Reviews De Veluwe Specialist

21 August 2014

De Veluwe Specialist
Reviews De Veluwe Specialist
Dorpsstraat 28, 3886 AS, Garderen

Do you want to know what others thought of De Veluwe Specialist in Garderen? On this page you can take a look at reviews of De Veluwe Specialist.
De Veluwe Specialist scores a 9.5 out of 10, based on 4 reviews
Are you curious about what other people thought of De Veluwe Specialist in Garderen? Take a look at the reviews of De Veluwe Specialist on this page. You can view 1 holiday photo regarding De Veluwe Specialist. 2 videos were made regarding De Veluwe Specialist. - - -

There are 4 reviews of De Veluwe Specialist

Group trip, March 2014
"Fantastische middag gehad met Mini Coopers"translate
Piet

18/04/2014 We hebben een mooie tourtocht gereden over de Veluwe in een ouderwetse Mini. Tijdens deze tour hebben we de mooiste plekjes van de Veluwe gezien! Een aanrader als je op de Veluwe bent.

With partner, 2012
"Leuke activiteiten!"translate
Charlot

05/03/2012 Wij hebben een mini-cooper gehuurd en een geweldige dag beleefd. Zeker aan te raden!

Group trip, May 2011
"Fantastische dag beleefd!"translate
Coen Verver

14/10/2011 Met moederdag ben ik met mijn vriendin en onze moeders op de E-step gestapt bij de Veluwe Specialist in Garderen. Na een prachtige route kwamen we uit bij kasteel Staverden waar een heerlijke High Tea voor ons klaar stond. Vriendelijk personeel, goed materiaal en een onvergetelijke dag!

Friends, April 2011
"Super dag gehad met onze Mini"translate
Arjan

14/10/2011 Samen met mijn pa een super dag gehad in onze oranje Mini! Goed verzorgd, mini reed prima en de meegekregen picknick smaakte goed! Zeker een aanrader!

You’ll find the friendliest people in: