingericht, maar alles wat nodig is is aanwezig.
Meneer Vella erg vriendelijk en kwam geregeld vragen of alles naar wens was.

With partner, June 2006
Pieter Smits
Space

05/03/2008 Als je op zoek bent naar rust en een mix van prachtige natuur en cultuur dan is dit de droombestemming. De appartementen zijn vlakbij het romantische haventje gelegen en zijn volledig in gozitaans stijl gebouwd.
Ze zijn goed verzorgd en ruim genoeg voor 4 personen. Bovenal hebben ze een terras met uitzicht op de baai van Xlendi. Een echte aanrader!

Which country do you prefer driving in?