Reviews Natura Artis Magistra

1 November 2014

Natura Artis Magistra
Reviews Natura Artis Magistra
Plantage Kerklaan 38 - 40, 1018 CZ, Amsterdam

Do you want to know what others thought of Natura Artis Magistra in Amsterdam? On this page you can take a look at reviews of Natura Artis Magistra.
Natura Artis Magistra scores a 7.0 out of 10, based on 54 reviews
Are you curious about what other people thought of Natura Artis Magistra in Amsterdam? Take a look at the reviews of Natura Artis Magistra on this page. You can view 511 holiday photos regarding Natura Artis Magistra. 3 videos were made regarding Natura Artis Magistra. - - -

1 2 3 4 5 6 next

There are 54 reviews of Natura Artis Magistra

Friends, October 2014
"Geweldige dierentuin in het centrum van Amsterdam"translate
anna_maria43

26/10/2014 Geweldig hoe de oude gebouwen geïntegreerd zijn in deze dierentuin. Vooral in het aquarium komt dat goed tot zijn recht. Verrassende diversiteit aan dieren. Ook de vlindertuin en het gebouw met kleine zoogdieren zijn absoluut de moeite waard. Ook leuk dat vooraf bekend is welke dieren op welk tijdstip gevoederd gaan worden en dat daar veelal ook nog uitleg bij gegeven wordt door de verzorger /ster.
Echt de moeite waard om naar toe te gaan.

Group trip, 2014
"Kon beter !"translate
Bob

24/10/2014 Een dood normale dierentuin wat nodig een renovatie nodig heeft. De dieren leven in kleine hokken !

Family with young children, October 2014
"Leuke dierentuin"translate
Anke

09/10/2014 Leuke dierentuin, maar niet heel bijzonder. Ik ben in betere dierentuinen geweest. Veel lege verblijven vanwege verbouwing. Park wel erg netjes en genoeg te zien voor de kinderen. Verblijven redelijk klein. Ondanks regen toch een leuke dag gehad omdat er ook dingen overdekt zijn.

Friends, July 2014
"Natura Artis Magistra met zijn vele Dier Soorten"translate
Patricia

28/07/2014 Een Park die bijzonder schoon is en al heel wat jaren zijn bestaans vorm heeft. Bijzondere Dier Soorten en Vissen in zijn vele Prachtige Kleuren en mooie Water Partijen. Een dag voor ontsnapping van het dagelijkse leven !

With partner, July 2014
"Artis een bijzondere dierentuin"translate
Henriette

09/08/2014 Het mooiste van Artis vond ik dat ze de oude gebouwen zo mooi gebruikt hebben in deze moderne dierentuin. Grote variatie aan dieren. Er wordt op verschillende plaatsen gemoderniseerd. Het aquarium is prachtig en ook de vlindertuin. In het gebouw met kleine zoogdieren heb ik mijn ogen uitgekeken. Echt de moeite waard om naar toe te gaan.

Family with older children, April 2014
"Broodtje kroket"translate
max
5.0

12/04/2014 Belachelijke prijs 2 euro voor een kroket dat is redelijk,maar 1,50 extra voor het broodtje wat niet eens vers is nooit meer.

Business trip, April 2014
"Nooit meer!!!"translate
Sander
3.0

29/04/2014 Heel weinig ruimte voor de dieren. Het was gewoon zielig. Ik hoop dat ze er snel weer wat aan gaan doen

Family with young children, Febuary 2014
"Vergane glorie"translate
AntonT
3.0

02/03/2014 Artis was vroeger mijn favoriete dierentuin. Van de week met de kleinkinderen geweest. Een hoop entreegeld en veel lege hokken, erg veel welteverstaan. Het voormalig vogelhuis en apenhuis is verbouwd tot een joke! Wat een geknoei! Kinderboerderij is ook een triest gebeuren.Een echte oppasser loopt er niet meer, deeltijd HBOertjes lopen de olifanten te poetsen. Triest en kan niet tippen aan de andere dierentuinen in Nederland. Te negatief;ga het maar ervaren. Zet wel een bouwhelm op want overal wordt verbouwd en waar verbouwd wordt zijn geen dieren.Wie bij de roofdierengalerij een dier detecteerd zou een Artis de Partis moeten winnen ! Werkelijk het geld niet waard !

With partner, September 2013
"Artis is super!"translate
Imke

16/09/2013 Dagje artis, altijd goed. Ik vind het er heerlijk rond lopen, vlindertuin is prachtig. savanne achterin in prachtig. Nieuwe vogelhokken zijn enorme verbetering. Sommige dieren zitten misschien nog wat te klein, maar er werd overal gewerkt, kan niet allemaal in 1x.

Family with older children, August 2013
"Afknapper"translate
jacobs
3.0

13/10/2013 na jaren Artis weer bezocht. viel behoorlijk tegen. dieren zitten nog steeds in te kleine hokken. behoorlijk wat gestreste dieren gezien (olifanten, beer, luipaard) natuurlijk is uitbreiding in een stad lastig, maar kies dan voor minder dieren met betere leefkwaliteiten. het is een park geen dierentuin.
hapje gegeten bij de cheeta's. verkeerde keus. was niet echt lekker en prijs/kwaliteit was niet in verhouding ( droog broodje met 3 plakken kaas voor €4,50). voor ons geen Artis meer, ondanks de uitbreidingen die op de planning staan.

1 2 3 4 5 6 next

Which country do you prefer driving in?