Reviews Hotel Veranda Pointe Aux Biches***

20 April 2014

Veranda Pointe Aux Biches***
Reviews Hotel Veranda Pointe Aux Biches***
Coastal Road, 75240, Grand Baie

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Veranda Pointe Aux Biches***? Then take a look at the reviews of Hotel Veranda Pointe Aux Biches*** in Grand Baie, written by other travellers.
Hotel Veranda Pointe Aux Biches scores a 8.8 out of 10, based on 17 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Veranda Pointe Aux Biches***? Take a look at the reviews of Hotel Veranda Pointe Aux Biches*** in Grand Baie, placed by visitors. Next to that you can find 20 holiday photos regarding Hotel Veranda Pointe Aux Biches*** on the Zoover website. You can view 5 videos regarding HotelVeranda Pointe Aux Biches***. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Veranda Pointe Aux Biches*** Grand Baie. You can be the first to add a review.

1 2 next

With partner, May 2013
"5 sterren voor de prijs van 3"translate
jan vogel
Rooms

24/05/2013 Hadden privilege room all-in voor 2 weken geboekt.
Dit hotel heeft zijn geld iedere seconde waar gemaakt.
Ligging,kamer,personeel,eten,drankjes,sfeer enz. allemaal uitstekend. Hebben de wereld veel rond gereisd en in diverse 4 sterren hotels doorgebracht , maar dit hotel is een topper in vergelijking met de anderen !

With partner, July 2012
"Hele mooie huwelijksreis!"translate
Kelly
Rooms

13/09/2012 Wij zijn van 21 juli tot 6 augustus jl. naar Mauritius geweest. Het hotel was erg goed. Omdat wij honeymooners waren kregen we een privilege room. De kamer lag in het gedeelte waar geen kinderen waren toegestaan dus als je rustig wilde eten of zwemmen, dan kon dat gewoon. Het al la carte restaurant Sandy Lane serveerde heerlijk eten. Het buffetrestaurant vonden wij persoonlijk iets minder, maar dat komt omdat wij ook niet alles lusten. Kwaliteit was wel gewoon goed. Al het personeel was onwijs vriendelijk, van receptie, tuinman, barman enzo! Wij zijn zelfs een paar keer gebeld op onze kamer of alles naar wens was. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het enige minpunt is dat de drankjes in het hotel erg prijzig zijn (3 euro voor een frisdrank en 4,5 euro voor een koffie) All inclusive is erg duur en aangezien wij veel weg zijn geweest vonden we dit ook zonde. Dus houd daar wel rekening mee. Wij kunnen het hotel alleen maar aanraden. Er hangt een ontspannen sfeer en iedereen is superlief!

With partner, September 2010
"Een echte aanrader!"translate
Peter & Evelien
Rooms

30/09/2010 Ontzettend mooi, ontspannen en gezellig resort.
Wij hadden kamer 7005 (privelege kamer). Een echte aanrader met het mooiste uitzicht van het hele resort.
Eten in Senses restaurant is prima. Dagelijks ander thema (per week). Eten in Sandy Lane (a la carte) is fantastisch. Tegen betaling, maar zeker de moeite waard.
Al het personeel is behulpzaam, vriendelijk en in voor een geintje.
Het animatieteam is positief aanwezig (niet te nadrukkelijk of vervelend mocht je ergens geen zin in hebben).
Dit resort is een echte aanrader voor een ieder die een ontspannen vakantie wil (dagdromend over de oceaan turen en heerlijk op het strand of bij het zwembad liggen) en lekker wil eten en drinken.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

With partner, September 2010
"Fantastisch"translate
quirynen monique
Rooms

05/10/2010 zo een vriendelijkheid heb ik nog nooit gezien in een hotel,echt ongelooflijk.Echt alle personeel was super,altijd in voor een babbeltje of een grapje.De kamers met een attentie bij aankomst(vers fruit)de diertjes die het kamermeisje maakt van de handdoeken,echt heel leuk.Alles was ook zeer proper,ondanks het wat mindere eten een locatie om terug te komen,Super ontspannend.

