Reviews Weverijmuseum

29 July 2014

Weverijmuseum
Reviews Weverijmuseum
Molenstraat 21, 5664 HV, Geldrop

Do you want to know what others thought of Weverijmuseum in Geldrop? On this page you can take a look at reviews of Weverijmuseum.
Weverijmuseum scores a 8.5 out of 10, based on 5 reviews
Are you curious about what other people thought of Weverijmuseum in Geldrop? Take a look at the reviews of Weverijmuseum on this page. You can view 33 holiday photos regarding Weverijmuseum. 1 video were made regarding Weverijmuseum. - - -

There are 5 reviews of Weverijmuseum

Friends, 2013
"Leerzaam en authentiek"translate
T. van Dijk

25/05/2013 Wij kunnen ons niet meer voorstellen hoe veel werk het is om tot b.v. een theedoek te komen. Respect voor de vrijwilligers die dit tot leven brengen.

Family with young children, November 2012
"Interessant"translate
Schouten

14/11/2012 Jammer alleen op zaterdagmiddag open.

Group trip, August 2012
"Uitstervend beroep"translate
Wim

19/09/2012 Een heel mooi museum, met veel historie. Alles wordt door de gidsen goed en duidelijk uitgelegd. Er staan veel weefmachines, van zeer oud tot vrij modern. Ze worden zowel handmatig als met electriciteit aangedreven. Er is ook een winkeltje waar spullen verkocht die daar gegeven zijn.
Het zou jammer als dit verdwijnt want de gidsen zijn zelf oud-wevers, er was geen jongere te zien.

With partner, April 2012
"Nostalgie voor ons als oud wevers"translate
Willem en Rietje

23/04/2012 als oud (hand) wevers voor ons beroep hebben we oude herrinneringen kunnen ophalen

Friends
A.M.C. vander Kamp

02/06/2008 Je wordt alrijd gezellig geholpen.
Ik hoop dat nog lang mag bestaan.