Reviews Campsite De Bongerd Campingpark*****

De Bongerd Campingpark*****
Reviews Campsite De Bongerd Campingpark*****
Bongerdlaan 3, 1747 CA, Tuitjenhorn
Official website

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite De Bongerd Campingpark*****? Then take a look at the reviews of Campsite De Bongerd Campingpark***** in Tuitjenhorn, written by other travellers.
Campsite De Bongerd Campingpark scores a 8.1 out of 10, based on 164 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite De Bongerd Campingpark*****? Take a look at the reviews of Campsite De Bongerd Campingpark***** in Tuitjenhorn, placed by visitors. Next to that you can find 47 holiday photos regarding Campsite De Bongerd Campingpark***** on the Zoover website. You can view 1 video regarding CampsiteDe Bongerd Campingpark*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for De Bongerd Campingpark***** Tuitjenhorn. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 164 reviews of De Bongerd Campingpark*****

7.5
7.6
8.5
6.8
Family with young children, 2014
"Veel te dure camping voor wat je krijgt"translate
Kampeer-fan
4.0
2.0

31/10/2014 Deze camping is ons Zeer tegengevallen. Eerlijk is eerlijk, het ziet er allemaal mooi en verzorgd uit, maar dat is dan ook alles. De hygiëne in De Plons is ver te zoeken. Kleine kinderen komen er ziek vandaan (oorontstekingen enz). Ook het zogenaamde "auto-vrij" is wassen neus. Waar de ene er wel op mag met de auto wordt de ander zomaar geweigerd. Ook het onderhoud van "de Binnen"is beneden de maat. Ik zou zeggen, laat je niet verleiden door alle pracht en praal en neem dit serieus mee in uw overweging

Family with young children, July 2014
"Hele mooie camping"translate
Peter Pol
Swimming pool

09/08/2014 Net terug van 2 weken kamperen met de caravan op deze camping. Een erg mooie camping. Bij aankomst gaat er iemand op de fiets voor om je plek te wijzen. Plekken zijn ruim voldoende en het gras is mooi en groen. Animatie ook helemaal goed. Restaurant de Stamboom ook perfect, wij hebben de zomerproeverij gekozen, kan niet beter. Alles perfect op deze camping, bijna wel, wat kan beter: de deuren van douches / wc's gaan wel heel hard dicht. Wifi op de Ipad ging prima maar als je iets wilt downloaden op de laptop gaat niet zo makkelijk. Wij komen hier zeker vaker :)

Family with older children, July 2014
"Te duur en niets mag er "translate
fam beumers
4.0
Sanitary

21/08/2014 leuk voor de hele kleintjes maar je word in de ochtend luidruchtig gwekt ddor animatie team, zelf moet je geen radio aanzetten want er mag echt niets, een stavcaravan moet je zeker niet kopen want dan zit je vast aan de belachelijke regels van de eigenaar die alleen op je geld uit is
Een veels te klein zwembad waar oorontstekingen vaak voorkomen en een oude tennisbaan.
Nee er zijn veel vriendelijkere parken, deze is duur en de ligging is ook waardeloos,
Kampers hebben de overhand en dat merk je ook.

July 2014
"Mooie vakantie"translate
Desiree
Swimming pool

12/08/2014 heerlijke vakantie gehad. Het park is mooi onderhouden, de speel mogelijkheden zijn ruim voldoende en erg leuk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Minpuntjes zijn;
het sanitair is schoon echter in het hoogseizoen te weinig beschikbaar.
Bij de kleedkabines in het zwembad wordt niet aangegeven waar je niet met schoenen aan mag lopen, zodat alles nat en vies wordt.
zwembad buiten is in het hoogseizoen erg klein om tevens badgasten buiten de camping te laten zwemmen.
het zou beter zijn wanneer de parkeerplaats voor de campinggasten genummerd is zodat niet sommige mensen met een bus en aanhanger 5 parkeerplaatsen in beslag nemen zodat andere gasten niet meer kunnen parkeren

Family with young children, June 2014
"Voor ons niet meer"translate
Visser
3.0
Sanitary

24/07/2014 Idd leuk voor heel kleine kinderen, en als je niet van gezelligheid houd, want er mag bijna niets, kampers zijn de baas, zetten grote caravans neer en doen waar ze zin in hebben, voor kinderen vanaf 11 jaar is er weinig tot niets, veels te klein zwembad voor het grote aantal gasten, en een verloedert tenmisbaantje, alles draait om geld, er zijn veel vriendelijker en leukere parken

vrijetijdsondernemer Campingpark de Bongerd, Mariska Dekker, 05/08/2014
Owner says::  Wat jammer dat u de vakantie op ons park niet positief heeft ervaren. Graag reageren wij op uw beoordeling omdat wij aantal punten niet terecht vinden. Campingpark de Bongerd richt zich voornamelijk op gezinnen met jonge kinderen echter zijn de oudere kinderen ook van harte welkom. Wij hebben wel degelijk onderdelen voor de grotere kinderen in het animatieprogramma opgenomen. Huisregels zijn onoverkomelijk op zo'n groot park als de Bongerd echter uw opmerking dat er niets mag, is natuurlijk niet reëel. Voor niets gaat de zon maar op de Bongerd redden we het daar niet mee, u zult begrijpen dat er inkomsten nodig zijn. We hadden u ervaringen graag tijdens uw verblijf vernomen zodat bovengenoemde eerder konden uitleggen en u vakantie anders had ervaren.

