Reviews Hotel Active Partyworld***

22 August 2014

Active Partyworld***
Reviews Hotel Active Partyworld***
Klepperheide 17, 6651 KM, Druten

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Active Partyworld***? Then take a look at the reviews of Hotel Active Partyworld*** in Druten, written by other travellers.
Hotel Active Partyworld scores a 4.7 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Active Partyworld***? Take a look at the reviews of Hotel Active Partyworld*** in Druten, placed by visitors. Next to that you can find 6 holiday photos regarding Hotel Active Partyworld*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Active Partyworld*** Druten. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Active Partyworld***

Nico Cuijpers
3.0
1.0
4.0

06/12/2012 Voormalig hotel sporthotel active world en nu veranderd in active partyworld. De kamers zien er uitgeleefd uit: scheuren en vlekken op de muren. Schimmel op het plafond. En vlekken op de vloerbedekking etc..
Tv met maarliefst 4 zenders. De matrassen zijn ook doorgezakt.
Het ontbijt krijg je de avond van tevoren in een doosje (1appel, 3 boterhammen en een pakje drinken)

Dit was de 2e en laatste keer dat ik hier zal overnachten

Friends, July 2006
"Goed verblijf"translate
jolanda
Rooms

20/02/2010 Ik verblijf hier ieder jaar 1 wee. Dit tijdens de 4daagse van Nijmegen.
Personeel is super vriendelijk.De 3 pers. kamer is prima met een lekker ligbad er in.
na het 1e jaar onze eigen senseo mee te hebben genomen, Staat er nu op iedere kamer een senseo met koffiepads.
bedden zijn heerlijk. Vooral na 40 km lopen.
Je kan gratis gebruik maken van het zwembad, sauna, stoombad en fitnish.
Eventueel kan je ook een fisio/sport masseur boeken.
Ontbijt is voor mij als loper geen aanrader(onbijt pakketje). Maar ik weet niet hoe het is als je daar ontbijt.
Voor het diner is er met de 4daagse wat geregeld wat goed is.
Ik ga nu voor het 4e jaar naar dit hotel.

You’ll find the friendliest people in: