Reviews Holiday home Loorelei****

17 September 2014

Loorelei****
Reviews Holiday home Loorelei****
Kerkendelweg 49, 3775 KM, Kootwijk

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home Loorelei****? Then take a look at the reviews of Holiday home Loorelei**** in Kootwijk, written by other travellers.
Holiday home Loorelei scores a 8.7 out of 10, based on 9 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home Loorelei****? Take a look at the reviews of Holiday home Loorelei**** in Kootwijk, placed by visitors. Next to that you can find 31 holiday photos regarding Holiday home Loorelei**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Loorelei**** Kootwijk. You can be the first to add a review.

There are 9 reviews of Loorelei****

8.6
With partner, August 2014
"Fantastische plek"translate
Mirjam van Hagen
Space

28/08/2014 Vakantiehuis Loorelei in Kootwijk is een super de luxe chalet waarin je werkelijk alles kunt vinden wat je nodig hebt. Het is werkelijkwaar van alle gemakken voorzien. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. De ligging is prima. Super gunstige tuin waar je de gehele dag in de zon of schaduw kunt zitten. Echt top! Op een rustig park en in de omgeving voldoende fietsmogelijkheden.

Family with young children, July 2014
"Schitterend huisje rustig park kindvriendelijk."translate
Erika
Space

02/08/2014 Vakantiehuis Loorelei is een prachtig vakantiehuisje voorzien van alle gemakken. Luxe, ruim, netjes en zeer kindvriendelijk. Rustig park, mooie ligging van het huisje en veel ruimte rondom het huisje.

Family with young children, May 2014
"Mooi huisje!"translate
Monique
Space

11/05/2014 Wij hebben samen met de kinderen een hele fijne midweek gehad in dit mooie huisje! Ondanks het slechte weer! Er is echt aan alles gedacht, tip top in orde. Een aanrader!

With partner, June 2013
"Mooi mooi"translate
ans meulenbroek
Space

24/07/2013 een prachtige locatie met een nog mooiere omgeving met name het kootwijkerzand waar we heel wat uurtjes hebben doorgebracht ,ook hadden we onze hond mee die de zandheuvels regelmatig beklom (lol)
Boswandelingen gemaakt helemaal een top midweek

With partner, June 2013
"Gewldige plek midden in de natuur."translate
J.P.L.M. de Bont
Space

25/06/2013 Erg mooi,en bijzonder, om tot rust te komen.
De omgevig is bosrijk,en veel natuur,met veel fauna.
De verhuurder,heeft aan alles gedacht.
Wij hadden een prijs betaald,voor buiten het hoogseizoen,en dat was het dubbel en dwars waard.Er is een restaurant,maar deze was beperkt open.In de buurt een kleine supermarkt,opeen ander vakantiepark.
Voor kleine kinderen een speelgelegenheid,voor oudere weinig vertier.

Family with young children, June 2013
"Heerlijk ontspannen weekje gehad!"translate
Ernestine
Space

15/06/2013 Afgelopen week gelogeerd in het verblijf Loorelei met zn drietjes (baby van 4mnd). We troffen het met het weer en hebben daardoor heerlijk gedurende de hele dag van de grote tuin en omgeving kunnen genieten. Daarnaast een fijn ruim huisje wat van alle gemakken voorzien is! Omgeving is prachtig en ontzettend veel te doen! Kortom, we hebben het erg naar ons zin gehad!

Friends, May 2013
"Mooie ligging"translate
Ap
Space

20/06/2013 De ligging van het huisje is erg mooi met veel mogelijkheden voor allerlei activiteiten zoals fietsen wandelen enz.

With partner, April 2013
"Geweldige Chalet!!"translate
Iris Huliselan
Space

11/04/2013 We hebben een heerlijk weekend in de geweldige chalet gehad voor een leuke prijs!
Vaatwasser, wasmachine, droger, barbeque, schuur met fietsen, alles is aanwezig.
2 slaapkamers, mooie keuken en mooi chalet...hij is als nieuw!
Hier kom ik zeker terug, en zelfs mijn moeder is erg enthousiast geworden.
Midden in de bossen, geweldige omgeving..heerlijk rustig..

Dit is een absolute aanrader, gewoonweg een Geweldige chalet in een zeer mooie omgeving!!

With partner, December 2012
"Comfortabel verblijf in luxe chalet"translate
Familie Mustert
Space

23/02/2013 Dit chalet is schoon en van alle gemakken voorzien. De inventaris is heel uitgebreid, er is een vaatwasser, een oven/magnetron en kabeltelevisie. Ook zijn er twee huurfietsen beschikbaar voor de huurders van het chalet. Dit staat op het landgoed Kerkendel dat tegenover een grote zandverstuiving ligt. Het is een mooie en hele rustige omgeving.

What is most important to you when choosing a city break?