Reviews Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors**

26 October 2014

Molecaten Park Kruininger Gors**
Reviews Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors**
Gorsplein 2, 3233 XC, Oostvoorne

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors**? Then take a look at the reviews of Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors** in Oostvoorne, written by other travellers.
Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors scores a 6.8 out of 10, based on 28 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors**? Take a look at the reviews of Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors** in Oostvoorne, placed by visitors. Next to that you can find 18 holiday photos regarding Holiday park Molecaten Park Kruininger Gors** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Molecaten Park Kruininger Gors** Oostvoorne. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 28 reviews of Molecaten Park Kruininger Gors**

7.5
6.6
6.2
7.1
With partner, July 2014
"Heerlijk en prima maar wel met heel mooi weer"translate
Alie en Fons de Jon...
4.0
1.0

29/07/2014 Het vakantiepark Molencate is een prima plek om te zijn. In ieder geval met mooi weer. Strand en meerdere leuke plaatsen als Rockanje, Oostvoorne en Brielle zijn vlakbij. Verschillende stranden idem dito. Onze voorkeur ging naar het Noordzeestrand Maasvlakte uit. Slecht 6 kilometer van de camping en ruim voldoend parkeervoorzieningen bij een breed en vooral ook schoon strand. Ook per fiets prima te bereiken. De voorzieningen op de camping zijn voldoende aanwezig. Het sanitair was heerlijk schoon en de plaats ruim opgezet. Van winkels en dergelijke hebben wij geen gebruik gemaakt. Een zwembad zou wel erg lekker geweest zijn.
Het restaurant is het slechtste van het slechtste sinds jaren.
Ga er niet eten is ons dringende advies. Er zijn in de plaatsen rondom meer dan zat wel beschaafde eet mogelijkheden.

Kort samengevat;
Bij mooi weer een hele vette aanrader deze camping

Family with young children, July 2013
"Je moet er zelf wat van maken"translate
Karin
Restaurants

11/10/2013 In verhouding vrij dure plekken met maar 2 eetgelegenheden (snackbar met onvriendelijk personeel en ze vergeten de helft en een restaurant 'de zo'n' waar je redelijk goed kunt eten.) supermarkt is duur en heeeeel beperkt assortiment.
Voor kinderen is er een animatieteam en activiteiten maar een zwembad zou zeer aan te bevelen zijn!!!

Family with young children, 2013
"Gaat de goede kant op nu nog een zwembad"translate
david sla
Restaurants

02/05/2013 staat hier zelf met een vakantiehuisje fantastisch park voor de kinderen nu nog een zwembad

With partner, August 2012
"Leuk, maar niet nog een keer."translate
Linda
Restaurants

24/09/2012 Het park was groot en ruim opgezet.
Had alleen niet echt het idee dat het een vakantiepark was.
Het leek er op dat er veel mensen waren met een vaste plaats die er al jaren kwamen. Wij voelden ons een beetje uit de toon vallen.

Kruininger Gors lag als je moest lopen erg ver van het centrum af, en onze plaats waar we stonden met de tent ook van de receptie. Gelukkig was er een fietsverhuur voor een nette prijs. Op de fiets was het prima te doen en met het openbaar vervoer was het makkelijk ergens te komen.

Voor de rest was het personeel bij de receptie en de supermarkt erg goed.

Ondanks dat het voor ons geen heel leuk park was, is het prima om te komen. We waren toch meestal weg.

Family with young children, May 2012
"Voor even een mini-break zeker te doen"translate
Eric
Restaurants

29/05/2012 Wij hebben gestaan op de passanten camping, deze ligt vrij ver van het kampeercentrum af, fietsen moeten zeker mee. Het toiletgebouw was altijd schoon.
De plaats was ruim genoeg, heerlijk om je kampeermiddel uit te proberen en/of om te kijken of alles goed de winter is doorgekomen.
De patatzaak heeft lekkere patat maar omdat iedereen dat weet is het wel erg druk, wachtijden tot een uur waren geen uitzondering

With partner, May 2012
"Grote camping!"translate
Peggy
5.0

02/07/2012 de camping bestaat voor grote deels uit vaste plaatsen. al deze plaatsen vormen samen verschillende dorpjes. ieder dorp heeft ook zijn eigen kantine of clubhuis. buiten de vaste plaatsen is er ook een mogelijkheid om een paar weekjes of dagen het park te bezoeken. dicht bij het meer. op het park bevind zich een spar, kapsalon, kledingzaak, restaurant, snoepwinkel & animatie.

With partner, April 2012
"Service ver te zoeken op dit vakantie park"translate
Hannie
Restaurants

10/05/2012 Zeer onvriendelijk personeel, wat niet-professioneel handelt naar hun vaste klanten. Eigenlijk zou al het personeel vervangen moeten worden want ze zijn geen visite kaart van dit park. Kindvriendelijk is het park zelf wel.

Family with young children, 2011
"Zeer slechte camping"translate
Pretty
3.0
3.0
4.0

08/03/2012 Het enige waar deze camping goed in is, is de rekening sturen.
Service en klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken, het strand is smerig en ligt vol eenden en ganzen poep ( beslist niet geschikt om met je kinderen te gaan zwemmen ) verder is er weinig te beleven, de meeste gasten organiseren zelf dingen om het naar hun zin te maken.

Geeft iets meer uit aan een andere camping waar wel een goeie service is en die hun klanten respecteert.

Family with young children, 2010
"Altijd heerlijk !!"translate
Susanna
Restaurants

16/08/2010 Als eigen stek bewoner kan ik niet oordelen over de camping faciliteiten, hoewel die er volgens mij prima uit zien. In 2010 is er juist heel veel georganiseerd voor de kinderen en nu voor het eerst ook aparte activiteiten voor de oudere jeugd. Wij zijn de laatste 3 weken van de zomervakantie geweest en ondanks dat het weer niet altijd even stralend was, hebben wij en de kinderen het weer fantastisch gehad! Tip voor campinggasten: hou bij de receptie de aankondigingen van de verschillende verenigingen ook in de gaten, want bij fancy fairs e.d. mag iedereen meedoen! Is niet alleen voor leden! Ook in het praethuys wordt veel georganiseerd bijv elke woensdag kinder- en tiener disco! Dit jaar was vanuit de Molecaten activiteiten een geweldige spooktocht, een zeskamp, roofvogelshow, zeepglijbaan. Daarnaast elke dag (behalve zo) s ochtends dansen en knutselen. Volop activiteiten dus. Maar inderdaad de camping zelf ligt wat afgelegen. Eerlijk is eerlijk. Lopend is te doen, maar neem fiets mee

Family with young children, 2010
"Genieten voor jong en oud"translate
sandra
Restaurants

07/08/2010 Geweldig vakantie park zowel voor jong en oud.Elke dag genoeg tedoen.

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?