Friends, January 2010
"Na 2 dagen weggelopen naar een ander hotel"translate
Billie
1.0

01/02/2010 de kamers waren mooi ingericht maar de noodzakelijke airco maakte enorm veel lawaai.
Het zwembad was niet proper , en dit is zeer zacht uitgedrukt.
Na klacht te hebben ingediend over het main restaurant mochten we de volgende dag in het andere restaurant eten,met als gevolg dat we alle 4 de ganse nacht op het toilet hebben gezeten.
Uiteindelijk verhuisd naar een 5 sterren hotel die merkelijk veel beter was.
Dit hotel is ondermaats.

With partner, November 2009
"Mooi complex, schitterende ligging"translate
cdhauwers
5.0
Rooms

21/03/2010 Het complex is kleinschalig en straalt rust uit. De kamers zijn ruim en mooi ingericht; het personeel vriendelijk. De tuin is goed onderhouden. Het grote zwembad met zicht op zee is mooi gelegen. Bovendien was er een 2° zwembad -voorbehouden voor de volwassen- waar het gezellig relaxen is. Ook de loungebar en het restaurant "Sandy Lane" zijn super gezellig!
De kwaliteit van het eten in het restaurant voor de klanten in half pension liet wel te wensen over: weinig variatie, vlees van mindere kwaliteit, vis meestal te droog. Ook de desserts waren meestal dezelfde en er was heel weinig vers fruit te vinden! Wij vonden dit een beetje raar want op het eiland vind je overal fruit (zelfs langs de weg). Het eten in de Sandy Lane was wel top (wel betalend).
Het eiland heeft ook heel wat te bieden (botanische tuin, watervallen, seven coloured earth, grand-bassin,...). Voor het organiseren van je uitstappen kan je best een prijs afspreken met een locale chauffeur of de locale bus gebruiken!

With partner, September 2009
"Super leuke vakantie gehad!"translate
Dennis en Brenda.
Rooms

21/10/2009 Onze reis duurde 15dagen. (12nachten in het hotel) en de tijd die vloog helaas voorbij. Mauritius is een ei(land) dat super veel de bieden heeft. Wij hebben 7 dagen een auto gehuurd, het autorijden is al een belevenis op zich. Voor mensen die bang zijn in de auto is het wel af te raden. In die 7 dagen super veel gezien en meegemaakt.
Het hotel is netjes en schoon, de kamers worden elke dag schoongemaakt, vriendelijk en behulpzaam personeel alleen het eten vonden wij wat minder(eentonig), de smaak was daar en tegen wel goed.
De voorlaatste dag hebben wij een excursie gedaan ( geboekt bij Bradley, verkoopt op het strand voor het hotel) deze persoon is echt betrouwbaar, wij zijn met een speedboot naar een plek gegaan waar je dolfijnen zag en waar je tussen kon zwemmen, daarna mochten we snorkelen en als afsluiter kregen we een bbq! Kortom een top vakantie!!!!

Family with young children, Febuary 2009
"Echt super vakantie"translate
Ab, mariksa, Tim en...
Rooms

22/02/2009 Tot nu toe onze mooiste vakantie, alles was boven verwachting.
Ook de kinderen vonden helemaal geweldig. Inderdaad was het waterpolo erg leuk om te doen.
Gedoken, biggame vissen en een dag varen BBQ-en en met dolfijnen gezwomen!!

Family with young children
"`ontzettend leuk"translate
tonny,sonny belle e...
Rooms

01/02/2009 geweldig leuk resort, ik kan me aansluiten bij de rest,vooral waterpolo in t zwembad leuk om te doen en ook om te zien,vriendelijk personeel,buffet mag iets uitgebreider,maar eten was wel goed.!
kamers keurig,overal schoon,kortom doen!!

Family with older children
"Een aanrader"translate
mabel, philip & bie...
Rooms

05/01/2009 dit hotel is een echte aanrader. heel gezellig, prachtige kamers, uitstekende service en heel vriendelijk personeel. iedereen is er een gast en wordt heel persoonlijk behandelt. dit hotel mag voor mij gerust een ster erbij hebben

1 2 next

What do you think of in-flight food?