Reviews Campsite De Bongerd Campingpark*****

De Bongerd Campingpark*****
Reviews Campsite De Bongerd Campingpark*****
Bongerdlaan 3, 1747 CA, Tuitjenhorn
Official website

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite De Bongerd Campingpark*****? Then take a look at the reviews of Campsite De Bongerd Campingpark***** in Tuitjenhorn, written by other travellers.
Campsite De Bongerd Campingpark scores a 8.3 out of 10, based on 143 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite De Bongerd Campingpark*****? Take a look at the reviews of Campsite De Bongerd Campingpark***** in Tuitjenhorn, placed by visitors. Next to that you can find 43 holiday photos regarding Campsite De Bongerd Campingpark***** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for De Bongerd Campingpark***** Tuitjenhorn. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 143 reviews of De Bongerd Campingpark*****

8.1
7.7
9.2
7.8
8.7
Family with young children, 2013
"Kindvriendelijke camping, vorig jaar beter"translate
debbie
Sanitary

19/08/2013 Tweede keer dat we hier zijn. Vorig jaar was werkelijk waar de beste vakantie ooit met de kids, helaas valt dit jaar iets tegen. Midden in de vakantie blijkt het al laagseizoen te zijn en is de animatie gehalveerd en een stuk minder dan vorig jaar. Ook vele seizoensplekken waar we nu staan, zijn dus een redelijk leeg veld met allemaal dichte caravans om ons heen, jammer. Zou ook anders ingedeeld kunnen worden. Sanitair prima, speeltuintjes en plekken ook. Jammer dat we de eerste week heerlijke broodjes konden kopen en mee mochten nemen naar de camping, in de week erna, laagseizoen volgens de camping, mocht dit ineens niet meer en konden we alleen patat halen., beetje jammer dat er betere kwaliteit is maar waar je dan geen gebruik van mag maken met meenemen. Kids hebben zich nog steeds prima vermaakt alleen merken wij toch verschillen die ons niet duidelijk waren met boeken. (zitten volop in de zomervakantie van regio midden)

vrijetijdsondernemer Team van Samenwerkers, 22/08/2013
Owner says::  Beste Debbie, Als wij ons niet vergissen hebben wij dit al uitgebreid met u bij de Parkreceptie besproken. Sinds afgelopen maandag zijn 2 van de 3 vakantieregio's weer naar school. Ons programma passen wij hierop aan. Hierdoor hanteren wij per dezelfde datum een middentarief, dat voor u aanzienlijk aantrekkelijker is. Fijn om te horen dat de kinderen zich evengoed prima vermaakt hebben. Graag tot volgend jaar!

Family with young children, July 2013
"Mooie camping!"translate
Mario
Sanitary

08/08/2013 Prima camping met veel te doen voor de kids. Ook in de buurt is er veel te doen, strand vlakbij, Schagen is een leuke stad!
Een minpunt was de plek waar we zaten. We hadden een stacaravan en het contact met de mensen in dat "buurtje" was toch wel minimaal. Veel groepjesvorming en dat is jammer want dat geeft je niet echt een vakantiegevoel!
Voor de rest niks dan lof!

Family with young children, July 2013
"Alles voor de kinderen"translate
peter
Sanitary

21/07/2013 mooie camping, het ziet er allemaal erg netjes uit.
Leuk animatie team .
Alleen voor de papa's en de mama's is er vooral 's-avonds nauwelijks wat te doen.
Op zaterdagavond is er een entertainer maar dat is dan ook alles.
Jammer dit is een gemiste kans.
Vooral een camping gericht op de kleine kinderen (tot 12jr)

Family with young children, April 2013
"Mooie verzorgde camping met vriendelijk personeel"translate
Fam. van N. uit Z.
Sanitary

07/05/2013 Alles (groen en voorzieningen) op de camping wordt goed bijgehouden. Personeel is erg vriendelijk. Prijs wel erg hoog, zeker vergeleken met gelijkwaardige campings!

Wij kiezen alleen nooit meer voor een camping met 2/3 vaste plekken want die ons-kent-ons sfeer vinden wij absoluut niks!!

Family with young children, March 2013
"Zeer luxe kindercamping!"translate
Jan Willem Verzeilb...
Sanitary

19/07/2013 De Bongerd is een zeer luxe kindercamping die zich onderscheid door de lat hoog te leggen tav de kwaliteit. Prachtige velden, luxe voorzieningen (sanitair), aardige mensen en geweldige animatie. Voor mensen die bereid zijn iets meer te willen betalen voor kwaliteit is dit een uitstekende keuze. Aan je kinderen zul je geen kind meer hebben; dat verzeker ik je! :-)

Family with young children, 2013
"Gezinscamping ten top"translate
Ben
Sanitary

13/03/2013 Wij komen al een aantal jaren op deze camping met ons gezin. Heerlijke camping met volop voorzieningen voor gezinnen. Was alleen wel drassig bij slecht weer, maar: afgelopen week even een kijkje genomen. Ze zijn goed bezig: extra drainage, verhoogde en half verharde standplaatsen en bezanding van de grasvelden. Wij kijken nu alweer reikhalzende uit naar de komende zomer!

"Heel fine camping!"translate
Pedro Prevost
Sanitary

22/08/2012 Heel fine camping. Het is overal super school, het personeel is erg vriendelijk. Voor kinderen tot een jaar of 12 echt een aanrader. Af te raden is het om de optionele WiFi internet verbinding af te nemen, die doet het meer niet dan wel.

Family with young children, August 2012
"Echt super"translate
Joost
Sanitary

06/09/2012 weer twee heerlijke weken gehad met de kids. Worden in de ochtend opgehaald en zijn tot laat onder de pannen. Prima en schoon sanitair. Heerlijk dat ze alles zelf kunnen doen. Komen echt weer terug. Restaurant is echt aanrader.

"Mooie park"translate
fam klooster
5.0
Sanitary

15/08/2012 goede park zeker leuk voor de kinderen, alleen jammer dat we in de blubber stonden toe we de eerste dag aan waren gekomen bah had ik niet verwacht maar ja ,verder was alles prima voormekaar we gaan zeker volgend jaar weer heen ;-) hopen dat ze dan wat hebben gedaan aan de veldjes als het regent we stonden op 533 mvg fam klooster

"Zoveel activiteiten en belevenissen !"translate
katinka janssen
Sanitary

11/08/2012 Overdonderd door het geweldige activiteitenprogramma voor groot en klein! Circus, helicoptervlucht, boottocht, lichtjestocht, musical buiten met vuurwerk en dan heb ik het nog niet over alle leuke spelletjes die ze met de kinderen doen. Ook buiten de camping is er veel te zien in N-H. Sommige veldjes wat nat, wij stonden op 643 droog. Sanitair wordt zeker drie keer per dag schoon gemaakt. Dat het tussendoor vies kan zijn ligt dan aan de gasten zelf (leg eerst een papiertje voor de grote B), Holle bolle plons en speeltuin voor onze dochter van 7 helemaal oke. Ik kan me wel vinden in het beleid van het park om dat arrangement alleen in combinatie met een campeerplek aan te bieden. Eten in buffetrestaurant verder redelijk voor een camping. Natuurlijk kun je beter buiten de camping eten bijv. in Schoorl of Bergen. Winkel beperkt assortiment, paar dagen geen smeerboter bijvoorbeeld. Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf en de vriendelijkheid!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?