Family with young children, April 2014
"Mooie camping, maar...."translate
Sascha Geertman
Swimming pool

10/05/2014 Wij hebben een voorseizoens plek op camping De Bongerd. Het is een mooie camping met plenty faciliteiten, zeker voor de kinderen. Maar het beleid betreffende het auto vrij park klopt van geen meter. Ze zijn hier niet eenduidig in. Waar de een wel na een paar weken vakantie even de auto bij de caravan te zetten, mogen anderen dat weer niet. Waardoor je honderden meters in de stromende regen moet heen en weer lopen met alle bagage en een ziek kind met koorts en waterpokken. Ik vind het niet netjes dat er dus met twee maten gemeten. Dus beoordeel ik de klantvriendelijkheid erg laag. Het is echt een domper dat je de meivakantie op deze wijze moet afsluiten. Ik begrijp wel dat er regels zijn, maar dan moeten ze wel voor iedereen gelijk zijn.

Family with young children, 2014
"Fijne camping, teleurstellende horeca."translate
Peter de Vos
Swimming pool

19/04/2014 Fijne plek om de zomer door te brengen. Camping is heel schoon, alles ziet er erg mooi uit.

We hadden de hoop dat dit jaar ook de Horeca een upgrade zou krijgen na de verandering van zelf service naar bediening. Helaas, de kwaliteit is nog steeds mager, de snelheid van de keuken is werkelijk dramatisch. De Klokhuisburger was altijd best lekker, lijkt nu wel een voorgegaarde geperste AH burger. Bedienend personeel in het restaurant, en overigens op de hele camping is uitermate vriendelijk.

Voor volwassenen niet zo veel te beleven, goed boek en fles wijn meenemen :-)

Family with young children, April 2014
"Prachtige camping"translate
Familie
Swimming pool

02/06/2014 Campingpark de Bongerd is een prachtige camping waar je je absoluut niet hoeft te vervelen. Leuke indoorspeeltuin, fantastische glijbanen bij het zwembad, genoeg te beleven. Ook het sanitair is netjes en schoon.
Enige minpuntjes zijn het kleine zwembadje (alhoewel de glijbanen dit meer dan goed maken) en het feit dat er veel vaste gasten verblijven. Maar verder is deze camping een absolute aanrader.

Family with young children, 2013
"Kindvriendelijke camping, vorig jaar beter"translate
debbie
Sanitary

19/08/2013 Tweede keer dat we hier zijn. Vorig jaar was werkelijk waar de beste vakantie ooit met de kids, helaas valt dit jaar iets tegen. Midden in de vakantie blijkt het al laagseizoen te zijn en is de animatie gehalveerd en een stuk minder dan vorig jaar. Ook vele seizoensplekken waar we nu staan, zijn dus een redelijk leeg veld met allemaal dichte caravans om ons heen, jammer. Zou ook anders ingedeeld kunnen worden. Sanitair prima, speeltuintjes en plekken ook. Jammer dat we de eerste week heerlijke broodjes konden kopen en mee mochten nemen naar de camping, in de week erna, laagseizoen volgens de camping, mocht dit ineens niet meer en konden we alleen patat halen., beetje jammer dat er betere kwaliteit is maar waar je dan geen gebruik van mag maken met meenemen. Kids hebben zich nog steeds prima vermaakt alleen merken wij toch verschillen die ons niet duidelijk waren met boeken. (zitten volop in de zomervakantie van regio midden)

vrijetijdsondernemer Team van Samenwerkers, 22/08/2013
Owner says::  Beste Debbie, Als wij ons niet vergissen hebben wij dit al uitgebreid met u bij de Parkreceptie besproken. Sinds afgelopen maandag zijn 2 van de 3 vakantieregio's weer naar school. Ons programma passen wij hierop aan. Hierdoor hanteren wij per dezelfde datum een middentarief, dat voor u aanzienlijk aantrekkelijker is. Fijn om te horen dat de kinderen zich evengoed prima vermaakt hebben. Graag tot volgend jaar!

Family with young children, July 2013
"Mooie camping!"translate
Mario
Sanitary

08/08/2013 Prima camping met veel te doen voor de kids. Ook in de buurt is er veel te doen, strand vlakbij, Schagen is een leuke stad!
Een minpunt was de plek waar we zaten. We hadden een stacaravan en het contact met de mensen in dat "buurtje" was toch wel minimaal. Veel groepjesvorming en dat is jammer want dat geeft je niet echt een vakantiegevoel!
Voor de rest niks dan lof!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Do you spend the Christmas holidays with family?