Reviews Holiday home Loorelei****

28 November 2014

Loorelei****
Reviews Holiday home Loorelei****
Kerkendelweg 49, 3775 KM, Kootwijk

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home Loorelei****? Then take a look at the reviews of Holiday home Loorelei**** in Kootwijk, written by other travellers.
Holiday home Loorelei scores a 7.1 out of 10, based on 12 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home Loorelei****? Take a look at the reviews of Holiday home Loorelei**** in Kootwijk, placed by visitors. Next to that you can find 31 holiday photos regarding Holiday home Loorelei**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Loorelei**** Kootwijk. You can be the first to add a review.

1 2 next

M.holscher
4.0
3.0
Space

10/11/2014 Huisje keurig netjes achtergelaten. Borg van €100,- nooit terug ontvangen na herhaaldelijk verzoek. Prijs was incl schoonmaak. Ze zouden echter 3 uur extra schoonmaak in rekening hebben moeten brengen omdat er wat ijsaanzetting in vriezer zat na 2 dagen, we kennelijk enkele kopjes op een verkeerde plank in het kastje hebben gezet en er wat eens resten in het zeefje van de afwasser zaten. Ik neem aan dat dat in de normale schoonmaakkosten zit.

With partner, October 2014
"Pas op, zeer onvriendelijke verhuurders"translate
Annemieke
4.0
2.0
Space

10/11/2014 Nauwelijks iets van onze borg terug ontvangen. Wij (2 personen)hebben een 4 persoonshuisje gehuurd maar toen onze 2 dochters kwamen logeren moesten wij daarvoor extra. €7,50 per persoon per nacht voor bijbetalen. De mailwisseling was zeer onplezierig en wantrouwend van aard vanuit de verhuurders. Wij hebben na een week moeten vragen om terug storten van de borg. Na gebruik van de vaatwasser bleef er water in staan. Ook de vorige huurders hadden dit al bij de verhuurders gemeld. Het wasmiddeldosseerbakje van de wasmachine was zwart van de schimmel. De droger werkte absoluut niet goed.

Friends, October 2014
"Serieuze waarschuwing: gesjoemel met borg"translate
Vier vriendinnen
1.0
1.0
5.0
Space

19/11/2014 Wij hebben dit huisje een lang weekend gehuurd. Naar ons idee netjes gebruikt en netjes achter gelaten. Echter: wegens broodkruimels in de combimagnetron en een "vuil" glaasje in de badkamer (spoelbeker ontbrak, die zouden wij hebben weggemaakt?!) werd er € 16 van onze borg afgetrokken. En dit terwijl we € 49 aan schoonmaakkosten hebben betaald.......Bovendien moesten we zelf om teruggave van de borg vragen. Zo te lezen zijn we niet de eersten die problemen ondervinden bij deze verhuurder. Ons advies: huur lekker een ander huisje op de Veluwe, je struikelt er over!!

With partner, August 2014
"Fantastische plek"translate
Mirjam van Hagen
Space

28/08/2014 Vakantiehuis Loorelei in Kootwijk is een super de luxe chalet waarin je werkelijk alles kunt vinden wat je nodig hebt. Het is werkelijkwaar van alle gemakken voorzien. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. De ligging is prima. Super gunstige tuin waar je de gehele dag in de zon of schaduw kunt zitten. Echt top! Op een rustig park en in de omgeving voldoende fietsmogelijkheden.

Family with young children, July 2014
"Schitterend huisje rustig park kindvriendelijk."translate
Erika
Space

02/08/2014 Vakantiehuis Loorelei is een prachtig vakantiehuisje voorzien van alle gemakken. Luxe, ruim, netjes en zeer kindvriendelijk. Rustig park, mooie ligging van het huisje en veel ruimte rondom het huisje.

Family with young children, May 2014
"Mooi huisje!"translate
Monique
Space

11/05/2014 Wij hebben samen met de kinderen een hele fijne midweek gehad in dit mooie huisje! Ondanks het slechte weer! Er is echt aan alles gedacht, tip top in orde. Een aanrader!

With partner, June 2013
"Mooi mooi"translate
ans meulenbroek
Space

24/07/2013 een prachtige locatie met een nog mooiere omgeving met name het kootwijkerzand waar we heel wat uurtjes hebben doorgebracht ,ook hadden we onze hond mee die de zandheuvels regelmatig beklom (lol)
Boswandelingen gemaakt helemaal een top midweek

With partner, June 2013
"Gewldige plek midden in de natuur."translate
J.P.L.M. de Bont
Space

25/06/2013 Erg mooi,en bijzonder, om tot rust te komen.
De omgevig is bosrijk,en veel natuur,met veel fauna.
De verhuurder,heeft aan alles gedacht.
Wij hadden een prijs betaald,voor buiten het hoogseizoen,en dat was het dubbel en dwars waard.Er is een restaurant,maar deze was beperkt open.In de buurt een kleine supermarkt,opeen ander vakantiepark.
Voor kleine kinderen een speelgelegenheid,voor oudere weinig vertier.

Family with young children, June 2013
"Heerlijk ontspannen weekje gehad!"translate
Ernestine
Space

15/06/2013 Afgelopen week gelogeerd in het verblijf Loorelei met zn drietjes (baby van 4mnd). We troffen het met het weer en hebben daardoor heerlijk gedurende de hele dag van de grote tuin en omgeving kunnen genieten. Daarnaast een fijn ruim huisje wat van alle gemakken voorzien is! Omgeving is prachtig en ontzettend veel te doen! Kortom, we hebben het erg naar ons zin gehad!

Friends, May 2013
"Mooie ligging"translate
Ap
Space

20/06/2013 De ligging van het huisje is erg mooi met veel mogelijkheden voor allerlei activiteiten zoals fietsen wandelen enz.

1 2 next

Do you spend the Christmas holidays with family?